Nic nie napisałeś. Co ma wspólnego sygnał S3 z sygnałem S7? Nic niema. Także opis pod S3 niema żadnej korelacji z S7. Trzeba czytać ze zrozumieniem.
Nieprawda. Akurat to uzależnienie jest odwrotne, to znaczy następny semafor nie musi być uzależniony od semafora nadającego sygnał S2, S6, S10, S10a. W pozostałych przypadkach, gdy wskazanie zawiera pomarańczowe, pomarańczowe pulsujące, zielone pulsujące, to sygnał na następnym semaforze jest od niego uzależniony.
Jeżeli semafor nadaje sygnał S7, to następny musi nadawać sygnał ograniczający prędkość do 100km/godz.. Przecież to proste jak budowa cepa.
Parafrazując pytanie na początku. Na wyjazdowym mamy S7. Następny minięty semafor nadaje sygnał S2. Z jaką prędkością powinien jechać pociąg, po minięciu sygnału S2. Nie jest to może ściśle według instrukcji I-e1, opis S7. Ale to podobnie jak mamy sygnał S5, na następnym semaforze mamy S2 zamiast S1. Co to znaczy z przodu dwa odstępy wolne? Pojęcie to występuje tylko przy opisie S3. Jeden odstęp jest wolny, jak górny sygnał na semaforze jest pomarańczowy ciągły, lub sygnał S5.
Podobnie można zadać pytanie. Czy na wyjazdowym może być podany sygnał S13?