Udalo mi sie skompilowac binarke, ktora zdaje sie dzialac, pod
Debianem 9 x86_64. Instrukcja kompilacji i uzytkowania dla tego systemu, po mojemu:
1. Instalujemy CMake i inne potrzebne pakiety*:
# apt-get install cmake-gui git libglew-dev libglfw3-dev freeglut3-dev libxmu-dev libxi-dev libpython-all-dev libglm-dev libopenal-dev libsndfile-dev libluajit-5.1-dev libserialport-dev freeglut3 libpython2.7 libpng16-16 libopenal1 libsndfile1 libluajit-5.1-2 libserialport0 virtualenv
2. Sciagamy zrodla:
$ git clone https://github.com/eu07/maszyna.git
W biezacym katalogu zostanie utworzony katalog
maszyna.
3. Odpalamy CMake (cmake-gui), jako lokalizacje zrodla podajemy utworzony w poprzednim kroku katalog
maszyna, lokalizacja budowania binarek w zasadzie dowolna. Klikamy
Configure, wywali blad, ze nie moze znalezc bibliotek GLFW3. W utworzonej przez CMake pozycji
GLFW3_LIBRARIES wklejamy wartosc
/usr/lib/x86_64-linux-gnu/libglfw.so, klikamy
Configure jeszcze raz, a nastepnie
Generate.
4. Zamykamy CMake. W lokalizacji budowy binarek wykonujemy:
$ make
Utworzony zostanie katalog bin z binarka, nalezy umiescic ja w katalogu symulatora i upewnic sie, ze ma uprawnienia pliku wykonywalnego.
5. W katalogu symulatora nalezy utworzyc katalog
linuxpython64:
$ virtualenv linuxpython64
$ source linuxpython64/bin/activate
$ pip2 install pillow
EDIT 20190325: virtualenv odnosi sie do wersji Python 2.
6. Aby binarka linuksowa byla kompatybilna z Rainsted, nalezy pobrac wrapper:
https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/eu07.exe, umiescic go w katalogu symulatora, nadac uprawnienia pliku wykonywalnego, zmienic nazwe na
nazwe binarki.exe, czyli jesli nazwa binarki to
eu07_180430, wrapper powinien nazywac sie
eu07_180430.exe.
* jak czegos brakuje albo jest niepotrzebnie, krzyczec. ;)
POPRAWKA 20180618: Opisane akcje dotyczace CMake odnosza sie do cmake-gui.