Autor Wątek:  Wagony Twindexx  (Przeczytany 6316 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Wagony Twindexx
« dnia: 26 Grudnia 2019, 21:57:52 »
Postanowiłem zacząć prace nad wagonem Twindexx. Proszę o wszelkie zdjęcia tych wagonów.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Wagony Twindexx
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Grudnia 2019, 22:18:06 »
Jeśli chodzi o piętrowe bombardiera, to są na warsztacie.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline MaciejZ

  • Wiadomości: 344
  • Latamy by ratować ;) Pozdro z góry!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 69
Odp: Wagony Twindexx
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Grudnia 2019, 23:29:33 »
@Hubertnator23 abstrahując od tego co napisał kolega @matek123, to pokaż może jak idą prace to zachęcisz tym ludzi, którzy posiadają jakieś zdjęcia do wysłania lub zachęcisz kogoś do zrobienia takich zdjęć. Jako że jesteś nowym użytkownikiem, to nikt nie ma jeszcze zaufania i nikt nie wyśle ot tak zdjęć czy dokumentacji w ciemno, bo to też kogoś kosztowało trochę pracy. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: Wagony Twindexx
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Grudnia 2019, 19:21:38 »
to są na warsztacie.
Na jakim warsztacie? W dziale "na warsztacie" nic nie widziałem.

DOTYCHCZASOWY STAN PRACY:

Ukończone drzwi. Załączyłem zdjęcie ich

Offline koszowy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 497
  • MZK Koszalin
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 372
Odp: Wagony Twindexx
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Grudnia 2019, 19:22:46 »
Cytuj
Na jakim warsztacie? W dziale "na warsztacie" nic nie widziałem.
Nie dosłownie w dziale na warsztacie. ;-)

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Wagony Twindexx
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Grudnia 2019, 19:24:31 »
Wagony nie są na warsztacie, tylko kisną. Brakuje wnętrza i wózków. Olej pudło i skup się na tych elementach. Proponuję wózeczek, to dostaniesz resztą do poskładania, by się z wnętrzem wpasować.
Mój kanał youtube

Offline Domino93pl

  • Wiadomości: 68
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 63
Odp: Wagony Twindexx
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Grudnia 2019, 20:21:02 »
Potrzebne są jakieś zdjęcia wnętrza? Kolega mógłby zrobić, tylko musi wiedzieć co konkretnie focić.

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3467
Odp: Wagony Twindexx
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Grudnia 2019, 20:22:54 »
Fotele, podłogę, sufit, ściany boczne, drzwi od wewnątrz, kibel toaletę. Jednym słowem wszystko.
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: Wagony Twindexx
« Odpowiedź #8 dnia: 30 Grudnia 2019, 12:10:02 »

Proponuję wózeczek, to dostaniesz resztą do poskładania, by się z wnętrzem wpasować.

Czy znasz jakieś źródło gdzie mogę znaleźć rysunki techniczne albo dobrej jakości zdjęcia wózka.

I czy mogę używać programu 'blender' do modelowania czy potrzeba jakiegoś innego?

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Wagony Twindexx
« Odpowiedź #9 dnia: 30 Grudnia 2019, 12:18:28 »
Witam,
proszono mnie już kilkakrotnie o zdjęcia na tabor Kolei Mazowieckich. Wagony Push&Pull Bombardiera. W załączniku pomniejszone przykłady.
Objaśnienia:
  • n* – wagon normalny
  • s* – wagon sterowniczy od strony prawej względem kierunku jazdy podczas pchania
  • ss* – wagon sterowniczy od strony lewej względem kierunku jazdy podczas pchania
  • czoło – czoło wagonu sterowniczego

Link>> http://eu07.pl/userfiles/8463/foto-bomb_k_maz.rar (ok. 61 MB)
Miłej pracy. 


Blender wystarczy do modelowania.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Wagony Twindexx
« Odpowiedź #10 dnia: 30 Grudnia 2019, 17:06:49 »
Rysunki wózków znajdziesz w DSU pojazdu. Nie posiadam, ale jest to najłatwiej dostępna dokumentacja.
Mój kanał youtube

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Wagony Twindexx
« Odpowiedź #11 dnia: 30 Grudnia 2019, 17:47:44 »
@Stele, z której niby strony "najłatwiej dostępna"? ;)
Każde DSU jest tajemnicą przedsiębiorstwa - zarówno przewoźników jak i producentów.

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: Wagony Twindexx
« Odpowiedź #12 dnia: 29 Marca 2020, 11:06:06 »
Znalazłem parę zdjęć na internecie wózka Twindexx'a po wpisaniu 'Twindexx wagen'. Pytanie - mam robić koła osobno, czy razem z resztą wózka?

Pytam bo jak mają się kręcić kółka podczas jazdy, to będzie łatwiej z osobnymi kółkami.
« Ostatnia zmiana: 29 Marca 2020, 11:13:18 wysłana przez Hubertnator23 »

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3467
Odp: Wagony Twindexx
« Odpowiedź #13 dnia: 29 Marca 2020, 11:07:20 »
Osobno, muszą się przecież animować.
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: Wagony Twindexx
« Odpowiedź #14 dnia: 28 Maja 2020, 09:31:22 »
Nie mam już chęci, trudno wymodelować wózki za pomocą zdjęć z internetu, a jak ktoś znajdzie rysunki techniczne to może je wrzucać do tego wątku:
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,32358.msg526380.html#new

Zamykam temat.