Autor Wątek:  Ludziki z cadnav.com  (Przeczytany 20452 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Ludziki z cadnav.com
« dnia: 16 Stycznia 2017, 19:01:53 »
Paczka ludzików z cadnav.com. 39 facetów, każdy w dwóch pozycjach. Każdy model z lodem.

Instalator do wersji dds: http://eu07.pl/userfiles/23180/posers_cadnav.r_i

Wersja TGA: http://eu07.pl/userfiles/23180/posers_cadnav.com.7z

Na stronie jest jeszcze kilka męskich modeli i kilkadziesiąt żeńskich. Mogę nagrać tutorial jak je konwertować oraz udostępnić swoje pliki pomocnicze (model lowpoly w t-pose i animacje), jeśli będzie zainteresowany. Jak powstanie repaint na mundur kolejowy, panów w garniturach można użyć jako maszynistów.

Dodane do repozytorium revision: 1994 . @Matek123

------------
Źródła modeli można znaleźć od połowy strony dziesiątej. Niestety nie widzę żadnej kategorii gdzie byłyby do kupy. http://www.cadnav.com/3d-models/human/man/index-10.html
Kobiety z tej serii też są, ale do nich musicie sami zrobić lowpoly, a to będzie wymagać więcej pracy, bo o ile panowie mają trzy rodzaje ubioru, to u pań już ciężko będzie wyrzeźbić coś uniwersalnego.
Devkit: http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-cadnav.com_posers_devkit.7z Plik max (9) męskiego lowpoly, użyte pliki animacji bipeda (do pozowania).
« Ostatnia zmiana: 08 Kwietnia 2017, 18:30:53 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Ludziki z cadnav.com
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Października 2019, 13:54:09 »
Okazało się, że nie dałem plików publicznie, nie wiedzieć czemu. Pliki max (nie pamiętam wersji) i fbx ludzika szkielet+highpoly+lowpoly.
https://eu07.pl/userfiles/23180/highpoly%20i%20lowpoly%20t-pose.7z

Do archiwum doszedł plik blendera. Ma riga i zapięte lowpoly, ale przy konwersji gubi się kinematyka odwrotna, więc trzeba każdy staw giąć od kręgosłupa. :<
Dorobiłem IK. Ustawiłem lod i materiały w t3d. Blenderowy workflow, to ustawić gościa w okolicach fotela. Złapać kości target i ustawić je tam, gdzie mają być dłonie i stopy. Kość dolnego kawałka pleców posadzić na fotelik. Ugięcie łokci i kolan kontrolować kośćmi pole. Paluszki i głowę ręcznie trzeba.
« Ostatnia zmiana: 29 Listopada 2020, 13:55:35 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube