Autor Wątek:  Dziwaczny problem z W4  (Przeczytany 10868 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Dziwaczny problem z W4
« Odpowiedź #30 dnia: 05 Stycznia 2017, 22:33:40 »
No nie zawsze, bo planowy towar ma puszczać opóźniony ekspres.
Te bajery z podglądem na silniku symka to w exekach Q w jakiejś części były.
Słupki hektometrowe każdy edytor wstawia bez większych problemów. Rainsted nawet ma opcję rozciągania zakłamania kilometrażu na krzywych sceneriach. ;)
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Dziwaczny problem z W4
« Odpowiedź #31 dnia: 05 Stycznia 2017, 22:59:49 »
No, jak chcesz implementować podgląd 3d to już lepiej zaimplementuj własny, niż używanie exe. Ono jest wystarczająco skomplikowane. To nie musi być super wypas tylko zorientowanie się, więc myślę, że da się bez problemu zrobić na bibliotekach .net-a.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es