Autor Wątek:  Exe - konwersja na C++  (Przeczytany 1161679 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 332
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2490 dnia: 22 Maja 2017, 21:18:22 »
Tmj na twoje pytanie ciezko mi odpowiedziec ale przegladajac zdjecie z kabin widze ze w obu sekcjach sa te heble wylaczone wiec wnioskuje ze maszyny sekcji tylnej zawsze pracuja. Mechanik zawsze wylacza w kabinie ktora opuszcza hebel rozrzadu a zalacza w przejmowanej.
« Ostatnia zmiana: 22 Maja 2017, 21:21:11 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline miko22

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 619
  • Promocja MaSzyny w terenie
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 200
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2491 dnia: 22 Maja 2017, 21:29:05 »
Co do sprężarek, to jednak nadal jest jak było, co widać po prędkości napełniania zbiorników głównych - przy włączeniu hebelka sprężarek poniżej 0,75MPa w ZG napełniają się one wyraźnie szybciej, niż przy samoczynnym załączeniu sprężarek po spadku ciśnienia do 0,75MPa. Czasami nie wyłączają się też jednocześnie. Dużo łatwiej się testuje po podniesieniu wartości "MinCP" i "MaxCP" o np. 0,03Mpa w *.fiz jednego z członów).
A wyłącznik styczników liniowych łatwiej sprawdzać w inny sposób - przejść nastawnikiem na którąś pozycję dalej niż pierwsza (wystarczy już na drugą) tak, żeby pracowały oba człony i wtedy nacisnąć przycisk wyłączenia. Raz, że po wciśnięciu [Shift]+[Z] widać pobór prądu drugiego członu, a dwa, że kręcąc dalej nastawnikiem lokomotywa rozpędza się bez poboru prądu w pierwszym członie i robi to ociężalej niż normalnie, bo pracuje tylko jeden człon.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2492 dnia: 22 Maja 2017, 21:43:39 »
A wyłącznik styczników liniowych łatwiej sprawdzać w inny sposób - przejść nastawnikiem na którąś pozycję dalej niż pierwsza (wystarczy już na drugą) tak, żeby pracowały oba człony i wtedy nacisnąć przycisk wyłączenia. Raz, że po wciśnięciu [Shift]+[Z] widać pobór prądu drugiego członu, a dwa, że kręcąc dalej nastawnikiem lokomotywa rozpędza się bez poboru prądu w pierwszym członie i robi to ociężalej niż normalnie, bo pracuje tylko jeden człon.
No zgadza sie, i ten wlasnie efekt zostal w dzisiejszym uaktualnieniu usuniety -- po wcisnieciu L odcina oba czlony zamiast tylk pierwszego, i miernik wykazuje ten sam stan (zero) tak dla pierwszego jak i drugiego, a lokomotywa zwalnia zamiast rozpedzac sie dalej.
Jesli u ciebie zachowanie jest inne, czy moglbys dla mojego swietego spokoju wcisnac f9 i zobaczyc, czy wystepuje to na wersji 17.522 a nie jakiejs starszej, ktora zaplatala sie przez pomylke?

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 332
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2493 dnia: 22 Maja 2017, 22:03:09 »
Ficzery wprowadzone i dzialaja dobrze. O to mi chodzilo. Zapraszam do testu (kto ma range BT). ET42 zawiera wszystkie dotad wprowadzone ficzery od TMJ.
« Ostatnia zmiana: 22 Maja 2017, 22:04:17 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline miko22

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 619
  • Promocja MaSzyny w terenie
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 200
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2494 dnia: 22 Maja 2017, 22:13:14 »
Tak, pod F9 jest napisane 17.522.64.0 Już nawet uruchamiam nie przez Rainsted, ale przez dwuklik na exe eu07-x64_170522. Zachowanie takie sprawdzałem na ET41 i dwóch EU07 - w obu przypadkach jest jak wcześniej opisałem.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2495 dnia: 22 Maja 2017, 22:18:09 »
Teraz mi dopiero przyszlo do glowy, czy czlony sa spiete sprzegiem 'stalym' czyli +128? W ten sposob exe wyszukuje druga 'polowke' i jesli brakuje takiego spiecia, to nie przekaze sygnalu. Technicznie rzecz biorac powinno tez sprawdzac przewodu uokrotnienia, ale to juz odpuscilem.
Testujac u siebie mam ET41 spiety sprzegiem 183, a ET42 przez 191, bo dochodza dodatkowo przewody wysokiego napiecia.

Offline miko22

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 619
  • Promocja MaSzyny w terenie
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 200
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2496 dnia: 22 Maja 2017, 22:29:04 »
Rzeczywiście, po dodaniu sprzęgu "+128" wyłącza liniowe w drugim członie ET41, ale ukrotnionej EU07 już nie. Lepiej by też było, gdyby zamiast na "+128" reagowało na "+4", bo "+128" nie widziałem chyba jeszcze nigdy w żadnym scenariuszu (nie twierdzę, że nie ma).

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2497 dnia: 22 Maja 2017, 22:50:23 »
Tak, efekt jest na razie ograniczony do ET 41/42, bo raz ze nie ma funkcji kontroli stycznikow w uakrotnieniu, a dwa ze nie wiem jak to dziala w rzeczywistosci, tzn czy sygnal jest podawany do innych pojazdow. Miedzy innymi dlatego test jest na sprzeg staly a nie uokrotnienie -- latwiej zrobic jeden czy dwa wpisy w scenariuszach, niz wykrywac co tak naprawde jest przyczepione na drugim koncu kabla.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 332
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2498 dnia: 22 Maja 2017, 22:53:19 »
TMJ musisz wziasc jeszcze pod uwagę wazna kwestie. ET40/41 może dzialac w pojedynke. ET42 już nie. Żadna pojedyncza sekcja ET42 nie jest w stanie funkcjonować w pojedynke. Nie ma sterowania nie ma nic.

https://youtu.be/oiWXDd3OymM https://youtu.be/9_pEjR6dFvY Pod tym linkiem za godzine będzie maly filmik prezentujący ficzery dotyczące i wprowadzone do ET42. Min działanie wyłącznika SL. Obsluga hamulca recznego. Obsluga hamulca ED. Dzialanie wylacznikow pulpitu obecnie dostępnych i używanych (piasecznice, syreny, podhamowanie, sygnalizacja, obsluga przyciemnienia reflektorow itd.).
« Ostatnia zmiana: 23 Maja 2017, 20:51:07 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline miko22

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 619
  • Promocja MaSzyny w terenie
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 200
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2499 dnia: 22 Maja 2017, 22:55:12 »
W zasadzie mogłoby wyłączać w każdym ukrotnionym pojeździe, skoro same ukrotnienia i tak są mocno naciągane w większości pojazdów... Wtedy nie trzeba się martwić, co jest doczepione - jest sprzęg "+4", to wciśnięcie przycisku wyłączenia liniowych wyłącza je we wszystkich ukrotnionych pojazdach i tyle.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2500 dnia: 22 Maja 2017, 23:18:03 »
TMJ musisz wziasc jeszcze pod uwagę wazna kwestie. ET40/41 może dzialac w pojedynke. ET42 już nie. Żadna pojedyncza sekcja ET42 nie jest w stanie funkcjonować w pojedynke. Nie ma sterowania nie ma nic.
No ok, ale to juz raczej jest rola autora scenerii zeby wstawic do niej kompletna ET42 a nie polowke. I jak zepnie na 128 to w polu rozpiac tego nie mozna, wiec bedzie jezdzic jak trzeba.

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 279
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2501 dnia: 23 Maja 2017, 13:17:14 »
Ja mam problem taki, że jak uruchamiam kaliską SM42 to pokazuję takie okno jak na załączniku.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2502 dnia: 23 Maja 2017, 13:47:46 »
Trudno powiedziec, na oko nie widac tutaj nic specjalnie dziwnego. Czy Kaliska laduje ci sie w ogole, tzn czy uruchamiaja sie inne scenariusze oprocz tego jednego? Jesli nie, to moze byc zwyczajny brak dostatecznej ilosci pamieci - takie rzeczy jak przegladarka internetowa tez swoje tam pobieraja.
Nawiasem mowiac 515 to dosc stara wersja exe, chociaz nie pamietam czy byle w miedzyczasie zmiany ktore moglyby zrobic roznice w trybie DL.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2503 dnia: 23 Maja 2017, 13:52:50 »
Mnie ten komunikat przytrafia się na Kaliskiej w scenariuszu ET42 z Olechowa. Także na VBO. Z tym, że wysyp następuje w okolicach Sieradza lub Zduńskiej Woli. U mnie dotyczy exe 201702520 i 21. Wcześniej udawało mi się kończyć ten scenariusz.

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 279
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2504 dnia: 23 Maja 2017, 14:12:36 »
Trudno powiedziec, na oko nie widac tutaj nic specjalnie dziwnego. Czy Kaliska laduje ci sie w ogole, tzn czy uruchamiaja sie inne scenariusze oprocz tego jednego? Jesli nie, to moze byc zwyczajny brak dostatecznej ilosci pamieci - takie rzeczy jak przegladarka internetowa tez swoje tam pobieraja.
Nawiasem mowiac 515 to dosc stara wersja exe, chociaz nie pamietam czy byle w miedzyczasie zmiany ktore moglyby zrobic roznice w trybie DL.
Inne scenariusze się uruchamiają prawidłowo, a testowałem na najnowszym EXE 522.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2505 dnia: 23 Maja 2017, 14:24:31 »
ET42 niestety jezdzi u mnie normalnie do samego konca scenariusza. Chociaz dziwne ze problem pojawil sie teraz, bo w tych ostatnich wersjach byly raczej usuniete bledy ktore mogly cos takiego powodowac, a nie dodane ;/
Inne scenariusze się uruchamiają prawidłowo, a testowałem na najnowszym EXE 522.
Aha, dzieki, sprawdze. Zastanawiam sie teraz, czy ten wysyp (takze u @Krzyska) nie ma czegos wspolnego z jakim konkretnym, niestandardowym taborem. U siebie jezdze wlasciwie tylko na tym co jest w paczce oficjalnej.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2506 dnia: 23 Maja 2017, 14:36:12 »
Exeki testuje tylko na sceneriach zawartych w paczce. Do tego dochodzi Kaliska i ostatnie Całkowo. Tabor nieoficjalny, nawet jeśli coś tam mam, to wstawiam tylko na td. Staram się aby warunki były podobne do Twoich. ET42 jest z PC, tą od EP08-015 mam na innej paczce. W tym tygodniu mam mniej czasu na jazdy, mimo że siedzę przy komputerze i nie bardzo jest jak wydrążyć temat.
Nie wiem czy to jest odkrywcze, ale zauważyłem, że jeśli chcemy pojeździć na 64 bitowym systemie exekiem 32 bitowym, to moimo zainstalowanego VC2015/64bit woła biblioteki msvcr140.dll. Problem ustąpił po doinstalowaniu VC2015 w wersji 32 bitowej.

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 279
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2507 dnia: 23 Maja 2017, 15:50:47 »
Robię podobnie jak @Krzysiek jeśli chodzi o najnowsze EXE. Sprawdzałem jeszcze w ten sposób, że wszystkie aplikacje, które mogłyby zabierać pamięć wyłączyłem, załączyłem samą kaliską i EXE po prostu się zawiesiło.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2508 dnia: 23 Maja 2017, 16:55:21 »
Wrzucilem u siebie ten scenariusz i obawial sie ze zaladowal sie u mnie i uruchomil bez zadnych bledow :<
Dosc problematyczne jest, ze o ile dobrze rozumiem to przy wysypie nie generuje sie crashdump?
W ramach drobnego eksperymentu przerzucilem komunikat o bledzie przy alokacji pamieci do pliku errors. Dzialania to nie poprawi, ale moze da sie wyjasnic, czy przyczyna lezy tutaj, czy gdzies indziej.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2479
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1093
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2509 dnia: 23 Maja 2017, 18:16:45 »
Nie wiem czy to prawidłowe posunięcie czy nie, ale problemem z tym opuszczaniem pantografów poruszany powyżej był wpis w .FIZ:
Cytuj
Switches: Pantograph=Impulse
Po jego usunięciu pantografy działają prawidłowo.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2510 dnia: 23 Maja 2017, 18:30:36 »
Zgadza sie, jesli urzadzenie (pantograf, sprezarka itp) jest zdefiniowany jako impulsowy, to pozwala tylko zalaczyc dane urzadzenie. Do wylaczenia musi byc tez zdefniowany drugi przycisk, dla pantografow jest to albo wylacznik konkretnego pantografu, albo wszystkich. Bez definicji wylaczyc urzadzenia sie nie da. Jest to zachowanie celowe bo niektore pojazdy niektorych wylacznikow nie maja, a exe nie wrozka i samo nie zgadnie co w ktorym ma byc.

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 279
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2511 dnia: 23 Maja 2017, 18:55:54 »
Może problemem jest mój komputer;) W każdym razie przetestowałem na tym EXE i załączam craschdumpa.
« Ostatnia zmiana: 23 Maja 2017, 20:45:56 wysłana przez wołodyjowskiIC »
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2512 dnia: 23 Maja 2017, 23:21:11 »
Crashdump faktycznie cos znalazl :> ten konkretny wysyp mial miejsce w dosc prehistorycznym kodzie obslugujacym dzwiek, akurat u mnie nie wysypywal sie na tym ale najwidoczniej nie bylo to uniwersalne. Zrobilem korekte ktora teoretycznie moze pomoc, czy pomoze w praktyce trzeba sprawdzic.

oprocz tego w dzisiejszym uaktualnieniu:

- uruchomiona ponownie obsluga opcji -e3d, konwertujacej rekursywnie modele .t3d do formatu binarnego. Czy sama konwersja produkuje cokolwiek uzytecznego nie wiem, ale oficjalnie jest

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 279
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2513 dnia: 24 Maja 2017, 17:23:16 »
Pobrałem tą wersję EXE i stwierdziłem, że np. drawinowo działa bez zarzutów, a kaliska cały czas nie. Nie chcę głowy za bardzo tym zawracać, ale intryguję mnie fakt, że zawsze kaliska działała zarówno na starym jak i na nowym EXE. Nie jestem pewien, ale może ma to związek z tym, że usunąłem poprzednie wersję EXE, a zostawiłem tylko te najnowsze i dwa najstarsze od eu07.exe, next4 i 517 do 523.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2514 dnia: 24 Maja 2017, 17:29:40 »
Usuniecie starych exe raczej nie powinno miec efektu, bo uruchamia sie tylko jedno :>  jesli przy wysypach wyprodukuje sie kolejny crashdump to podrzuc go prosze, moze cos jeszcze sie znajdzie. Oprocz tego, jesli wyleci to sprawdzaj plik errors.txt -- jesli pojawi sie tam na samym koncu wzmianka w rodzaju "critical error" to znaczy, ze wysypem byl brak wolnej pamieci by pomiescic dane.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2515 dnia: 24 Maja 2017, 18:23:28 »
Symulator wyszedł bez słowa komunikatu na ekranie, ale w logu pozostawił wiadomość.
EVENT LAUNCHED: sr11_wz2 by en57-14rb
EVENT LAUNCHED: sr12_wz2 by en57-14rb
EVENT LAUNCHED: sr003_wz2 by en57-14rb
EVENT LAUNCHED: sr004_wz2 by en57-14rb
Critical error, memory allocation failure: bad allocation
Wątpliwości nie pozostawia też errors.txt
EU07.EXE 17.524.86.0
Bad geometry (shape estimation failed) for spline "" at -17175.900000 0.200000 -6315.600000
Bad geometry (shape estimation failed) for spline "" at -17175.900000 0.200000 -6315.600000
.....ciach......
Critical error, memory allocation failure: bad allocation
ET42-014 na Kaliskiej.
Jakie są perspektywy poprawy zarządzania pamięcią?

Offline Skif

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2516 dnia: 24 Maja 2017, 18:26:40 »
Niestety nie działa u mnie funkcja wyłączania sprężarki w przednim członie - testowane na scenerii testowej po ustawieniu lokomotywy ET42 (oczywiście 2 człony A i B) ze wszystkimi dostępnymi sprzęgami 255. Załączam log.txt. Wersja exe - eu07-x64_170524

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2517 dnia: 24 Maja 2017, 18:48:17 »
Dla pewnosci, na jakiej wersji ET42 mialo to miejsce? Wersja z paczki nie ma niezbednych wpisow w .mmd ktore wykorzystuja nowe funkcje, wiec na niej faktycznie na razie nie bedzie to dzialac. Wersja aktualna nad ktora pracuje @EP08 jest chyba na razie tylko tylko w dziale betatestow.

Jakie są perspektywy poprawy zarządzania pamięcią?
Slabe, tzn. nowej pamieci raczej nie urodze, a to co jest gdzies pomiescic sie musi. Byc moze uda sie ewentualnie wprowadzic bardziej dynamiczna obsluge, jak ladowanie I zwalnianie sektorow w trakcie jazdy, ale to dosc odlegla przyszlosc.

Z ciekawosci, ile pamieci jest w tym komputerze ktory ci sie wysypuje? U siebie mam 8gb i to wydaje sie w zupelnosci wystarczac, a 2-4gb chyba nie kosztuje dzisiaj jakichs koszmarnych pieniedzy...

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2518 dnia: 24 Maja 2017, 18:58:54 »
Mam 4Gb ramu. Biorąc pod uwagę używanie winXP32 bitowego rozszerzenie ilości pamięci ma słabe rokowania. Do tego mam tylko 2 sloty po 2 Gb, co oznacza zakup 2x 4Gb. Następna przeciwność, to są to sloty ddr2 w kompie z 2008 roku. Zapytałem o to, bo jeszcze parę tygodni temu na tej samej scenerii kończyłem ten scenariusz bez większych problemów. Także na Kaliskie kończę scenariusze pośpiechami, a różnica jedynie taka, że jazda jest w przeciwnym kierunku. W tej chwili odpaliłem jazdę pospiesznym do Kaliskiego, zobaczymy jak się spisze.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2519 dnia: 24 Maja 2017, 19:07:47 »
Do pewnego stopnia zuzycie moglo wzrosnac w trybie VBO, gdyz po naprawie bledow exe (probuje) alokowac i wykorzystywac pamiec "jak trzeba" zamiast pisac po czym popadnie a czesc danych pomijac. W tej sytuacji jakas tam opcja moze byc tryb DL ktory zuzycie ma troche inne, no chyba ze na nim tez sie wysypuje :/