Autor Wątek:  Tekstura ''grass_snow'' zamiast ''grass_mix''  (Przeczytany 3447 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Tekstura ''grass_snow'' zamiast ''grass_mix''
« dnia: 19 Grudnia 2018, 19:51:05 »
Witam.
Mam mały problem. Przy początku tworzenia scenerii fikcyjnej (w 3DSMax) zacząłem tworzyć teren jako "Plane" , przypisałem teksturę "grass_mix". Po uruchomieniu w symulatorze była tekstura "grass_snow". To samo tyczy się podsypki. W jaki sposób można to zmienić?
Tak wyglądają własności toru w 3DSie:
Type = normal
Radius1 = 0
Roll1 = 0.0
Roll2 = 0.0
MaxDist = -1
MinDist = 0
TrackWidth = 1.435
Friction = 0.25
SoundDist = 25.0
Quality = 20
DamageFlag = 0
Environment = Flat
Visibility = vis
Tex1 = Rail_screw_used1
TexLength = 4
Tex2 = TpBpS-new2.tex
TexPar1 = 0.2
TexPar2 = 0.5
TexPar3 = 1.1
Length = 100.0


Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 903
Odp: Tekstura ''grass_snow'' zamiast ''grass_mix''
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Grudnia 2018, 19:52:27 »
Zima jest, tekstury są przypisywane przez plik .mat.
Datę w scenerii ustawiasz wpisem movelight

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Tekstura ''grass_snow'' zamiast ''grass_mix''
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Grudnia 2018, 19:59:43 »
Dziękuje za szybkie udzielenie odpowiedzi. Po zmienieniu tego wpisu problem został rozwiązany i tekstura wczytała się normalnie.