Autor Wątek:  Pociągiem z Krakowa do Zakopanego w 1,5h  (Przeczytany 956 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stapox

  • Deweloper
  • Wiadomości: 457
  • Zakaz maszynowego niedasizmu!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Pociągiem z Krakowa do Zakopanego w 1,5h
« dnia: 04 Listopada 2017, 22:20:10 »
Znalazłem bardzo ciekawy artykuł: http://next.gazeta.pl/next/7,151003,22604766,z-krakowa-do-zakopanego-pociagiem-w-1-5-godziny-powstanie-nowa.html#Czolka3Img

Cytuj
Za Szczyrzycem linia rozdzieli się na dwie linie jednotorowe. Jedna pojedzie w kierunku Mszany Dolnej, a następnie połączy się z istniejącą linią do Chabówki i Zakopanego. Druga trasa będzie prowadzić w stronę Tymbarku, a potem - analogicznie - starą trasą do Limanowej i Nowego Sącza.

Z jego treści wynika, że pociąg do Zakopanego ma pojechać linią nr 104, która aktualnie jest używana do przejazdów retro pociągów z skansenu w Chabówce. Można sądzić, że zapewne zostanie pociągnięty drut i zaczną jeździć tamtędy pociągi elektryczne. Zatem czyżby linia nr 104 ma stracić swój urok?

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2379
  • Maszynista Instruktor, kom. odbiorczy
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 79
Odp: Pociągiem z Krakowa do Zakopanego w 1,5h
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Listopada 2017, 18:14:35 »
Kolej w Polsce jest wystarczającym skansenem żeby się rozczulać nad elektryfikacją 104…
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76