Autor Wątek:  Maszyniści w każdej kabinie lowpoly  (Przeczytany 15148 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« Odpowiedź #30 dnia: 14 Kwietnia 2017, 15:35:09 »
Checkbox łamania pantografu, zasilania pantografu tylko pod siecią. Niby jasne jest, że powinno być a mimo to, możemy to odhaczyć. W przypadku postaci maszynisty usuwanie ich wydaje mi się bezcelowe, o ile będą ładne. Natomiast jeśli usuwanie ma nastręczać trudności to powinno być z użyciem odpowiedniego checkboxa. Exe się rozwija, lista poleceń w ini wydłuża się, starter powinien te podstawowe uwzględnić,czy to rainsted czy jakiś inny.

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« Odpowiedź #31 dnia: 14 Kwietnia 2017, 16:01:52 »
Krzysiek626, kwestie związane z pantografami/siecią wynikają raczej z tego, że dawniej nie było symulacji łamania pantografów i pobierania prądu i po ich wprowadzeniu nie dało się niekiedy normalnie korzystać z symulatora ze względu na błędy na sceneriach, które wcześniej nie były widoczne. Wydaje mi się, że gdyby nie te trudności, raczej nikt nawet by nie pomyślał o wprowadzeniu takiego przełącznika. Bo niby po co? Z tego co pamiętam, to np. kiedyś (a może wciąż tak jest?) była opcja wyświetlania sieci, ale to raczej też ze względów wydajnościowych, które kiedyś miały olbrzymie znaczenie.

Nie chodzi mi o jakieś wojowanie z pomysłem wprowadzenia tego przełącznika. Jak ktoś go zrobi, to niech sobie będzie. Ale sam taki postulat (przy braku argumentów) wydaje mi się absurdalny i bardzo sprzyjający stagnacji ("bo przecież kiedyś maszynistów w kabinach nie było i dało się grać"). Społeczność powinna raczej popierać twórców, a nie rzucać im ciągle kłody pod nogi i wymyślać, że "no fajnie, fajnie, ale mi się to nie podoba i nie chcę tego mieć".
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline bolek

  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 22
Odp: Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« Odpowiedź #32 dnia: 17 Kwietnia 2017, 12:37:51 »
Jak zainstalować tych mechaników? W paczce nie ma żadnej instrukcji...

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« Odpowiedź #33 dnia: 26 Października 2017, 20:07:42 »
Temat mocno ucichł. Czy ktoś zamierza się za to zabrać?  Trochę szkoda że tak kiśnie.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=