Autor Wątek:  Patch 17.07 - problemy  (Przeczytany 110382 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1592
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 509
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #150 dnia: 30 Lipca 2017, 12:35:49 »
Ja korzystam ze zwykłego najzwyklejszego Windows-owego Windows Defendera i on również mi nic nie wykrył złośliwego w plikach MaSzyny 17.07. Może ten Pan/Pani (nieodpowiednie skreślić) ma zawirusowany komputer i próbuje zrzucić winę za trojana na paczkę z forum?
« Ostatnia zmiana: 30 Lipca 2017, 12:37:38 wysłana przez RoboBatman »

Offline Dróżnik Wiór

  • Deweloper
  • Wiadomości: 256
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 474
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #151 dnia: 30 Lipca 2017, 15:37:06 »
U mnie było tylko ostrzeżenie o niebezpiecznym pliku, komunikat o blokowaniu go. Odblokowałem, zainstalowałem symulator od nowa, bo mam z nim ciągły i nierozwiązywalny problem i przeskanowałem 360 Total Security. Ten program niczego nie znalazł niebezpiecznego, z resztą wczoraj go aktualizowałem.
Wrócę do swojego problemu. Maszyna zainstalowana ponownie od zera. Problem wysypywania się symulatora pozostał. Nadal w pewnym momencie wszystko staje  na amen, a kompa daje się uruchomić ponownie jedynie resetem. Jedynie obraz nie drgał, co miałem wcześniej.
Załączone pliki z jazdy na misji Baltyk_ctl:

Online AnteqKolejowy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 87
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #152 dnia: 30 Lipca 2017, 16:42:07 »
Powracam do tego problemu z wysypem z krótką informacją. Ostatnio uruchomiłem MaSzynę znowu na Krzyżowej, EN57-20xx itd. Wcześniej wypakowałem archiwum bin_x64 z opcją "Tak, na wszystkie". Usunąłem z głównego folderu wszystkie pliki "crashdump". Dojechałem do momentu wjazdu w wąwóz tuż za stacją początkową i wysypu, w tym miejscu w którym zawsze był, nie było. Nie przejechałem całej trasy tylko wyłączyłem MaSzynę zaraz po wyjechaniu z wąwozu. Uruchomiłem także linię 61 osobowy_2, pozycja pierwsza, EN57-20xx. Jest jakaś różnica, bo wysyp następuje nie przy słupku hektometrycznym 49 5 (tak jak wcześniej), tylko 49 3. Nie używałem klawiszy Shift+1, Shift+2, Shift+3 itd. które odpowiadają za ruch obrotnicy która przy ich używaniu miała powodować wysyp. Sterownik karty graficznej jest najnowszy. Nie bawiłem się w te inne sterowniki które podsyłał @tmj. Nie chciałem mieszać w komputerze. Podsyłam crashdump, log i errors z przejzadu na linii 61 ze względu na tę różnicę momentu wysypu (jeżeli to ma w ogóle jakieś znaczenie).

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #153 dnia: 30 Lipca 2017, 17:16:53 »
Wysyp dalej ma miejsce w sterowniku graficznym. Jesli to nie problem, czy moglbys pobrac uaktualnienie exe z pierwszego postu w watku aktualnosci: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28920.0.html i sprawdzic, czy to polepszy sytuacje?

Offline Cookie

  • Wiadomości: 270
  • Привет! Как дела?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 119
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #154 dnia: 30 Lipca 2017, 17:39:18 »
Potwierdzam błąd z zimową odyseją. Mi również wyskoczył tylko komunikat o niebezpiecznym pliku. Nic o koniku Trojanie nie było
Ta piękna stalowa MaSzyna... Która wozi mnie na wakacje...

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 243
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalne Forum Pomocy Symulatora MaSzyna
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #155 dnia: 30 Lipca 2017, 17:43:21 »
Ściągnij jakieś LiveCD Linuxa i spróbuj pod nim. To może być coś ze sprzętem. W menadżerze urządzeń jest coś.dziwnego?

Online AnteqKolejowy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 87
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #156 dnia: 30 Lipca 2017, 18:34:13 »
@tmj Wykonałem wszystkie kroki z 1 postu w tym wątku co podesłałeś. Pobrałem załącznik "eu07-x64_170727.rar" i wypakowałem do głównego folderu. "bugs-eu07cplusplus64_libraries.rar" wypakowałem, nadpisałem. Zainstalowałem vcredist_2008 i vcredist_2013 (z 2 postu w tym wątku). "python-2.7.13.amd64.msi" zainstalowałem. Efekt ten sam. Testowałem tylko na linii 61 na tym samym scenariuszu co zawsze. Załączam podstawę, oraz dodatkowo screenshot mojego głównego folderu z MaSzyną, żeby się upewnić, że nic nie pomieszałem.

Offline Cookie

  • Wiadomości: 270
  • Привет! Как дела?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 119
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #157 dnia: 31 Lipca 2017, 14:48:57 »
Przed chwilą gdy zacząłem robić album do galerii spotkała mnie sytuacja: Podczepiłem stonkę pod EP07-332 rozpocząłem rozruch (Po zrobieniu screena do galerii) i po załączeniu silnika patyki w siódemce się podniosły mimo iż miała obsadę nobody i nie miała podłączonego ukrotnienia.

Screen #1 Po uruchomieniu silnika
Screen #2 Przed uruhomieniem silnika

EDIT1:
Sytuacja powtórzyła się również z innym składem. A miał być taki piękny album...

Screen #3
« Ostatnia zmiana: 31 Lipca 2017, 14:53:40 wysłana przez Cookie »
Ta piękna stalowa MaSzyna... Która wozi mnie na wakacje...

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #158 dnia: 31 Lipca 2017, 15:23:41 »
Może być to defekt zmiany zasady działania elektrozaworu pantografów. Również dla składu z v0 != 0 wystarczy włączyć nn i patyki idą w górę, jakby były inicjowane na wysterowane.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #159 dnia: 31 Lipca 2017, 21:26:29 »
Sprawdz czy w trainset nie bylo przypadkiem definicji "ladunku" pantstate. Postawilem u siebie na TD stonke spieta sprzegiem 3 z nieobsadzona EU07, i po przeprowadzeniu rozruchu stonki w EU nic sie nie podnioslo. Stan pantografow danego pojazdu mozna zweryfikowac na ekranie F3 -- sa to litery O i P pojawiajace sie w szeregu kropek w drugim rzedzie.

@tmj Wykonałem wszystkie kroki z 1 postu w tym wątku co podesłałeś. Pobrałem załącznik "eu07-x64_170727.rar" i wypakowałem do głównego folderu. "bugs-eu07cplusplus64_libraries.rar" wypakowałem, nadpisałem. Zainstalowałem vcredist_2008 i vcredist_2013 (z 2 postu w tym wątku). "python-2.7.13.amd64.msi" zainstalowałem. Efekt ten sam. Testowałem tylko na linii 61 na tym samym scenariuszu co zawsze. Załączam podstawę, oraz dodatkowo screenshot mojego głównego folderu z MaSzyną, żeby się upewnić, że nic nie pomieszałem.
Niestety, wyglada na to ze po prostu cos w kodzie symulatora wybitnie nie pasuje sterownikowi twojej karty graficznej, a ja nie mam mozliwosci dojscia co to konkretnie jest :<  Biorac pod uwage ze na innych kartach NVidii ten sam kod dziala poprawnie jest szansa, ze sytuacja ulegnie poprawie z nowszymi sterownikami, o ile takowe wyjda. Ale w miedzyczasie raczej nie jestem w stanie zrobic tutaj wiecej.

Offline Cookie

  • Wiadomości: 270
  • Привет! Как дела?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 119
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #160 dnia: 31 Lipca 2017, 21:52:44 »
1. Sprawdziłem i nie ma ładunku pantstate w siódemce
2. Sprawdziłem u siebie na TD z tą samą stonką i tą samą EP07 i po rozruchu efekt nie wystąpił
Ta piękna stalowa MaSzyna... Która wozi mnie na wakacje...

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #161 dnia: 31 Lipca 2017, 22:18:30 »
Wstaw go w takiej samej konfiguracji do drugiego trainseta. Tam gdzie jest v0=0.1 ustawione i zobacz efekt.
Mój kanał youtube

Online AnteqKolejowy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 87
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #162 dnia: 01 Sierpnia 2017, 09:58:45 »
No nic. Dziękuję za pomoc. Będę czekać. Może wraz z jakimiś aktualizacjami sterowników lub samego symulatora się to poprawi. Mi żeby od MaSzyny nie odchodzić pozostaje kupić eGPU dla zewnętrznej karty graficznej i dokupić jakiegoś GeForce,  albo stworzyć osobną platformę dla samej MaSzyny. Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie.

Offline SM40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #163 dnia: 01 Sierpnia 2017, 10:59:37 »
U mnie występuje ten sam efekt na Darwinowie jak u "Cookie". Pociąg 77103, po załączeniu baterii wszystkie pojazdy w składzie mają flagi "o" i "p". Dziwne jest to, że nie ma ukrotnienia a zmienia się stan innych pojazdów.
« Ostatnia zmiana: 02 Sierpnia 2017, 07:26:40 wysłana przez matek123 »

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #164 dnia: 01 Sierpnia 2017, 13:40:17 »
Sklady na Drawinowie maja nie wiedziec czemu zdefiniowana predkosc poczatkowa 0.1 zamiast 0.0 Zdaje sie, ze to wymusza inna metode inicjalizacji skladu, a to zakladam jest celowe. Po zmianie predkosci startowej na faktyczne "0" efekt powinien zniknac.

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5372
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1698
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #165 dnia: 01 Sierpnia 2017, 15:14:24 »
Prędkość 0.1 jest zamiast eventów uruchamiających lokomotywy. Zmieniając na 0.0 trzeba dodać eventy updatevalues, żeby pojazdy się uruchomiły.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #166 dnia: 01 Sierpnia 2017, 18:33:45 »
v0=0.1 włączenie AI w pociągowy. v0=0.01 włączenie ai w manewrowy. v0=0 włączenie ai w oczekiwanie. Tak było gdzieś od ośmiu lat. Prędkość różna od zera ma powodować popełnienie składu na starcie i nic więcej.
Mój kanał youtube

Offline bumer

  • Fotograf
  • Wiadomości: 447
  • Only PKP Classic
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 194
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #167 dnia: 02 Sierpnia 2017, 15:17:23 »
  Nie wiem czy temat był poruszany ale zauważyłem, że w nowym patchu na pojazdach EU/EP07 typ 4E i ST43 nie działa podświetlenie kabiny.
SU46-048 SU46-037 ST43-189 ST43-242 EN57-1146 EN57-837 EP07-330 RES 619-8

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1501
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 825
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #168 dnia: 02 Sierpnia 2017, 18:41:32 »
Raczej światło w kabinie, u mnie również nie działają.
« Ostatnia zmiana: 02 Sierpnia 2017, 18:55:02 wysłana przez Piotr93 »

Offline trus

  • Wiadomości: 119
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #169 dnia: 05 Sierpnia 2017, 12:02:39 »
Po wgraniu nowego patcha znikły mi cienie. Używam najnowszego exe, wpisy w EU07 ini. są. Ktoś ma jakiś pomysł ?

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #170 dnia: 05 Sierpnia 2017, 14:07:30 »
Jesli masz w .ini wpis shadowtune nalezy go skorygowac, konkretnie 3-ci parametr -- poprzednia wartosc domyslna 1250 powoduje pokrycie zbyt duzego obszaru by cienie byly wyraznie. Sprobuj ustawic ten wpis na nowe wartosci domyslne
shadowtune 2048 250 250 500
lub, jesli dysponujesz mocniejszym sprzetem
shadowtune 4096 250 300 500

Offline trus

  • Wiadomości: 119
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #171 dnia: 05 Sierpnia 2017, 15:16:50 »
Próbowałem zmieniać te wartości w ,,shadowtune" ale efektu żadnego.

Offline Dróżnik Wiór

  • Deweloper
  • Wiadomości: 256
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 474
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #172 dnia: 05 Sierpnia 2017, 15:57:41 »
Powrócił do mnie problem drgającego obrazu, który pulsuje tak mocno, że monitor spada z biurka. Występuje po uruchomieniu lub mniej więcej po przejechaniu 1/3 scenerii.
Pliki z toru doświadczalnego, tu problem wystąpił od razu:

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #173 dnia: 05 Sierpnia 2017, 16:25:11 »
Próbowałem zmieniać te wartości w ,,shadowtune" ale efektu żadnego.
Wypakuj jeszcze dla pewnosci zawartosc zalacznika z dodatkowymi plikami z http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=28920.0;attach=94611  Jeden z nich jest uzywany I przy jego braku cienie znikaja, byc moze gdzies sie zgubil.

Powrócił do mnie problem drgającego obrazu, który pulsuje tak mocno, że monitor spada z biurka. Występuje po uruchomieniu lub mniej więcej po przejechaniu 1/3 scenerii.
Pliki z toru doświadczalnego, tu problem wystąpił od razu:
Niestety taki opis nic mi nie mowi. Najlepszy bylby plik wideo obrazujacy problem, bez niego lub jakiegos bardziej konkretnego opisu zjawiska nasuwa sie jedynie sugestia by przywiazac monitor do biurka kawalkiem sznurka.

Offline Michal1983

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #174 dnia: 05 Sierpnia 2017, 16:27:23 »
System operacyjny Windows 7 SP1 zamyka eu07.exe tuż po stracie ładowania. Uważa, że program przestał działać. Notebook Acer F5RL 2GB RAM Intel Petnium Dual Core T2370.
Używam Rainsted 17.2.124.12566

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #175 dnia: 06 Sierpnia 2017, 17:04:57 »
Na scenerii całkowo_noc_zima przerywane jest, ładowanie lokomotywy Su45-089. Nagle pojawia się "Program MaSzyna EU07-424 przestał działać.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #176 dnia: 06 Sierpnia 2017, 17:07:42 »
Nie lokomotywy tylko wieży ciśnień. Weźcie wygenerujcie jej nowe e3d i zróbcie fixa.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #177 dnia: 06 Sierpnia 2017, 19:07:15 »
Dodatkowo wersja biezaca exe z watku aktualnosci powinna juz 'przechodzic do porzadku dziennego' nad tym bledem, zamiast sie wysypywac. Chociaz model i tak trzeba poprawic.

Offline damwal

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #178 dnia: 07 Sierpnia 2017, 16:42:50 »
U mnie podczas nocnych scenariuszy głównie z EU 07 po zapaleniu przedniego oświetlenia wokół pociągu i w kabinie robi się jasno jak o dwunastej w południe

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Patch 17.07 - problemy
« Odpowiedź #179 dnia: 07 Sierpnia 2017, 18:00:37 »
Będziesz musiał zmienić komputer.
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,29416.0.htm