Autor Wątek:  MaSzyna 20.01  (Przeczytany 23240 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6268
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2190
MaSzyna 20.01
« dnia: 21 Stycznia 2020, 10:52:58 »
Zapraszamy do zapoznania się z ostatnim wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 20.01! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na początek 2020 roku.
Jest to samodzielna paczka i należy ją wypakować do pustego folderu. Po rozpakowaniu należy wypakować odpowiednią wersję exe 32 (plik: bin_x86.zip) lub 64 bitową (plik: bin_x64.zip).
Zalecanym programem do rozpakowania paczki jest 7Zip.

POBIERZ




Pobrany plik należy uruchomić w dowolnym kliencie torrent.


Wątek do zgłaszania błędów
Paczka do pobrania bezpośrednio klientem torrent.
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2020, 19:32:43 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6268
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2190
MaSzyna 20.01
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Stycznia 2020, 11:38:21 »
  Główne funkcje dodane względem EXE z poprzedniego wydania:
 
  • Obsługa klawiatur niepełnowymiarowych: Tzn. z klawiszami FN
  • Modele są rysowane na danym dystansie, bez mnożenia przez mnożnik widzialności
  • Nazwy części domyślnych dźwięków zapisane w kodzie zostały zmienione: couplerattach, couplerdetach, couplerstretch, bufferclamp
  • Dźwięk uderzenia zderzaków jest słyszalny przy mniejszej prędkości
  • Dodano lampkę stanu baterii oraz przycisk zmiany stanu aktywacji hamulca elektropneumatycznego
  • F12: Panel silnika graficznego: Wyświetlanie ilości rysowanych trójkątów na każdą ramkę
  • Dodano dźwięki pompy paliwowej, pompy wodnej oraz grzałki wody
  • Obsługa uniwersalnego nastawnika dla pojazdów spal.-elek.
  • Lampki zablokowanych przewodów głównych
  • Lampki WS osobno dla "wyłączonego" oraz "wyłącznego ale gotowego"
  • Przełącznik sprężarki może być przełącznikiem impulsowym
  • Możliwość konfiguracji joysticków
  • Dźwięki tractionmotor: działają bez konieczności załączenia W.S.
  • Zmiana systemu rysowania cieni dla nowego renderera
  • Parametr do ustawienia losowanej zmiany częstotliwości dźwięku
  • Universale w kabinach teraz mogą być jako "przyciski" impulsowe
  • Usprawnione "wsiadanie" z F5 do pojazdów
  • Na silniku graficznym z shaderami, można ustawić upscaling/downscaling (aż do 1440p)
  • Możliwość podawania momentów silnika i przetwornika hydraulicznego w formie tabelki
  • Przyciski do regulacji głośności radiotelefonu
  • Obsługa nowych parametrów do plików .mat
  • Unifikowany i zaktualizowany renderer, domyślnie uruchamia się w wersji dla GL 3.3
  • Domyślne SKP to czerwone lampy, a nie blachy
  • Czuwak jest odłączany podczas trybu manewrowego (Tylko w Sx42)
  • Kalkulacja ilości spalonego paliwa w pojazdach spalinowych
  • Rozszerzony system tempomatu, aby obsługiwać tempomaty Lokel'a
  • Modele statyczne obsługują więcej niż jedną teksturę wymienną
  • W plikach .mmd: ograniczona obsługa wczytywania modeli i parametrów poprzez include'y
  • Obsługa miernika przebycia długości składu
  • Obsługa włącznika automatycznej piasecznicy
  • Obsługa uniwersalnych przycisków hamulcowych (3-ech)
  • Obsługa zintegrowanego zadajnika jazdy i hamowania
  • Obsługa hamulca sprężynowego
  • Możliwość zerwania sprzęgu, i wykolejenia pojazdów przy zbyt silnym uderzeniu.
  • Większa kontrola nad generowanym dymem.
  • Rozszerzony zakres informacji nt danej symulacji dostępnej dla modułu Pythona.
  Wyżej wymienione punkty to tylko mały ułamek wprowadzonych zmian, gdyż przedstawiamy zmiany istotne i widoczne dla użytkowników. Dokładny Changelog zmian znajduje się w wątku poświęconym zmianom w EXE na Forum projektu, lista jest stale aktualizowana.
 
  • Dragon: Dodana animowana wskazówka hamulca postojowego
  • Zmienione nowe samochody na starsze w scenariuszach Całkowo Retro oraz SN61.
  • Zmienione bujanie od silnika w Sx42 i SM48/TEM2
  • Nowy model siedzenia w EN57 (II i IV wariant), EN57-AKŁ, oraz ELFie
  • Sklep monopolowy ToMa 303 Piw
  • Nowe tekstury traw
  • Traxy i Dragon: Dźwięki hamowania poprawione
  • Sx42 i SP/U45: Zawory ciśnieniowe dla zbiorników powietrza zostały zaimplementowane
  • ST45: Dodano zadajnik Lekov, tempomat Lokel, przełącznik pracy hamulca, guziki baterii, nowy fotel pomocnika, sprężarka operuje automatycznie oraz przełącznik hamulca sprężynowego został obrócony
  • Składane dźwięki hamowania dla: 6Dg, Sx42, Sx45 i SU46
  • 6Dg: Dodano zadajnik Lekov, kran hamulca MHZ_K8P, oraz hamulec sprężynowy
  • Stary Jawor: Dodano pochylniki na odcinku Stary Jawor - Jawor
  • SN61: Podświetlanie licznika kilometrów na Haslerze
  • Lampki blokady hamulców w EN57-AKŁ, ELFie, E186 i BR285
  • Linia 053 i Całkowo: Dodano ukresy
  • Sygnalizacja Otwartych Drzwi (SOD) do EN57-2xxx (tylko dla PR)
  • Modele bloków mieszkalnych
  • Model paczkomatu, wstawiony na Linie 053 (w Turowie i Sandomierzu)
  • Nowy typ wagonów węglarek, typ C462W
  • Sx42: Uruchomiony licznik kilometrów
  • Więcej tekstur dla billboardów
  • EN57-AKŁ: Komputer pokładowy wskazuje stan hamulca postojowego
  • Model starego wiatraku, typu "Koźlak"
  • Wagon 140A: Dodano skrypt tablicy relacyjnej
  • Usunięto zdublowane drzewka ze wszystkich scenerii, oraz konwersja na bardziej wydajne modele
  • Dodana dekoracja Sandomierza na Linii 053
  • Linia 61 oraz Całkowo: Przypisanie kanałów do komunikatów radiowych
  • Zestaw ogrodzeń i bram/furtek do nich.
  • Wagon typu 401Ze z generatorem
  • Dodany model samochody ZSD Nysa 522 z Trainz'a
  • Ładunek czołgu T54 na wagony Slmmps i Smms
  • Uruchomione radiowe przyciski na elektrycznym Traxxie
  • Zróżnicowanie taboru na scenerii Drawinowo
  • Rozmowy z radiotelefonu przypisane do odpowiednich kanałów radiowych (scenerie Zwierzyniec i Bałtyk)
  • Nowa sceneria: Stary Jawor (stara nazwa: SKP)
  • 4-ro członowy ELF (EN76)
  • SA133: Nowy ekran, dla odpowiednich pojazdów (z M.M.)
  • Skonwertowane budynki wielorodzinne z Trainz'a
  • Skonwertowane samochody Zastava 1100p z Trainz'a
  • Nowe modele chałup i stodów
  • Radiotelefony Koliber i Radmor umożliwiają zmianę głośności komunikatów
  • Nowe wagony towarowe serii "Eaos", typu 425W oraz 428W
  • Przyciski opuszczania wszystkich pantografów, w odpowiednich pojazdach poprawione aby były bi-stabilne
  • Panele tempomatu do SA134 i Elf'a
  • Interaktywna tablica peronowa PTI
  • Rozmowy z radiotelefonu przypisane do odpowiednich kanałów radiowych (L61+L144, Quark, Moczniki)
  • Skonwertowany model bloku, autorstwa KilanZiom'a (Trainz)
  • EN57: Więcej dedykowanych pojazdów
  • ST45: Ekran komputera na Pythonie
  • Skrypty do generowania rozjazdów z automatyczną podsypką, na prędkość 60km/h
  • Nowe modele poserów
  • Lifting modelu 6Dg
  • E6ACT: Obsługa hamulca sprężynowego, poprawny kran hamulcowy oraz parę poprawek
  • E186: Przyciski piaskowania i zadajnik hamulca pomocniczego
  • ST45: Obsługa hamulca sprężynowego, przycisk asymilacji hamulca i nowa dźwignia
  • Jesienne tekstury drzew i traw
  • SA134: Obsługa hamulca pneumatycznego na nastawniku jazdy i hamowania
  • Samochody teraz czekają aż światła na przejeździe się wyłączą, zanim ruszą.
  • Model wiaty peronowej
  • Źródło dymu specjalnie dla wież chłodniczych - Dodane też do modeli wież.
  • SU42: Kabina i wnętrze lowpoly
  • Nowe modele wagonów pasażerskich: 113Aa (zmodernizowany wagon restauracyjny) i 173A (wagon kuszetka)
  • Elektryczny Traxx: Miernik dystansu i obsługa hamulca sprężynowego
  • Modele 140A/141A 1-szego i 2-go etapu
  • Nowe dźwięki przekładni dla większości pojazdów
  • Lowpoly dla EN57 z 1-szą klasą
  • Nowy scenariusz - Całkowo Wycieczka
  • Lokomotywy 201Eo wraz z teksturami (na razie brak kabin do jazdy)
  • Transkrypcje komunikatów z radiotelefonu.
  • Bardzo podstawowa kabina dla szynobusu SA134
  • Aktywna tablica peronowa, używająca informacji z rozkładu pociągu
  • Wagon towarowy 401Zf, do przewozu karbidu lub wapnia
  • Statyczne źródła dymu dla kominów
Zawarte są również nowe tekstury pojazdów, dźwięki i szeregi drobnych i większych poprawek w poszczególnych modelach, sceneriach czy scenariuszach, które zostały wykryte od czasu poprzedniego wydania.
 
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2020, 12:31:47 wysłana przez Stele »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.