Autor Wątek:  Szopa Prokocim  (Przeczytany 9368 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dominik335

  • Wiadomości: 36
  • Motorniczy 600V
    • Zobacz profil
    • Moja strona
  • Otrzymane polubienia: 3
Szopa Prokocim
« dnia: 29 Stycznia 2019, 23:52:46 »
Rozpocząłem prace nad repaintami do turbo kibla. Na razie idzie to jak krew z nosa z uwagi na krzywe zdjęcia i brak szablonów. Kolmazy są na razie niedopasowane kolorystycznie i zrobiłem gafę w jednym miejscu. Z AKŚ jest problem bo ma inny układ drzwi maszynisty i okien, ale dam sobie z tym radę
https://eu07.pl/userfiles/18471/AK%C5%9A.jpg
https://eu07.pl/userfiles/18471/AKM.jpg
Na przyszłość takie screeny proponuję zmniejszyć do 250 kb i wstawić jako załącznik.
Matek123
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2019, 07:27:22 wysłana przez matek123 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Stycznia 2019, 00:06:43 »
Dodałem do wątku z siatkami uv pliki pomocnicze dla akł i niewydanego al. Wcześniej były tylko w działach zamkniętych a nie ma co kitrać.
Mój kanał youtube

Offline mati189

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Stycznia 2019, 18:35:32 »
Ta AKŚ z Kś to lepiej by pasowała oryginalna 892 niż podróbka 223.
« Ostatnia zmiana: 31 Stycznia 2019, 18:37:08 wysłana przez matek123 »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Stycznia 2019, 18:55:03 »
Dodałem do wątku z siatkami uv pliki pomocnicze dla akł i niewydanego al. Wcześniej były tylko w działach zamkniętych a nie ma co kitrać.
Do ALki trzeba by wygenerowac nowe mapki UV, uklad czola dla rozrzadczych zmienil sie troche pod zapotrzebowania skorkosklejaczy.

Offline Dominik335

  • Wiadomości: 36
  • Motorniczy 600V
    • Zobacz profil
    • Moja strona
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Lutego 2019, 03:25:45 »
Na razie daje rade bez siatki.
Obecny stan prac nad AKM:
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2019, 03:30:45 wysłana przez Dominik335 »

Offline Dominik335

  • Wiadomości: 36
  • Motorniczy 600V
    • Zobacz profil
    • Moja strona
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Lutego 2019, 02:40:10 »
Repaint AKMa skończony, zostało wnętrze. Zamierzam jeszcze zrobić AKŚ i PolRegio lecz z tym drugim dłużej to potrwa.

OT: Podrzuci mi ktoś plik oryginalny tekstury akl_1226-rb.dds ?
« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2019, 02:47:22 wysłana przez Dominik335 »

Offline centarail

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 72
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Lutego 2019, 05:07:58 »
Popraw to przejście barw i do testów wysyłaj.

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6074
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2053
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Lutego 2019, 08:51:43 »
Robisz to na bazie plików DDS? Tak tekstur się nie robi. Trzeba pobrać wersję tga i dopiero zacząć robić teksturę. DDS ma kompresję stratną. Edytowany DDS będzie bardzo złej jakości.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Dominik335

  • Wiadomości: 36
  • Motorniczy 600V
    • Zobacz profil
    • Moja strona
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Lutego 2019, 12:52:36 »
Robisz to na bazie plików DDS? Tak tekstur się nie robi. Trzeba pobrać wersję tga i dopiero zacząć robić teksturę. DDS ma kompresję stratną. Edytowany DDS będzie bardzo złej jakości.

Cytuj
centarail
Dzięki, nie zauważyłem tego.

W życiu. Szablon mam zapisany w psd i na takim formacie go edytuje, potem zapisuje do PNG, TGA i na końcu dopiero do DDS. Nie jestem żółtodziobem w robieniu tekstur.
« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2019, 12:54:01 wysłana przez Dominik335 »

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Lutego 2019, 13:02:16 »
Nie ma potrzeby zapisywania czegokolwiek w DDS. Pliki na repo są w TGA, a konwert do DDS odbywa się tylko i wyłącznie przy kompilowaniu paczki.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Dominik335

  • Wiadomości: 36
  • Motorniczy 600V
    • Zobacz profil
    • Moja strona
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Lutego 2019, 23:46:02 »
Nie ma potrzeby zapisywania czegokolwiek w DDS. Pliki na repo są w TGA, a konwert do DDS odbywa się tylko i wyłącznie przy kompilowaniu paczki.
Maszyna czyta pliki tekstur z TGA ?

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Lutego 2019, 23:52:56 »
Tga, dds, bmp, tex i buildy milka png.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #12 dnia: 08 Lutego 2019, 15:55:27 »
OT: Podrzuci mi ktoś plik oryginalny tekstury akl_1226-rb.dds ?
Jakby co to wersje TGA wszystkich tekstur z paczki calosciowej dostepne sa poprzez przegladarke repozytorium: https://wiki.eu07.pl/websvn/

Offline Dominik335

  • Wiadomości: 36
  • Motorniczy 600V
    • Zobacz profil
    • Moja strona
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #13 dnia: 10 Kwietnia 2019, 02:08:44 »
Jak myślicie warto to kontynuować czy poczekać na wydanie ALiny ?

Offline fuji8

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1152
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 763
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #14 dnia: 10 Kwietnia 2019, 06:59:09 »
Fajnie ze chcesz cos tworzyc i chcesz wniesc wklad w symulator, ale uwazam ze powinienes poczekac na poprawny model.
"Rzeczy niemożliwe wykonujemy natychmiast, cuda zajmują nam nieco więcej czasu"

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1974
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3782
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #15 dnia: 10 Kwietnia 2019, 11:14:47 »
Na poprawny model nie ma co czekać bo 2219 jest już dawno zrobiona: https://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=29128.0;attach=113194;image

Pozostałe już pokazałem w tym poście: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,29128.msg505649.html#msg505649

Offline Dominik335

  • Wiadomości: 36
  • Motorniczy 600V
    • Zobacz profil
    • Moja strona
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #16 dnia: 10 Kwietnia 2019, 18:44:37 »
Zrobione czy wieczny WIP ? Nie ma modelu to robię na tym co jest. Ok ale wypowiedzieliście się więc zaprzestaje prac.
« Ostatnia zmiana: 11 Kwietnia 2019, 09:33:25 wysłana przez matek123 »

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1668
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1072
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #17 dnia: 10 Kwietnia 2019, 18:51:55 »
Nie "wip" tylko jest nie dokończony. Będzie autor miał czas to poprawi i wyda spokojnie.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #18 dnia: 10 Kwietnia 2019, 19:01:48 »
Model zewnetrzny jest zrobiony, czeka na skonczenie dedykowanej kabiny.

Offline Dominik335

  • Wiadomości: 36
  • Motorniczy 600V
    • Zobacz profil
    • Moja strona
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Szopa Prokocim
« Odpowiedź #19 dnia: 10 Kwietnia 2019, 20:39:52 »
Nie "wip" tylko jest nie dokończony. Będzie autor miał czas to poprawi i wyda spokojnie.

Czy ja kogoś popędzam ? Nie. Nie jestem typowym pobierazem.
@tmj: Dziękuję za informacje.