Autor Wątek:  Odhamowanie składu towarego Dragon  (Przeczytany 2393 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Google

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odhamowanie składu towarego Dragon
« dnia: 21 Grudnia 2018, 22:25:08 »
Witam, zaplanowałem sobie pojechać  "dragonem" na scenerii I053_wieczór. Podpiąłem się do składu, ciśnienie w cylindrze skoczyło masakrycznie, i za chiny, czy to dusząc 9, 6 czy kropke na numerycznej odhamować składu nie mogłem. Sprężarka załączona, pomocy :/


https://i.imgur.com/BMWNvIf.jpg
https://i.imgur.com/Hbl0okM.jpg
https://i.imgur.com/Rgfqltn.jpg
Proszę wstawić obrazki jako załącznik pamiętając o limicie 250kb na plik.
Matek123


Edit: udało sie odhamować klawiszem numerycznym "4", ale problem jest taki, że lokomotywa jakby nie miała siły ruszyć. Czy to powoli daję czy od razu z całej rury to jakby lokomotywa chciała się urwać a wagony stoją, chociaż tak delikatnie bardzo sie toczy (mniej niż 1km/h).
« Ostatnia zmiana: 21 Grudnia 2018, 22:55:05 wysłana przez Google »

Offline Union Pacific

  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Odhamowanie składu towarego Dragon
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Grudnia 2018, 02:44:28 »
Czasem to sama lokomotywa jest zahamowana, ja odhamowuje klawiszem 7.
Intel Core i7-7700HQ (2.8 GHz, up to 3.8 GHz, 6 MB cache, 4 cores) Kaby Lake Processor + NVIDIA GeForce GTX 1050 (4 GB GDDR5 dedicated) ,  32GB System Memory

Offline dymus

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 274
Odp: Odhamowanie składu towarego Dragon
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Grudnia 2018, 10:48:40 »
Po najechaniu na skład może być tak że ciśnienie w przewodzie jest za niskie (~poniżej 0,3 MPa) i żeby wyluzować skład trzeba nie tylko dać na jazdę (6) lub uderzeniowe (,) ale tak że naciskając razem z tym klawisz odluźniacza (4), cały czas go trzymając aż do momentu kiedy ciśnienie już nie będzie za niskie. Po prostu poniżej tego ciśnienia, żeby podnieść ciśnienie w przewodzie trzeba też trzymać odluźniacz razem z jazdą lub uderzeniowym. Samo naciskanie odluźniacza a nie ustawienie kranu na jazdę/luzowania przy zbyt niskim ciśnieniu wyluzuje tylko lokomotywę, skład jednak zostanie cały czas zahamowany.