Autor Wątek:  EN57 / EN71 - jaka Vmax i jakie wnetrze?  (Przeczytany 7598 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EN57 / EN71 - jaka Vmax i jakie wnetrze?
« dnia: 13 Czerwca 2005, 21:48:07 »
Chciałbym wiedzieć jakie EN57 i EN71 mają prędkość maksymalną (bo niektóre mają 110, a niektóre 100 - chcę odpowiednio dopasować charakterystyki). A i jeszcze jakie mają zmodernizowane wnętrze?
EN57 / EN71 w MaSzynie:
    EN57-732
    EN57-763
    EN57-795
    EN57-800
    EN57-896
    EN57-897
    EN57-927
    EN57-990
    EN57-1042
    EN57-1043
    EN57-1080
    EN57-1132
    EN57-1267
    EN57-1590
    EN57-1594
    EN57-1684
    EN57-1708
    --
    EN71-02
    EN71-07
    EN71-043

ADtranz

  • Gość
EN57 / EN71 - jaka Vmax i jakie wnetrze?
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Czerwca 2005, 22:04:39 »
Witam

Nie chcę zakładać nowego tematu, więc tak krótko offtopic:

Czy ktoś miałby uzyczyć textur ET42, jej planów i rysnków?

Chciałbym zrobic ET42 dla TRS2004, ale nigdzie nie mogę znaleźć planów.


Stokrotne dzięki,

ADtranz

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Re: EN57 / EN71 - jaka Vmax i jakie wnetrze?
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Czerwca 2005, 11:32:31 »
mi się wydawało, że wszystkie mają taka samą 110, chyba że te z pierwszej serii na LKa czy LKb 450 mają obniżone obroty maksymalne
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
EN57 / EN71 - jaka Vmax i jakie wnetrze?
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Czerwca 2005, 12:30:01 »
Adtranz szkoda że nie robisz modelu do maszyny. Co do planów ja pisałem obszerną prace dyplomową o ET42 zawierającą charakterystyki (rozruchowe i hamowania oporowego) zdjęcia opisy działania urządzeń no i plany kabiny A i B. Pozatym kilka zdjęć pogladowych i film o tej lokomotywie (25 minut).

Podobno CTL zabierał się za ET42. Może on będzie coś miał o tym loku.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: EN57 / EN71 - jaka Vmax i jakie wnetrze?
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Czerwca 2005, 14:41:03 »
Cytat: "youBy"
mi się wydawało, że wszystkie mają taka samą 110, chyba że te z pierwszej serii na LKa czy LKb 450 mają obniżone obroty maksymalne


Nie wiem, ale z doświadczenia wiem, że na niektórych jest 110, a na niektórych 100, choć u tych pierwszych nie wykorzystuje się Vmax ze względu iż nie każdy ma taką...

ADtranz

  • Gość
EN57 / EN71 - jaka Vmax i jakie wnetrze?
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Czerwca 2005, 16:54:01 »
OK dzięki za wszystkie informacje. Faktycznie zapomniałem o CTL.

Przepraszam za moje śmieci. :-)

Pozdrawiam.

P.S. poproszę o zgodę repaint tesktury su45 - 174 i użytek textur SN61 (tego maszynowego)

ADtranz

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
EN57 / EN71 - jaka Vmax i jakie wnetrze?
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Czerwca 2005, 21:45:55 »
Cytat: "ADtranz"
P.S. poproszę o zgodę repaint tesktury su45 - 174 i użytek textur SN61 (tego maszynowego)
ADtranz


To ja polecę z innej beczki... A powiedz mi taką rzecz -> czemu sam nie zrbisz "od początku" do Trainza modelu, kabiny itp, tylko "ciągniesz" od nas?

Nie mam nic do Ciebie, ale po ostatnich wydarzeniach z udostępnianiem czegoś mam że tak powiem "obawy"... Już Twórcy Maszyny uraczyli kilku jegomości Nebulą i co się stało? Wyrażę się "delikatnie": powstały 2 obozy: nasz i Ich. I co powstało? Kłótnie, wyzwiska, różnego rodzaju nieporozumienia itp.

Nie chciałbym, abyś mnie źle zrozumiał, choć możesz właśnie opatrznie mnie zrozumieć. Najlepiej wyszukaj osoby, które robiły te texturki i do nich bezpośrednio się zwróć. Jeśli ich nie będzie to trudno... Nie wykorzystasz ich (bo nie ma autora, lub chce być anonimowy).

A poza tym. Czy Wy, w Trainz'ie nie macie Własnych inicjatyw, tylko żerujecie na Nas (tu mam na myśli twórców loków do symka)? Skoro Ci Twórcy znaleźli sami plany, rys. techniczne loków i wagonów, to zastanawia mnie jedno... Czemu Wy nie możecie znaleźć danych technicznych lub rysunków technicznych loków???

Mam osobiste wrażenie, jakby "ktoś liczył na darmochę", (że  Twórca loka, kabiny, modelu wyraża zgodę na umieszczenie ich w innym programie) a Wy jako tako korzystacie z tego...

Nie mam do Ciebie absolutnie pretensji ani żalu, ale mam takie odczucie osobiste, że niektórzy liczą "na łatwiznę".

Jeśli Ciebie uraziłem to przepraszam i wcale nie miałem tego za złe. Jeśli jednak poczułeś się urażony: To najmocniej przepraszam.

ADtranz

  • Gość
EN57 / EN71 - jaka Vmax i jakie wnetrze?
« Odpowiedź #7 dnia: 14 Czerwca 2005, 22:40:16 »
Nie czuję się ani ksztyny urażony.

Głupio mi. To poprostu smutna prawda o mojej osobie. Szczerze to tylko ja jestem czarną owcą społeczności Trainz. Modele robię sam od początku, jednakże nie potrafię zrobić tesktur, a także nie mam bezpośrednich znajomych (mechanik, doświadczony MK), który użyczyłby mi literatury nt. lokomotyw.
Uświadomiłeś mi, że powinienem zacząć działać na własną rękę... co powinenem był zrobić już daaaawno temu.

Przepraszam za moje pasożytnicze zachowanie.

Marcin_EU

  • Gość
EN57 / EN71 - jaka Vmax i jakie wnetrze?
« Odpowiedź #8 dnia: 14 Czerwca 2005, 22:49:23 »
No wlasnie, mutopompka ma racje - motorTeam przynajmniej sie odwdzieczyli i dzieki nim bylo wesolo na forum a trainzowcy to nawet troche potrollowac nie chca :)
Wingera nie ma do 20 czerwca wiec mozna spokojnie flamy puszczac :)
Jak brakuje pomyslow to proponuje np.  - "Dajcie zrodla do trainza bo maszyna to badziew i sie tam marnuja a nebuli i tak nigdy nie bedzie"

A tak na powaznie:
Ja tam jestem jak najbardziej za udostepnianiem modeli/tekstur itp, przynajmniej bedzie mozna je zobaczyc w jakiejs ciekawej scenerii a nie na wielkiej łące przez ktora ktos poprowadzil tory.

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
EN57 / EN71 - jaka Vmax i jakie wnetrze?
« Odpowiedź #9 dnia: 14 Czerwca 2005, 23:03:29 »
Cytat: "ADtranz"
Nie czuję się ani ksztyny urażony.

Głupio mi. To poprostu smutna prawda o mojej osobie. Szczerze to tylko ja jestem czarną owcą społeczności Trainz. Modele robię sam od początku, jednakże nie potrafię zrobić tesktur, a także nie mam bezpośrednich znajomych (mechanik, doświadczony MK), który użyczyłby mi literatury nt. lokomotyw.
Uświadomiłeś mi, że powinienem zacząć działać na własną rękę... co powinenem był zrobić już daaaawno temu.

Przepraszam za moje pasożytnicze zachowanie.


Ok. Wyraziłem swoje tylko zdanie... Skoro Autorzy zgodzą się na wykorzystanie modeli/textur -> to czemu masz ich nie brać? ja nie tworzyłem żadnej tekstury ani modelu, więc niech wypowiedzą się Twórcy... A nie szara jednostka Mutopompka -> która ma to najmniej go gadania.

Jeszcze raz PRZEPRASZAM, jeśli Ciebie w jakikolwiek sposób uraziłem.

Offline jaras

  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
EN57 / EN71 - jaka Vmax i jakie wnetrze?
« Odpowiedź #10 dnia: 15 Czerwca 2005, 02:18:05 »
Chcecie potrollowania? Proszę bardzo. ;-)

Cytat: "Mutopompka"
(...) A nie szara jednostka Mutopompka -> która ma to najmniej go gadania.
Mutopompka ma nic nie gadać. Mutopompka służy do zmutowanego pompowania. ;-)

No to pa pa. ;-)

Pozdrawiam Cię, Tomku. :-)
Jarosław Krasuski (@ jaras)

Doc: tutaj.
No cóż... trzeba się powoli zbierać do odejścia z tego forum - nic tu po mnie.