Według odpowiednich książek:
- SM03 - sprężarka napędzana z wału silnika i coś w rodzaju wyłącznika ciśnieniowego przełączającego wylot powietrza do atmosfery, pompa paliwa również, ale przez dodatkową przekładnię;
- SM30 - sprężarka pasami klinowymi z prądnicy głównej i sterowanie powietrzem jw., pompa paliwa z napędu rozrządu silnika;
- SM40 i SM41 - sprężarka z silnika przez przekładnię i sterowanie powietrzem jw., zasilanie paliwem grawitacyjnie ze zbiornika pomocniczego, do którego paliwo można wlać z dystrybutora, bądź wtłoczyć pompą ręczną lub elektryczną zasilaną z baterii ze zbiornika głównego;
- Sx42 - sprężarka z wału silnika i sterowanie powietrzem jw., zasilanie paliwem jw.;
- ST43 - sprężarka napędzana silnikiem elektrycznym zasilanym z prądnicy pomocniczej i sterowanym przełącznikiem trójpozycyjnym: praca ciągłą, wyłączony lub praca automatyczna (przez wyłącznik ciśnieniowy), pompa paliwa przy normalnej pracy silnika jest zasilana stale i pompuje paliwo do dwóch dodatkowych zbiorników, skąd spływa ono grawitacyjnie do silnika, a nadmiar przelewa się z powrotem do zbiornika głównego;
- ST44 - tak jak @Stele napisał z tym, że pompa musi pracować cały czas;
- SP45 - sprężarka z silnika i sterowanie powietrzem jak na początku listy, pompa paliwa załączana impulsowo z pulpitu lub samoczynnie przy rozruchu silnika i wyłączana przyciskiem wyłączenia silnika;
- SU46 - sprężarka napędzana silnikiem elektrycznym zasilanym z prądnicy pomocniczej i sterowanym automatycznie przez wyłącznik ciśnieniowy z możliwością jego pominięcia przełącznikiem w szafie NN w przypadku awarii i sterowania ręcznego hebelkiem z pulpitu, pompa paliwa załączana impulsowo z pulpitu i wyłączana przyciskiem wyłączenia silnika;
- ST45 - z tego co wiem, sprężarka zasilana z prądnicy pomocniczej przez falownik (jakiś nowszy silnik tam jest i sama sprężarka też nie tłokowa, a jak dobrze pamiętam śrubowa i sterowana samoczynnie z dodatkowym zabezpieczeniem termicznym);
- SN61 - sprężarka z wału silnika przez przekładnię i sterowanie powietrzem jak na początku listy, pompa paliwa załączana przełącznikiem w szafie sterowniczej i pracująca stale, ew. można pompą ręczną napełnić zbiornik opadowy i silnik zasilany jest wtedy grawitacyjnie.
EDIT:- SM31 - sprężarka napędzana silnikiem elektrycznym zasilanym z prądnicy pomocniczej i sterowanym automatycznie przez wyłącznik ciśnieniowy z możliwością przełączenia na sterowanie ręczne z pulpitu, a nawet awaryjnego zasilania z baterii (filmik poniżej), pompa paliwa załączana z pulpitu (impulsowo przełącznikiem załączenia pompy paliwa lub włączeniem łącznika ręcznego sterowania pompy oleju) lub samoczynnie przy rozruchu silnika i wyłączana przyciskiem wyłączenia silnika;
- ST45 - rzeczywiście ma sprężarkę śrubową z zabezpieczeniem termicznym:
EDIT 2:Znalazłem jeszcze taką ciekawą stronkę
http://www.sm48.cba.pl/sm48.html więc dopisuję do listy:
- TEM2/SM48 - sprężarka napędzana z wału silnika spalinowego, pompa paliwa załączana automatycznie przy rozruchu:
Przy właczaniu wyłacznika "Rozruch-zatrzymanie silnika spalinowego" najpierw zostaje właczona pompa paliwowa, nastepnie pompa wstepnego smarowania, która przez 30 sekund przepompowuje olej przez silnik spalinowy, po czym nastepuje automatyczne właczenie styczników rozruchowych i rozruch silnika.
Jutro jeszcze coś poszukam o pozostałych (SM32, 40CC, 6Dg, BR285, SM04 i T448p).