Autor Wątek:  Problem po instalacji maszyny 18-03  (Przeczytany 8534 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bendrej

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #30 dnia: 26 Maja 2018, 12:09:24 »
No i może brakuje tego 2015. Zobacz jak jest u mnie. Jeden jest wprawdzie x86 drugi x64, ale się nie zastępują i wszystko u mnie działa.
« Ostatnia zmiana: 26 Maja 2018, 12:15:28 wysłana przez Bendrej »

Offline Kacper06

  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #31 dnia: 26 Maja 2018, 12:56:50 »
No a ja instaluję wersje 2015 x86 i x64. Potem instaluję wersje 2017 x86 i x64. I problem, bo wersja 2015 zostaje zastąpiona wersją 2017.

Offline Bendrej

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #32 dnia: 26 Maja 2018, 14:05:48 »
Dobra nie baw się w instalowanie wszystkich na raz, najlepiej jakby program sam wybrał jakie chce. Nie podejrzewałbym symulatora o wadliwe działanie tylko Twój komputer lub Ciebie, bo wszystkim innym działa. Wywal całą maszynę, odinstaluj też te visual c++. I zainstaluj jeszcze raz symulator i niech się te pakiety same "dobiorą". Wejdź w menedżer urządzeń i sprawdź czy wszystkie sterowniki działają poprawnie, jeśli jakiś będzie wywalony to pojawi się przy ikonce wykrzyknik. Możesz również wejść w podgląd zdarzeń i sprawdzić czy Windows nie ma błędów, bo widziałem, że skakałeś z wersji na wersję.

W ostateczności jak Ci bardzo zależy nagraj sobie Windowsa na DVD/pendrive'a (możesz go ze strony Microsoftu) lub jeśli już masz to zainstaluj z płyty na czysto bez żadnych uaktualnień.

Offline Kacper06

  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #33 dnia: 26 Maja 2018, 14:34:04 »
Tylko ja jestem ciekawy, czy jak pobiorę Windowsa 10 w polskiej wersji językowej czy moja aktywacja zostanie zapisana, bo ja mam francuskiego Windowsa 10.

Offline Bendrej

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #34 dnia: 26 Maja 2018, 15:21:37 »
Zostanie zachowana.

Offline Kacper06

  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #35 dnia: 26 Maja 2018, 15:47:50 »
Aha czyli aktywacja nie zależy od języka tylko od wersji i architektury Windowsa?

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #36 dnia: 26 Maja 2018, 15:49:25 »
Ale wersja językowa nie powinna mieć tu nic do rzeczy. Mamy udokumentowanych userów 18.03 z UK, Włoch i Rosji.
Mój kanał youtube

Offline Kacper06

  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #37 dnia: 26 Maja 2018, 16:01:05 »
Nie wiem już, co robić. Czy zrobić tą czystą instalacje Windowsa?

Offline Kacper06

  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #38 dnia: 26 Maja 2018, 18:45:21 »
Czy mam zrobić nową instalacje Windowsa 10 w polskiej wersji językowej?
« Ostatnia zmiana: 26 Maja 2018, 18:46:58 wysłana przez Kacper06 »

Offline Bulba

  • Wiadomości: 112
  • :ziew:
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 109
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #39 dnia: 26 Maja 2018, 18:48:16 »
Język nie ma nic tu wspólnego :P twój wybór jaki

Offline Kacper06

  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #40 dnia: 26 Maja 2018, 18:51:25 »
Aha, dobrze. Ale myślisz, że czysta instalacja by pomogła, skoro u was wszystkich symulator działa a u mnie nie?

Offline Kacper06

  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #41 dnia: 26 Maja 2018, 20:30:42 »
Wygląda na to, że nikt niema tego problemu. Czyli muszę zrobić nową instalacje Windowsa. Do zrobienia instalacji polecacie mi DVD czy To narzędzie co wybrać?

Offline Kacper06

  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #42 dnia: 26 Maja 2018, 22:39:41 »
Zrobię czystą instalacje Windowsa. Tylko mam nadzieje, że to problem w Windowsie a nie w komputerze.

Offline maruda5552

  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #43 dnia: 27 Maja 2018, 07:24:15 »
Wg mnie to nie kwestia windowsa, lecz pamięci. Drugą opcją mogą być także braki w plikach. Podczas instalacji z exe staraj się pilnować czy nie załącza się Tobie wygaszacz ekranu, ewentualnie czy jest sieć. U mnie te dwa ostatnie powodowały podobny błąd.

Offline Kacper06

  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #44 dnia: 27 Maja 2018, 10:47:06 »
Mam 4g pamięci ram. Instalator nie instaluje nic, bo po instalacji folder maszyny jest pusty. Wygaszacze ekranu mam wyłączone. Mam dostęp do sieci. I mam ponad 20g wolnego miejsca na dysku. Zobaczymy, czy czysta instalacja Windowsa pomoŻe.

Ortografia. Przez RZ piszesz nazwę krainy geograficznej, a raczej tego nie miałeś na myśli.

adsim
« Ostatnia zmiana: 30 Maja 2018, 17:35:33 wysłana przez adsim »

Offline Kacper06

  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #45 dnia: 02 Czerwca 2018, 12:09:16 »
No, chciałem po><informować, że po nowej instalacji Windowsa 10 instalator maszyny działa tak jak ma działać. Nie wiem co było wcześniej z Windowsem, ale widać, że nowa instalacja pomogła.
« Ostatnia zmiana: 02 Czerwca 2018, 12:23:42 wysłana przez Stele »

Offline Kacper06

  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem po instalacji maszyny 18-03
« Odpowiedź #46 dnia: 03 Czerwca 2018, 15:17:42 »
Już wszystko działa, dzięki za wasze odpowiedzi.