Autor Wątek:  111Ed Gama i jej możliwości trakcyjne  (Przeczytany 3811 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline biovital1

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 241
111Ed Gama i jej możliwości trakcyjne
« dnia: 31 Sierpnia 2018, 10:11:50 »
W ruchu towarowym sprawowała się bardzo dobrze. Przykładowy zapis jazdy z pociągiem 3267 ton (41 węglarek) pomiędzy Maczkami a Łazami przez Dąbrowę Górniczą Południową i Ząbkowice: https://photos.app.goo.gl/ss6gNLT55Wq1gzKX6  bywały też jeszcze większe np. z KWK Ziemowit do Chorzowa Starego (w sumie tu jeździła najczęściej  z najcięższymi pociągami). Siła trakcyjna wyliczona przeze mnie z innych parametrów, bo sam rejestrator nie zapisuje jej bezpośrednio.

Online Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 481
Odp: 111Ed Gama i jej możliwości trakcyjne
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Września 2018, 17:23:45 »
Ciekawe jak w porównaniu wyszła by z TRAXX'em, Vectron'em, E189, czy Gryffin'em...? Dla porównania moc ciągła pojazdów (nie znam siły pociągowej):

111Ed/Eb Gama: 5600 kW
E186/E483/E583: 5600 kW
Vectron DC/EU46: 5200/6400 kW
E189: 6000 kW
E4DCUd: 5600 kW
« Ostatnia zmiana: 11 Września 2018, 17:30:31 wysłana przez Jaco »
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline biovital1

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 241
Odp: 111Ed Gama i jej możliwości trakcyjne
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Września 2018, 20:18:26 »
Ciekawe jak w porównaniu wyszła by z TRAXX'em, Vectron'em, E189, czy Gryffin'em...? Dla porównania moc ciągła pojazdów (nie znam siły pociągowej):
Praktycznie wszystkie tak samo. Jedynie Gryffin ma dopuszczoną ciut większą siłę pociągową. Jak widać na obrazku podczas jazdy z pociągiem nie pobierano z sieci więcej jak ok. 4,3 MW. Ostatni obrazek dodałem później z jazd luzem 160 km/h i tu lokomotywa potrafiła pobrać ok. 5,6 MW. Niemieckie maszyny mają mało wygodny system diagnostyki, a główne narzędzie powstało w czasach królowania systemu DOS, więc zbieranie danych trwa o wiele dłużej i wymaga osobistego zaangażowania tzn. obecności na lokomotywie.