Autor Wątek:  Zmiana kategoryzacji pojazdów  (Przeczytany 4539 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 754
Zmiana kategoryzacji pojazdów
« dnia: 02 Lipca 2017, 18:46:10 »
Jak już ten temat został poruszony to też jestem za zrobieniem kategorii dla lokomotyw czyli nie wszystko do jednego wora tylko przykladowo wszystko ładnie pogrupowane 4e do 4e 303e do 303e a w nich pod kategorie-> eu07, ep07 -> 303e, 303e-zez, 303e-tv itp itd.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 545
Odp: Zmiana kategoryzacji pojazdów
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Lipca 2017, 19:13:42 »
Wszystko pięknie ładnie MR6, zgoda-jestem jak najbardziej ZA. Widząc bałagan i nieporządek w kategorii EAOS, sam bym chciał porozdzielać wszystko, żeby tekstury węglarek były posortowane wedle typu (412W,430W etecera etecera), tylko jeszcze jest jeden problem. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że trzeba będzie potem w plikach scenariuszy podmieniać ścieżki dostępu do konkretnych loków? Tylko, że przy tylu teksturach EP07/EU07 serii 4E i 303E, to raczej nie wiem czy to gra warta świeczki. Prędzej optuje za wydzieleniem EU07-1512 i 1504 do osobnej zakładki o nazwie EU07-15xx, bo jest w nich za dużo zmian, żeby były w normalnej zakładce EU07.

Zakazy, 21: sjp.pl - @macius5991
« Ostatnia zmiana: 02 Lipca 2017, 20:38:13 wysłana przez macius5991 »

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1738
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1217
Odp: Zmiana kategoryzacji pojazdów
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Lipca 2017, 19:20:00 »
Zmiany w sceneriach owszem też, dodatkowo edycja każdego textures, aby pojazd wyświetlił się we właściwej kategorii, oraz zmiana nazw miniaturek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Zmiana kategoryzacji pojazdów
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Lipca 2017, 19:28:25 »
Posegregować w textures możecie. Żonglerkę istniejącymi plikami wetuję. Zbędne zmiany.
Mój kanał youtube

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6281
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2203
Odp: Zmiana kategoryzacji pojazdów
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Lipca 2017, 19:29:29 »
A może nie tykać obecnej struktury, tylko zrobić to za pomocą textures.txt?
O Antek mnie uprzedził. Ale widać, że nie tylko mi żonglerka się nie widzi.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 754
Odp: Zmiana kategoryzacji pojazdów
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Lipca 2017, 19:34:27 »
Ma ktoś jakąś sensowną koncepcje jak takie textures mogło by wyglądać?
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1738
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1217
Odp: Zmiana kategoryzacji pojazdów
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Lipca 2017, 19:55:53 »
Mamy przykładowy wpis na siódemkę 15xx.
Cytuj
303EB-ZEZ-1504.dds=303EB-ZEZ,EU07,EU07-1504
Zaznaczony na zielono "EU07" to kategoria którą wyświetli nam Raindsted, aby oddzielić 15xx od innych siódemek wystarczy zmienić ten wpis na poniższy:
Cytuj
303EB-ZEZ-1504.dds=303EB-ZEZ,EU07-15xx,EU07-1504
I gotowe, i mamy osobną kategorię. Oczywiście trzeba przypisać miniaturkę do kategorii. (Miniaturkę dołączyłem w załączniku)
« Ostatnia zmiana: 02 Lipca 2017, 20:03:48 wysłana przez Piotr93 »

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 754
Odp: Zmiana kategoryzacji pojazdów
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Lipca 2017, 20:21:00 »
Dobra to ja jestem chociaż za podstawowym podziałem na 4e i 303e czyli w to miejsce wpisac na przykład eu07-4e lub ep07-4e tak by powstały kategorie 4e i 303e. O ile jest to możliwe.
« Ostatnia zmiana: 02 Lipca 2017, 20:22:09 wysłana przez MR6 »
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1738
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1217
Odp: Zmiana kategoryzacji pojazdów
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Lipca 2017, 20:32:54 »
Czyli chcesz podzielić, 303E i 4E na kategorię:
303E-EU, 4E-EU
303E-EP, 4E-EP ?

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Zmiana kategoryzacji pojazdów
« Odpowiedź #9 dnia: 02 Lipca 2017, 20:38:31 »
Trzeba było tak od początku przemyśleć i segregować, aby bajzlu nie było. Łatwo powiedzieć, póki mało tekstur i modeli było to tak wyszło jak jest. Tak myślę zostawić a od dzisiaj wstawiać bardziej sensownie. Kiedyś ten bałagan sam wymrze jak zaczniecie usuwać stare pojazdy.