Autor Wątek:  Źródła symulatora  (Przeczytany 6577 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Źródła symulatora
« dnia: 09 Czerwca 2019, 13:39:49 »
Które repozytorium jest "oficjalne"? Na stronie i forum jest podlinkowane to: https://github.com/eu07/maszyna, ale tam nic się nie dzieje od dłuższego czasu, nie ma żadnych pull requestów, ostatnie zmiany są sprzed paru miesięcy. Tymczasem w wątku o zmianach codziennie ktoś pisze, że coś zrobił.

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Czerwca 2019, 13:55:48 »
To jest oficjalne: https://github.com/eu07/maszyna
To jest moje: https://github.com/Milek7/maszyna (wydania do paczki czasami idą z mojego, nie zawsze pamiętam żeby pushąć na główne)
Tu jest tmj: https://github.com/tmj-fstate/maszyna/
Tu jest youby: https://github.com/Xoov/maszyna

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Czerwca 2019, 14:09:12 »
Dzięki. Gdybym chciał coś podlubać, to mam wyciągnąć główne i zrobić PR tam, dobrze rozumiem?

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Czerwca 2019, 14:16:25 »
tak.

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Sierpnia 2019, 13:37:22 »
Wróciłem do tematu i wygląda na to, że projekt nie chce mi się już budować.
Windows 10, VS2019, CMake 3.15.2, efekt jest taki, że cmake wywala się już na piewrszej zależności wpisanej w CMakeLists: glew
PS C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build> cmake .. -DWITH_UART=true
-- cotire 1.7.10 loaded.
CMake Error at C:/Program Files/CMake/share/cmake-3.15/Modules/FindPackageHandleStandardArgs.cmake:137 (message):
  Could NOT find GLEW (missing: GLEW_LIBRARIES) (found version "2.0.0")
Call Stack (most recent call first):
  C:/Program Files/CMake/share/cmake-3.15/Modules/FindPackageHandleStandardArgs.cmake:378 (_FPHSA_FAILURE_MESSAGE)
  C:/Program Files/CMake/share/cmake-3.15/Modules/FindGLEW.cmake:207 (find_package_handle_standard_args)
  CMakeLists.txt:197 (find_package)
Widzę, że nagłówki i pliki .lib są w katalogu ref. Coś ostatnio popsuliście? :D
« Ostatnia zmiana: 15 Sierpnia 2019, 16:03:20 wysłana przez Czarodziej »

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Sierpnia 2019, 15:09:36 »
może to zależy od wersji cmake?
w cmakelists spróbuj zmienić wystąpienia GLEW_LIBRARY na GLEW_LIBRARIES

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #6 dnia: 15 Sierpnia 2019, 15:55:13 »
Zmieniłem, to samo…

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #7 dnia: 15 Sierpnia 2019, 16:34:58 »
może to zależy od wersji cmake?
Którego cmake używasz? Budujesz 32 czy 64bit?

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #8 dnia: 15 Sierpnia 2019, 17:03:27 »
zaciągnij ostatniego commita i sprawdź jeszcze raz.

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #9 dnia: 15 Sierpnia 2019, 17:44:04 »
Ostatni commit w https://github.com/eu07/maszyna master jest z 8 sierpnia.
« Ostatnia zmiana: 15 Sierpnia 2019, 17:48:07 wysłana przez Czarodziej »

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #10 dnia: 15 Sierpnia 2019, 18:10:04 »

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #11 dnia: 15 Sierpnia 2019, 18:26:59 »
Tutaj cmake przechodzi elegancko. Za to build się wywala na imgui.cpp. Wrócę z urlopu, to się pobawię. Dzięki.

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #12 dnia: 25 Września 2019, 22:57:34 »
Przypomniałem sobie o tym wątku. Buduję VS 2019, może dlatego się wychrzania:
„c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.sln” (domyślny element docelowy) (1)->
„c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj.metaproj” (domyślny element docelowy) (3)->
„c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj” (domyślny element docelowy) (4)->
(element docelowy ClCompile) ->
  C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_internal.h(798,1): error C2226: syntax error: unexpected ty
pe 'ImNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
  C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui.cpp(2814,25): error C2226: syntax error: unexpected type 'I
mNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
  C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui.cpp(4166,27): error C2226: syntax error: unexpected type 'I
mNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
  C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_internal.h(798,1): error C2226: syntax error: unexpected ty
pe 'ImNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
  C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_draw.cpp(381,23): error C2226: syntax error: unexpected typ
e 'ImNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
  C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_draw.cpp(520,13): error C2226: syntax error: unexpected typ
e 'ImNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
  C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_draw.cpp(1511,25): error C2226: syntax error: unexpected ty
pe 'ImNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
  C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_draw.cpp(1511,25): error C2143: syntax error: missing ';' b
efore ')' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
  C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_draw.cpp(1511,25): error C2059: syntax error: ')' [c:\Users
\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
  C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_draw.cpp(1512,5): error C2181: illegal else without matchin
g if [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]
  C:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\imgui\imgui_internal.h(798,1): error C2226: syntax error: unexpected ty
pe 'ImNewDummy' [c:\Users\wizard\Documents\Projekty\maszyna\build\eu07.vcxproj]

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #13 dnia: 25 Września 2019, 22:59:22 »
DBG_NEW psuje operator placement new, na debugu nie zbuduje tak.
Wywal DBG_NEW z stdafx.h, o tak jak w tym branchu: https://github.com/Milek7/maszyna/commit/5c84f8b156298cf932da9ed524cc5236f855b3d2#diff-a88e35bdab4b0ff96dfb7cb83ffe60cd

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #14 dnia: 26 Września 2019, 08:47:23 »
Czy problem wynika z tego, że używam zbyt nowego VS? O ile dobrze pamiętam, to ten stdafx.h jest generowany przez VS…

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #15 dnia: 26 Września 2019, 13:16:27 »
Czy problem wynika z tego, że używam zbyt nowego VS? O ile dobrze pamiętam, to ten stdafx.h jest generowany przez VS…
nie wynika.
tu nie jest generowany, jest edytowany ręcznie

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #16 dnia: 26 Września 2019, 16:35:06 »
Dziękuję, zerknę wieczorem. A nóż się uda zbudować tym razem.

Offline Czarodziej

  • Wiadomości: 350
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 93
Odp: Źródła symulatora
« Odpowiedź #17 dnia: 26 Września 2019, 22:34:12 »
Skompilowało się i nawet da się grać. Dziękuję, idę psuć :D