Autor Wątek:  MaSzyna w Unity3D  (Przeczytany 45625 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1651
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1053
Odp: MaSzyna w Unity3D
« Odpowiedź #90 dnia: 21 Kwietnia 2017, 19:44:42 »
Przyczyn może być dużo takiego ruszającego się torowiska, jak pewnie widziałeś niektóre podkłady skaczą z ziemi do góry, to dla tego że tory nie są podbijane, łupki oraz inne śruby mogą być luźne, jest naprawdę wiele zdarzeń które mogą ruszać torowiskiem, ogólnie to jego zły stan, ale jak chcesz to odwzorować nie wiem. :)
taki przykład.
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2017, 19:49:27 wysłana przez Piotr93 »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: MaSzyna w Unity3D
« Odpowiedź #91 dnia: 21 Kwietnia 2017, 20:51:34 »
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Online CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: MaSzyna w Unity3D
« Odpowiedź #92 dnia: 24 Kwietnia 2017, 12:27:54 »
Stare torowisia są zawsze pozapadane w miejscu styków szyn. Poza tym są uskoki pionowe na mostach itp.
Pozdrawiam.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: MaSzyna w Unity3D
« Odpowiedź #93 dnia: 24 Kwietnia 2017, 16:18:20 »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline MasterMati

  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
    • Kanał YT:
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: MaSzyna w Unity3D
« Odpowiedź #94 dnia: 24 Kwietnia 2017, 17:41:51 »
Dzięki za materiały, wszystkie się przydały :D Zobaczymy, może coś takiego u mnie będzie, ale nie obiecuję.
Kanał YT: https://www.youtube.com/channel/UCiRyIvHxRy0xbYNLb9PyPcw Ktoś chce pomóc pisać PW

Offline jakol112

  • Szklarz
  • Wiadomości: 215
  • Technik-Elektryk, Student MiBM
    • Zobacz profil
    • PeKaPe
  • Otrzymane polubienia: 56
Odp: MaSzyna w Unity3D
« Odpowiedź #95 dnia: 24 Kwietnia 2017, 17:53:21 »
 Od dłuższego czasu śledzę ten projekt i postanowiłem podzielić się ze światem swoją opinią. Bez owijania w tak zwaną bawełnę nie zamieniłbym przyjemności jazdy, możliwości obserwowania zachowań przyrządów pomiarowych, (możliwie) realistycznych charakterystyk na taką może i ładną, moim zdaniem "cukierkową", przepełnioną rozbłyskami, cieniami grafikę. Prawdą jest, że MaSzyna może niektórych odrzucić swoimi walorami graficznymi ale moim zdaniem czyni to ją produktem ekhm... dla koneserów i "tych co się znają".
 Mimo wszystko z ciekawością i podziwem obserwuję rozwój tego projektu oraz mam szczerą nadzieję, że będzie miał on pewien pozytywny wpływ na kierunek rozwoju symulatora :)

Offline MasterMati

  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
    • Kanał YT:
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: MaSzyna w Unity3D
« Odpowiedź #96 dnia: 24 Kwietnia 2017, 17:55:46 »
To jest problem doboru tekstur, a nie doboru efektów, które i tak każdy będzie sam sobie ustawiał.
Kanał YT: https://www.youtube.com/channel/UCiRyIvHxRy0xbYNLb9PyPcw Ktoś chce pomóc pisać PW

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: MaSzyna w Unity3D
« Odpowiedź #97 dnia: 24 Kwietnia 2017, 18:01:54 »
Nie zgodzę się, na Twojej prezentacji filmowej zaobserwowałem efekty cienia lasu na peronie i poruszającego się składu. Efekt wizualny jest zabójczy, nie do uzyskania żadną teksturą w MaSzynie. Ale spokojnie, "otake" efekty upominałem się już 5 lat temu i nadal drążę temat. Tym razem układy są partnerskie.

Offline Tadek40

  • Wiadomości: 38
  • Weź nie komentuj tylko daj mi wyjazd.:P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: MaSzyna w Unity3D
« Odpowiedź #98 dnia: 15 Czerwca 2017, 23:00:06 »
A ten niby EU07 w unity bedzie gdzieś do ściągnięcia? I czy będzie za darmo czy płatne?
« Ostatnia zmiana: 18 Czerwca 2017, 12:19:24 wysłana przez Tadek40 »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: MaSzyna w Unity3D
« Odpowiedź #99 dnia: 18 Czerwca 2017, 12:32:57 »
Jaki EU07?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Semafor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 46
  • Bawię się sceneriami.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: MaSzyna w Unity3D
« Odpowiedź #100 dnia: 18 Czerwca 2017, 13:20:52 »
Tadek, to będzie cała gra.
Dawniej "Warszawa Centralna".

Offline Tadek40

  • Wiadomości: 38
  • Weź nie komentuj tylko daj mi wyjazd.:P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: MaSzyna w Unity3D
« Odpowiedź #101 dnia: 18 Czerwca 2017, 15:02:59 »
Jaki EU07?
Chodzi o maszyne w unity.