Autor Wątek:  Dzień w noc po zapaleniu reflektorów  (Przeczytany 1786 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krzysiek009

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Dzień w noc po zapaleniu reflektorów
« dnia: 16 Listopada 2018, 16:22:22 »
Witam, lepszej nazwy na wątek nie mogłem wymyślić przepraszam :P Chodzi o to że gdy odpalam scenerię nocną i chcę zapalić reflektory to automatycznie robi się dzień.
Wersja MaSzyny 18.10
Procesor: Intel Celeron 2 rdzeniowy 2.50GHz
Karta graficzna: Zintegrowana
RAM: 4GB DDR3
« Ostatnia zmiana: 16 Listopada 2018, 16:31:35 wysłana przez Krzysiek009 »

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 903
Odp: Dzień w noc po zapaleniu reflektorów
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Listopada 2018, 16:25:35 »
Obejściem problemu jest użycie eu07_gl33.exe
(o ile działa na tym sprzęcie. jak nie, to po prostu jest zbyt stary)

Offline Krzysiek009

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Dzień w noc po zapaleniu reflektorów
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Listopada 2018, 16:29:15 »
Właśnie tak zadziałało gl33... http://prntscr.com/lj7bfi
Jest inny sposób na naprawę problemu?

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 903
Odp: Dzień w noc po zapaleniu reflektorów
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Listopada 2018, 16:33:46 »
Nie, trzeba lepszy sprzęt.
(jeszcze sprawdź czy sterowniki są aktualne)

Offline Krzysiek009

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Dzień w noc po zapaleniu reflektorów
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Listopada 2018, 16:36:09 »
Czyli nocna MaSzyna poczeka do marca :/ (Wtedy będę miał uzbierane na nowego kompa)
Sterowniki napewno są aktualne, tydzień temu jeszcze sprawdzałem.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Dzień w noc po zapaleniu reflektorów
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Listopada 2018, 16:48:56 »
Niestety karty intela na swoich sterownikach maja swoje fanaberie przy obsludze "starego" openGL co objawia sie takim krzakiem oswietlenia, a ja nie mam dostepu do takiego sprzetu zeby z nim ewentualnie poeksperymentowac, wiec tutaj zmian raczej nie bedzie... zwlaszcza ze w wersji shaderowej problem usuwa sie sam ;d