Autor Wątek:  Nie chce działać po Xp  (Przeczytany 3325 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Morfius

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
    • http://myshadows.blog.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie chce działać po Xp
« dnia: 25 Kwietnia 2005, 13:35:55 »
Mam winodws xp. Zainstalowalem głowny program plu paczek 22.06.04 i nie dziala... co jest grane?

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 46
Nie chce działać po Xp
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Kwietnia 2005, 14:53:44 »
Tia, a my jestesmy jasnowidzami...

Czym ściągałeś? IE czy jakimś managerem? Jakie masz sterowniki do karty graficznej?
Co się dzieje? nie uruchamia się wogóle? nie pojawiają się żadne komunikaty? uruchamia się i wykrzacza się w połowie ładowania?

Jeżeli tak, to wklej tu pierwsze i kilka ostatnich linijek pliku LOG.TXT
slbo napisz treść komunikatu który się pojawia.

Jedyne co moge powiedzieć to to, że na XP MaSzyna działa poprawnie.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Morfius

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
    • http://myshadows.blog.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie chce działać po Xp
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Kwietnia 2005, 15:25:24 »
Najnowesze sterowniki do Geforce4 (dzisiaj ściągane)
Żadne komunikaty się nie pojawiają. Nie odpowiada "program" np. sm08-180 podajrze.

CAŁY LOG!
Cytuj
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 160704v01
Renderer:
GeForce4 Ti 4200 with AGP8X/AGP/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.5.3
Supported Extensions:
GL_ARB_depth_texture GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_HP_occlusion_test GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK

I po prostu: not responding... i trzeba zakonczyc....

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 46
Nie chce działać po Xp
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Kwietnia 2005, 15:30:39 »
Wina sterowników.

Exe które jest w wersji oficjanlej nie trawi OpenGl w wersji wyżej niż 1.4.
Zainstaluj sterowniki 53.03 i sprawdź wówczas.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Morfius

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
    • http://myshadows.blog.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie chce działać po Xp
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Kwietnia 2005, 16:09:41 »
A jeste wersja nieoficjalna, ktora trawi wyższe sterowniki?

Dzięki za pomoc. W końcu se pogram :]

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 46
Nie chce działać po Xp
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Kwietnia 2005, 16:12:11 »
Owszem, w fazie testów. Na razie jednak niedostępna.

Powodzenia.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t