W związku z wydaniem dodatku z ludzikami w wagonach, chciałbym wprowadzić nowy standard.
Do każdego nowego LowPoly wagonu będzie musiał być dołożony plik z pasażerami. Na moją prośbę @tmj dodał do exe nowy sposób szukania plików ładunków.
- funkcjonalnosc, przy probie wczytania modelu ladunku dla danego pojazdu exe szuka najpierw modelu nazwatypupojazdu_nazwaladunku.t3d Jesli taki model nie zostanie znaleziony, jako 'plan awaryjny' ladowany jest dotychczasowy model nazwaladunku.t3d
W opublikowanej
paczce jest kilka plików ładunku. Wyróżniamy:
- 111ac - bliźniaczy plik do 111an_braz
- 111ah _row - średnio po 3/4 osoby w przedziale, korytarz czysty, brak rowerów w przedziale
- 111an_braz - małe obłożenie, średnio po 2 osoby na przedział
- 111au_ic - średnio po 2 osoby w przedziale, korytarz czysty
- 111aw_ic - duże obłożenie, średnio po 4 osoby w przedziale, osoby stojące na korytarzu
- 111aw-spot - średnio po 3 osoby w przedziale, korytarz czysty
- 112ae_niski - średnio 2 osoby na przedział i 2 osoby na korytarzu.
- 112ag - bliźniaczy plik do 112ae_niski
- 112am - bliźniaczy plik do 112ae_niski
Aby mieć plik z pasażerami do nowego LP tworzymy t3d o nazwie
nazwatypupojazdu_passengers.t3d i wpisujemy do niego include do któregoś z wyżej wymienionych plików, np:
include dynamic/pkp/11xa_v2/112ae_niski_passengers.t3d end
Jedną z najważniejszych rzeczy jest to, że nazwy przedziałów i korytarza w LP muszą być znormalizowane. Dla przedziałów numeracja zaczyna się od zera i mają nazwy - przedział0numer_przedziału czyli np. przedzial01. Dla korytarza mamy nazwę korytarz00.
Ewentualnie (jeśli komuś się chce) może stworzyć własny plik z pasażerami. Powtórzę jeszcze raz:
Uwaga! Do poprawnego działania dodatku wymagane jest exe 171112 lub nowsze. Dla tych co chcą wiedzieć więcej:Plik t3d z pasażerami składa się z submodeli ludzików i pustych submodeli korytarza i przedziałów o bliźniaczych nazwach jak w LP. Ludziki mają ustalone selfillum: 0.35 i rodzica czyli ten pusty submodel (odpowiedni do miejsca siedzenia/stania pasażera) w t3d. Człowiek ma ustawiony maxDistance: 500.