Autor Wątek:  [solved] Problem z uruchomieniem symulatora.  (Przeczytany 4086 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cslykowsky

  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
[solved] Problem z uruchomieniem symulatora.
« dnia: 23 Stycznia 2019, 16:38:06 »
Hej. Mój problem wygląda następująco: pobrałem wersję build 19.01, wypakowałem z dołączonego .rar zawartość do głównego folderu (.exe + python64) i podczas uruchamiania przy pomocy eu07_gl33.exe i eu07-x64_190120.exe (który pobrałem po przeczytaniu jednego z wątków w dziale z aktualnego buildu: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/builds/21754183/artifacts) wyświetla się na ułamek okno cmd i natychmiast wyłącza. Oczywiście eu07.exe działa bez problem, jednak mi zależy na efektach graficznych które zapewnia eksperymentalne .exe które zresztą do tej pory działało bezbłędnie i nie miałem z tym żadnych problemów. W załączniku logi, brak jakichkolwiek dumpów.
« Ostatnia zmiana: 23 Stycznia 2019, 16:50:03 wysłana przez cslykowsky »

Online Joachimowicz

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1585
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1642
Odp: Problem z uruchomieniem symulatora.
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Stycznia 2019, 16:40:45 »
Pobierz shadery z podanej strony i wypakuj do folderu shaders.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Online Milek7

  • Administrator ds. Technicznych
  • Wiadomości: 990
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 741
Odp: Problem z uruchomieniem symulatora.
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Stycznia 2019, 16:41:42 »
Shadery powinny zostać pobrane automatycznie przez instalator http://stuff.eu07.pl/1901HF.zip
(btw. teraz są takie same jak na appveyor w shaders.zip)

Offline cslykowsky

  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problem z uruchomieniem symulatora.
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Stycznia 2019, 16:49:25 »
Pobierz shadery z podanej strony i wypakuj do folderu shaders.

Już widzę swój błąd. Dokonałem wczoraj reinstalacji po tym jak częściowo nowo-wydany EN57AKŁ nie był funkcjonalny, a przypomniałem sobie że wtedy taki folder jak 'shaders' istniał. Dociągnąłem shadery z repo i wszystko obecnie działa jak powinno. Dziękuję za pomoc. Zamykamy i zostawiamy temat na przyszłość.