Teraz dwie rzeczy ode mnie:
1. Po uruchomieniu linii 053 w errors.txt pokazują się następujące zapisy:
Bad texture: failed to load texture "textures/przytorowe/rozdzielnia.dds"
Bad texture: failed to load texture "textures/mieszkalne/dom_chechlo1.dds"
Bad texture: failed to load texture "textures/kolejowe/generatordobron.dds"
Bad texture: failed to load texture "textures/lj/olimpia.dds"
Bad texture: failed to load texture "textures/miejskie/polo.dds"
Były chyba te błędy już wcześniej, ale dotąd nie zwracałem na nie uwagi, bo były ważniejsze tematy. Myślałem, że to po prostu ktoś zapomniał wgrać plików, a tu niespodzianka! Pliki w paczce są, tylko symulator nie może ich odczytać. No dobra, coś się stało z .dds, myślę sobie - trzeba odnaleźć .tga - i znowu niespodzianka! Nigdzie, ale to naprawdę nigdzie nie ma .tga dla tych tekstur - ani na repozytorium, ani nawet w Maszynie 15.02.
Ale do akcji wkroczył DDS Converter i mamy .tga:
http://eu07.pl/userfiles/23326/bugs-textures.7zUruchomiłem, sprawdziłem: obiekty, które dotychczas były białe zyskały tekstury.
2. Taki problem mnie denerwuje już od Maszyny 18.01:
Misja Bałtyk.
SU45 nie dostaje wjazdowego do Bałtyku Miasta i cześć pieśni.
W załączeniu fotka i log.
I nie chodzi tu o problem z Bałtykiem, tylko o sytuację widoczną na fotce: samochód, który przejechał rogatkę. Jak testowałem poranny scenariusz na linii 053 na Maszynie 17.07, to samochody zachowywały się bez zastrzeżeń. Począwszy od Maszyny 18.01 samochody powariowały... I nie jest to wina exe, bo sprawdzałem nowe exe na starej Maszynie, i samochody dalej jeździły poprawnie. Czyżby były w międzyczasie jakieś zmiany w fizyce samochodów?
3. Pobrałem poprawkę, dźwięki w formacie .flac są czytane.