Autor Wątek:  Problem z misją 6dg-1204 na bałtyku_skm 1  (Przeczytany 1787 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline TakiKtoś

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Problem z misją 6dg-1204 na bałtyku_skm 1
« dnia: 24 Czerwca 2019, 19:34:17 »
Witam. Po odpaleniu misji lokomotywą 6dg-1204 na Bałtyku skm_1 (manewrowa na Bałtyku Towarowym i zdawczy do Bałtyku Miasta) dzieją się dziwne rzeczy. Gdy wychylę się z kabiny i spojrzę do wnętrza lokomotywy, to nie widzę lowpoly. Błąd ten występuje tylko przy wychylaniu się z okna, na widoku zewnętrznym wszystko jest ok. Przy zabieraniu gruszek z bocznicy te wylatują z prędkością nadświetlną niewiadomodokąd. Pierwsza zawsze leży w krzakach obok peronu stacji Całkowo Bałtyckie, na przedłużeniu toru, z którego wyleciała, przechylona w prawo. Raz udało mi się znaleźć drugą gruszkę, leżącą na boku, na krańcu mapy, obok toru do Wejherowa, obróconą jakieś 80 stopni do toru, z którego wyleciała. Wystrzelenie gruszek może zdarzyć się podczas dociskania lokomotywy do trzech gruszek, lub podczas dociskania tych trzech gruszek do kolejnych czterech (znacznie częściej). Za każdym razem zajście wygląda trochę inaczej. Podczas wystrzelenia gruszek lokomotywa może stać w miejscu i przenikać przez lecące gruszki, odbić się z prędkością ~120km/h, bądź symulator może się zawiesić, uniemożliwiając zbadanie położenia gruszek i lokomotywy. Wiele razy uruchamiałem tą misję, a ani razu jej nie ukończyłem. Tylko raz udało mi się wyciągnąć gruszki z bocznicy. Istnieje wiele możliwych kombinacji zajścia (moment w którym do niego dojdzie, pozycje rozrzuconych gruszek, ilość gruszek pozostałych na torze, zachowanie lokomotywy itp.) i log każdej z nich wyglądałby całkiem inaczej, ale niestety nie zawsze zapisuję symulację w log.txt, więc mam tylko dzisiejszego loga, do zdarzenia doszło przy dociskaniu trzech gruszek do czterech, symulator zawiesił się i nie dawał się zamknąć do wyskoczenia errora "program nie odpowiada". Dla pewności podmieniłem lokomotywę na 6dg-101, i lowpoly dalej nie było widoczne. Nie mam czasu sprawdzić z innymi lokomotywami do momentu wystrzelenia gruszek. Problem pojawiał się także na wersji 19.01, inne misje można wykonywać bez problemu.
EDIT: Z jakiegoś powodu nie mogę załączyć loga.
« Ostatnia zmiana: 24 Czerwca 2019, 19:41:59 wysłana przez TakiKtoś »

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1553
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 911
Odp: Problem z misją 6dg-1204 na bałtyku_skm 1
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Czerwca 2019, 19:48:17 »
Jak nie możesz załączyć loga to go spakuj i wstaw wtedy, lub wrzuć przez upload.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2602
Odp: Problem z misją 6dg-1204 na bałtyku_skm 1
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Czerwca 2019, 19:55:18 »
Na nowszych exe problem zderzeń z taborem na innych torach (wywalenie gruszek w kosmos) powinien być ponownie załatany.
Co do widoczności wnętrza lowpoly przy wychylaniu się z okna, to nie masz prawa go widzieć. Ten obiekt jest renderowany tylko z kamery zewnętrznej. Puki siedzisz w pojeździe, wyświetla się wnętrze highpoly. Trzeba by zerknąć, czy kabina w lowpoly jest dobrze pokluczowana, czy szyby są w lowpoly a nie w pudle i czy w mmd jest wpis o lokomotywie jednokabinowej. Ogarnąłby ktoś albo mi przypomniał za kilka dni?
Mój kanał youtube

Offline TakiKtoś

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problem z misją 6dg-1204 na bałtyku_skm 1
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Czerwca 2019, 20:21:23 »
To raczej nie problem taboru, tylko scenariusza, bo na td wszystko widzę poprawnie. Podłożyłem też 6dg-1204 jako roj55324, i highpoly nie było widoczne po wychyleniu się z okna.
EDIT: Przejechałem to jako 45123 i też nic nie widziałem po wychowaniu z okna. Chyba we wszystkich lokach w tym scenariuszu nie widać highpoly, ale ja przejechałem ja dotąd tylko kiblami, i próbowałem kioskiem. W kiblach nie mogłem tego zobaczyć, a w kiosku powiązałem to z latającymi gruszkami
« Ostatnia zmiana: 24 Czerwca 2019, 21:13:56 wysłana przez TakiKtoś »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2602
Odp: Problem z misją 6dg-1204 na bałtyku_skm 1
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Czerwca 2019, 20:23:51 »
Wolololo, wyświetlanie taboru nie może zależeć od scenariusza. Oprócz ekstremalnych przypadków, jak brak pamięci na rozbudowanej mapie względem td.
Mój kanał youtube

Offline TakiKtoś

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problem z misją 6dg-1204 na bałtyku_skm 1
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Czerwca 2019, 21:31:53 »
Sm42-550 w elektrociepłowni wyświetla poprawnie, więc coś musi być innego. Ale nie wierzę, że 6dg, 4e i br285 wyświetlają wnętrze tylko na td. Jechałem 6dg na l053 poranek, 4e na drawinowie i br285 na całkowie. Wszystko wyświetlało się poprawnie.
EDIT: Sprawdziłem bałtyk_skm 2 i wszystko się dobrze wyświetla, więc raczej nie o mapę chodzi. Czyżby jedna misja więcej miała powodować ten brak pamięci?
« Ostatnia zmiana: 24 Czerwca 2019, 21:43:22 wysłana przez TakiKtoś »