Autor Wątek:  Pytanie o wskazania semafora.  (Przeczytany 19053 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Pytanie o wskazania semafora.
« Odpowiedź #30 dnia: 23 Października 2016, 17:10:31 »
Nic nie napisałeś. Co ma wspólnego sygnał S3 z sygnałem S7? Nic niema. Także opis pod S3 niema żadnej korelacji z S7. Trzeba czytać ze zrozumieniem.
Nieprawda. Akurat to uzależnienie jest odwrotne, to znaczy następny semafor nie musi być uzależniony od semafora nadającego sygnał S2, S6, S10, S10a. W pozostałych przypadkach, gdy wskazanie zawiera pomarańczowe, pomarańczowe pulsujące, zielone pulsujące, to sygnał na następnym semaforze jest od niego uzależniony.
Jeżeli semafor nadaje sygnał S7, to następny musi nadawać sygnał ograniczający prędkość do 100km/godz.. Przecież to proste jak budowa cepa.
Parafrazując pytanie na początku. Na wyjazdowym mamy S7. Następny minięty semafor nadaje sygnał S2. Z jaką prędkością powinien jechać pociąg, po minięciu sygnału S2. Nie jest to może ściśle według instrukcji I-e1, opis S7. Ale to podobnie jak mamy sygnał S5, na następnym semaforze mamy S2 zamiast S1. Co to znaczy z przodu dwa odstępy wolne? Pojęcie to występuje tylko przy opisie S3. Jeden odstęp jest wolny, jak górny sygnał na semaforze jest pomarańczowy ciągły, lub sygnał S5.
Podobnie można zadać pytanie. Czy na wyjazdowym może być podany sygnał S13?

   
« Ostatnia zmiana: 23 Października 2016, 18:56:17 wysłana przez Anrej »

Offline Marcin S

  • Wiadomości: 168
    • Zobacz profil
    • YT
  • Otrzymane polubienia: 8
Odp: Pytanie o wskazania semafora.
« Odpowiedź #31 dnia: 23 Października 2016, 20:59:42 »
Ta wzmianka o uzależnieniu na którą się powołujesz oparta jest na tym, iż semafory, które mogą nadać sygnały S2, S6, S10, S10a nie muszą być uzależnione od następnych semaforów. W pozostałych przypadkach, gdzie na jakimś sygnale jest zawarte zielone pulsujące, pomarańczowe, lub pomarańczowe pulsujące, no to logiczne, że semafor nadający taki sygnał musi być uzależniony z następnym, prawda?
Nieprawda. Akurat to uzależnienie jest odwrotne, to znaczy następny semafor nie musi być uzależniony od semafora nadającego sygnał S2, S6, S10, S10a. W pozostałych przypadkach, gdy wskazanie zawiera pomarańczowe, pomarańczowe pulsujące, zielone pulsujące, to sygnał na następnym semaforze jest od niego uzależniony.
WTF?! Btw pytanie "prawda?" zawierało ironię.

Parafrazując pytanie na początku. Na wyjazdowym mamy S7. Następny minięty semafor nadaje sygnał S2. Z jaką prędkością powinien jechać pociąg, po minięciu sygnału S2. Nie jest to może ściśle według instrukcji I-e1, opis S7. Ale to podobnie jak mamy sygnał S5, na następnym semaforze mamy S2 zamiast S1. Co to znaczy z przodu dwa odstępy wolne? Pojęcie to występuje tylko przy opisie S3. Jeden odstęp jest wolny, jak górny sygnał na semaforze jest pomarańczowy ciągły, lub sygnał S5.
Mhm, tak. Duże frytki i cola...

Czy na wyjazdowym może być podany sygnał S13?
No absolutnie, broń Bóg.
P.S. Tu też była ironia.

A teraz już tak na poważnie. Nie wiem, może jeszcze ktoś coś dopowie, ja już nie mam siły. Co miałem powiedzieć to powiedziałem, a jak ktoś dalej ma swoje jakieś dzikie teorie proszę bardzo niech ma, ale lepiej trzyma je dla siebie. Tłumaczenie tego kilkanaście razy widać nie ma najmniejszego sensu. Podsumować to można tylko, że jak pokazałem ten temat automatykom PLK'i, którzy zajmują się sygnalizacją no to, aż oni się załamali.
Brudne kible, spóźnienia, dziwni ludzie. Śmierć, odchody i rdza. Wszystko to znajdziecie na torach.
- PKP Cargo S.A. C.Z.S. -

Offline goofy212

  • Wiadomości: 105
  • PKP- Poczekaj Kiedyś Przyjedziemy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Pytanie o wskazania semafora.
« Odpowiedź #32 dnia: 23 Października 2016, 22:49:42 »
Odpowiedź jest prosta. Jedziesz 100 km/h po całym okręgu zwrotnicowym,a po minięciu go możesz przyśpieszyć do rozkładowej i nikt głowy nikomu nie urwie. Możesz też jechać do następnego semafora SBL 100 km/h, dać czas na ucieczkę pociągowi jadącemu przed tobą i też nic się nie stanie. Górne światło na wyjazdowym na szlak z SBL informuje nas o zajętości odcinków, a nie o prędkości z jaką masz się poruszać przy następnym semaforze odstępowym. Pomarańczowe ciągłe-jeden ostęp wolny, zielone migające-dwa odstępy, a zielone ciągłe przynajmniej trzy odstępy wolne. Tak mi to tłumaczył pracownik PLKi podczas DTK.
Uczeń wykazuje niedyspozycję psychofizyczną, w związku z czym zostaje odsunięty od zajęć z jednoczesnym ich niezaliczeniem.
https://www.youtube.com/user/212goofy

Offline Marcin S

  • Wiadomości: 168
    • Zobacz profil
    • YT
  • Otrzymane polubienia: 8
Odp: Pytanie o wskazania semafora.
« Odpowiedź #33 dnia: 24 Października 2016, 06:34:04 »
Dokładnie. Prościej już się nie da.
Brudne kible, spóźnienia, dziwni ludzie. Śmierć, odchody i rdza. Wszystko to znajdziecie na torach.
- PKP Cargo S.A. C.Z.S. -

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1134
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Pytanie o wskazania semafora.
« Odpowiedź #34 dnia: 24 Października 2016, 17:12:01 »
Cytuj
Czy na wyjazdowym może być podany sygnał S13?
A ja powiem że może być podany. Jeżeli długość szlaku jest tak mała, że wyjazdowe z jednego posterunku są jednocześnie tarczami ostrzegawczymi do drugiego.
Przekład Gliwice ->podg Szobiszowice

Offline MaciejM

  • Wydział Promocji
  • Administrator
  • Wiadomości: 3655
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 363
Odp: Pytanie o wskazania semafora.
« Odpowiedź #35 dnia: 24 Października 2016, 17:35:38 »
Odpowiedź jest prosta. (...) Tak mi to tłumaczył pracownik PLKi podczas DTK.
Odpowiedź na zadane pytanie na początku wątku udzielona, wystarczy.

Zamykam.
Z MaSzyną od PC2009 (eu07-160110). | 9 lat z MaSzyną! | PKP Intercity S.A. |