Autor Wątek:  Exe - konwersja na C++  (Przeczytany 990504 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2370 dnia: 12 Maja 2017, 08:39:18 »
Bardzo wstępnie: Na wersji x86 nie mam uwag do VBO, nie widzę różnicy między tą wersją a DL. Natomiast mam uwagi co do prowadzenia przez AI w trakcji ukrotnionej 2x EP05. Patyki tych lokomotyw nie są prawidłowo ustawiane. Nie można opuścić przedniego pantografu drugiej w składzie lokomotywy (załącznik). Czy w tej wersji mamy stare skanowanie, na manewrach 2xEP05 przerżnęły mi tarczę manewrową? Ogólnie hamowanie składów prowadzonych przez EP05 budzi moje zastrzeżenia.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2371 dnia: 12 Maja 2017, 14:35:34 »
Skanowanie jest takie jak bylo w wersji Borlandowej. Glupie pytanie, ale czy polaczyles te EP05 kablem uokrotnienia? Na TD taki zestaw u mnie obsluguje patyki tak, jak mozna tego oczekiwac, i hamuje na w4/sygnalach z solidnym zapasem.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2372 dnia: 12 Maja 2017, 14:36:45 »
Vista nie łyka. Borlander odpala.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2373 dnia: 12 Maja 2017, 14:41:16 »
"Nie lyka" czego, ostatniego exe, trybu vbo, jakiegos konkretnego scenariusza? Co wlasciwie sie dzieje?
 Wrozka to ja niestety nie jestem, jakbym byl to gralbym w totka albo wystepowal w Polsacie, zamiast bawic sie w programowanie ;/

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2374 dnia: 12 Maja 2017, 14:42:41 »
Jak najbardziej masz rację. Nie łyknęło drawinowa.
Poniższy log jest z odpalonego bałtyku. I tam jest dobrze.
« Ostatnia zmiana: 12 Maja 2017, 14:44:19 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2375 dnia: 12 Maja 2017, 14:54:41 »
Hmm drawinowo ('biezaca' wersja z poprawkami Ra) u mnie dziala, ale tam jest prawie 500 mb tekstur, wiec moze zwyczajnie ci sie nie miesci. Czy tak samo jest na obu wersjach, VBO i DL, czy tylko na jednym? I co sie wlasciwie dzieje, wylatuje przy wczytywaniu, czy cos innego?

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2376 dnia: 12 Maja 2017, 15:18:58 »
To wina kompa. Tak jak napisałeś. Przy większych objętościowo misjach nie odpala. Drawinowo, kaliska.
Nie wiem czy jest sens na tym kompie testować.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2377 dnia: 12 Maja 2017, 15:26:46 »
Pojeździłem dziś na 20170511x64. Nie mam żadnych uwag. Odpala scenerie, wykonuje manewry i najważniejsze, nie ma wysypów.
Brawo Ty. Ta optymistyczna opinia po 24 godzinach testowania, może gdyby intensywniej prać...

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2378 dnia: 12 Maja 2017, 15:29:29 »
Nie wiem czy jest sens na tym kompie testować.
Skoro duze scenerie nie wchodza to duzych scenerii pewnie nie ;>  Natomiast mniejsze i rozne elementy jak obsluga kabiny i inne takie zmiany ktore wchodza co jakis czas to jak najbardziej; im wiecej ludzi patrzy tym wieksza szansa ze czegos sie nie przegapi.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2379 dnia: 12 Maja 2017, 17:34:52 »
To wina kompa. Tak jak napisałeś. Przy większych objętościowo misjach nie odpala. Drawinowo, kaliska.
Nie wiem czy jest sens na tym kompie testować.
Na Drawinowie jest masa składów dekoracyjnych na stacjach w osobnym scm. Wywal je, to będzie potrzebować 1/3 pamięci na tekstury.
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2380 dnia: 12 Maja 2017, 21:17:59 »
Cytuj
Ogólnie hamowanie składów prowadzonych przez EP05 budzi moje zastrzeżenia.

Krzysiu EP nie ma dynamicznego. A ten z kolei bardzo pomaga wyhamować z dużej predkosci. NA EP05 trzeba dużo wcześniej zacząć hamować.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2381 dnia: 12 Maja 2017, 21:45:37 »
Ja, My, sobie poradzimy. Ból to ma AI, jak patrze co wyprawia, to głowa boli. Do rzeczy, hamuje i zbyt późno luzuje, więc często staje w polu. Tylko pozazdrościć.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 983
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2382 dnia: 12 Maja 2017, 23:15:11 »
Na szybkości kilka smaczków z nowego exe i VBO:
- widoczne są jakieś dziwne trójkątne artefakty związane prawdopodobnie ze słupami trakcyjnymi (vbo_trojkaty);
- niewidoczna część tekstury ramienia słupa (vbo_slup);
- zanika część elektromagnesu SHP (vbo_shp);
- spodnia część torów ma teksturę, i to dziwnie ułożoną (vbo_tory)

Testy na TD, karta GeForce GTX 760/PCIe/SSE2, multisampling x16, VBO, maksymalny rozmiar tekstury 8192. Niestety nie mam teraz czasu odpalać Całkowa, więc ewentualne dalsze żale kiedy indziej ;)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2383 dnia: 12 Maja 2017, 23:20:42 »
Tory od spodu faktycznie mają podsypkę jak na screenie. Na Drawinowie widziałem. Nie zgłosiłem, bo zapomniałem. Farfocle od słupa widzieliśmy wcześniej.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2384 dnia: 13 Maja 2017, 01:14:02 »
- widoczne są jakieś dziwne trójkątne artefakty związane prawdopodobnie ze słupami trakcyjnymi (vbo_trojkaty);
- niewidoczna część tekstury ramienia słupa (vbo_slup);
Te dwa sa najprawdopodobniej powiazane, tzn te farfocle to jest, z jakiegos powodu znieksztalcony, brakujacy kawalek slupa. Ten blad jest od 'dawna' i jest dziwny, bo z jakiegos powodu dotyka tylko slupa z krotka wersja poprzeczki, a tej z dluga nie. Podobnie z elektromagnesem shp -- nie wyswietla jednego boxa, gdyby tu byl szerszy blad w kodzie, powinno to chyba wplynac takze na inne modele. Tak czy owak przyjrze sie.

Trojkaty 'pod spodem' torow to nie tyle blad co optymalizacja -- zaoszczedza tak 10-20x ilosc odwolan do karty graficznej, a trojkatow w normalnych okolicznosciach nie widac, wiec raczej nie przeszkadzaja swoja obecnoscia (a kiedy kamera jest powyzej toru to nie renderuja sie w ogole)

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2385 dnia: 13 Maja 2017, 07:54:14 »
L053 sl3 Po minieciu nastawni w czasie manwerow zawieszka programu. Tryb VBO. Musialem wcisnąć pauze w tym momencie bo dziecko wstalo o po ponownym wcisnieciu escapa nastapilo to zawieszenie. Pliku DMP nie wygenerowal. Musialem zakillowac program.

Na DL wszystko ok misja zakonczona powodzeniem bez wysypu.
« Ostatnia zmiana: 13 Maja 2017, 14:35:21 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 279
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2386 dnia: 13 Maja 2017, 14:19:25 »
Przetestowałem EXE i mam taki problem, że nie wiem jak się włącza oświetlenie kabiny, a druga sprawa w którym pliku *fiz jest parametr decydujący o wycieku powietrza?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2387 dnia: 13 Maja 2017, 17:07:27 »
Oswietlenie kabiny przelacza sie klawiszem ' (apostrof) o ile dana kabina jest wyposazona w odpowiedni przycisk. Wyciek powietrza udokumentowany jest w przyklejonym watku ze zmianami w exe
Cytuj
parametr AirLeakRate w sekcji Brakes: definiuje predkosc wycieku powietrza z ukladu hamulcowego

L053 sl3 Po minieciu nastawni w czasie manwerow zawieszka programu. Tryb VBO.
W dzisiejszym uaktualnieniu usuniety zostal dosc brzydki blad przy renderowaniu zwrotnic w trybie VBO (oprocz animowania zwrotnic funkcja potrafila takze wpisywac smieci gdzie tylko byla okazja, stad zgloszone latajace farfocle i braki elementow w innych obiektach)  Jesli mozesz, sprawdz czy na tej wersji problem wystepuje dalej?


Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 279
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2388 dnia: 13 Maja 2017, 17:48:59 »
Nie jestem w stanie nigdzie znaleźć tego parametru dla przykładu szukałem w pliku *fiz 4e, może coś ja źle zrozumiałem. Zgłaszam też błędy dotyczące działania EP08 np. po załączeniu baterii od razu podnoszą się pantografy albo nie działa oświetlenie kabiny.
Natomiast najnowsze EXE(tj.170513) cały czas mi blokuję Avast, więc na razie bazuję na EXE 170418.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2389 dnia: 13 Maja 2017, 17:54:16 »
170418 jest juz nieaktualne. Zrob wyjatek dla exe, inaczej test nie ma sensu. Bledy zostaly poprawione od 18 kwietnia. Czesc bledow nie jest bledem, lecz zmiana koncepcji na obsluge pojazdow.
« Ostatnia zmiana: 13 Maja 2017, 17:58:34 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2390 dnia: 13 Maja 2017, 18:06:59 »
Natomiast najnowsze EXE(tj.170513) cały czas mi blokuję Avast, więc na razie bazuję na EXE 170418.
Avast w biezacej wersji nadaje sie niestety tylko do tego zeby go zastrzelic za szopa i zakopac w ogrodzie :/  Zrezygnowalem ze swojego gdzies tak na poczatku roku, i system zaczal chodzic tak z 20% szybciej, a wbudowany Defender wypada w testach rownie dobrze.
Exe mozna dodac chyba do listy wyjatkow, zeby przestal sie ciskac -- zrodla sa publicznie dostepne, mozna sprawdzic ze nic zlosliwego tam nie ma, ewentualnie skompilowac sobie samemu.

edit:
Parametru wycieku nie znajdziesz w biezacych plikach .fiz bo jest on opcjonalny, i jesli nie wystepuje to exe przyjmuje dla wyciekow domyslna wartosc 1.0 tzn. predkosc/wielkosc "standardowa", dobrana na podstawie sprawozdan jaki powinien byc efekt w praktyce. Parametru uzywac powinno sie tylko by ta wartosc standardowa z jakiegos powodu zwiekszyc lub zmniejszyc.
« Ostatnia zmiana: 13 Maja 2017, 18:10:01 wysłana przez tmj »

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 279
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2391 dnia: 13 Maja 2017, 18:59:53 »
Uruchomiłem najnowsze EXE i dalej stwierdzam, że EP08 podnosi się pantograf wraz z załączaniem baterii i oświetlenie kabiny nie działa.
Cytuj
Parametru wycieku nie znajdziesz w biezacych plikach .fiz bo jest on opcjonalny, i jesli nie wystepuje

To jak zrobić by nie był opcjonalny?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2392 dnia: 13 Maja 2017, 19:01:45 »
Ale dlaczego ma nie być opcjonalny? Zmienić by jego brak wysypywał exe i żmudnie dodawać parametr "1" do wszystkich kilkuset plików fiz. Tylko poco?
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2393 dnia: 13 Maja 2017, 19:10:57 »
Uruchomiłem najnowsze EXE i dalej stwierdzam, że EP08 podnosi się pantograf wraz z załączaniem baterii i oświetlenie kabiny nie działa.
Zwroc uwage, czy sceneria na ktorej masz ustawiony sklad nie konfiguruje stanu pantografow 'na wstepie', przez wpis w .scn -- na ekranie F3 w trzeciej linii po lewej stronie ekranu znajduje sie ciag znakow odzwierciedlajacych stan podstawowych elementow pojazdu. Jesli sa tam male litery "o" lub "p" to oznacza to, ze tylny lub przedni pantograf ma swoj przelacznik w pozycji 'podnies' i faktycznie podniesie sie on jak tylko dostarczone zostanie napiecie i cisnienie w zbiorniku.

Oswietlenie kabiny uzaleznione jest od obecnosci zdefiniowanego przelacznika. Jesli przelacznika brak, w logu i oknie konsoli pojawia sie odpowiednia uwaga wyjasniajaca to.

edit:
Cytuj
To jak zrobić by nie był opcjonalny?
Moze zle sie zrozumielismy -- wyciek sam w sobie nie jest opcjonalny, jest obecny dla wszystkich pojazdow, i nie wymaga zadnego wpisu do .fiz zeby byl aktywny. Opcjonalny wpis jedynie zwieksza lub zmniejsza jego wartosc, jesli domyslna jest z jakiegos powodu nieodpowiednia.
« Ostatnia zmiana: 13 Maja 2017, 19:14:55 wysłana przez tmj »

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 279
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2394 dnia: 13 Maja 2017, 21:25:53 »
Cytuj
Moze zle sie zrozumielismy -- wyciek sam w sobie nie jest opcjonalny, jest obecny dla wszystkich pojazdow, i nie wymaga zadnego wpisu do .fiz zeby byl aktywny. Opcjonalny wpis jedynie zwieksza lub zmniejsza jego wartosc, jesli domyslna jest z jakiegos powodu nieodpowiednia.
Faktycznie źle się zrozumieliśmy, bo mi chodziło, by był szybszy wyciek niż obecnie jest w symku, a teraz rozumiem, że bez ingerencji w plik *fiz i tak będzie szybszy ten wyciek, niż był dotychczas.
Co się tyczy EP08, to jutro spróbuję zrobić jak mówisz, bo dziś mam już dosyć wszelkich testów Maszyny;)
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2395 dnia: 13 Maja 2017, 21:35:17 »
Farfocle zniknęły. Zapytam jeszcze, czy usunięta funkcja mogła mieć wpływ na źle rysujące się rozjazdy angielskie. Miałem taki przypadek, ale był jednorazowy więc nie zgłaszałem. Kilka rozjazdów było kompletnie rozjechanych.

Teraz sprawa podnoszenia patyków na EP08. Nie mamy żadnego konkretu, ani nazwy scenerii, ani trybu uruchomienia (debugmode?). Pozwoliłem sobie sprawdzić i napiszę, że w trybie normalnej symulacji lokomotywa EP08 uruchamiana na TD po podaniu załączenia baterii, przerzucenia nastawnika kierunku i zbicia czuwaka, nie podnosi patyków. Tak samo jest z flagową EP/EU/07. Jednak stwierdziłem, że w trybie debugmode kiedy na starcie mamy włączone AI, włączenie baterii skutkuje podniesieniem tylnego patyka, co jest oczywiste ze względu na podaną literkę o na ekranie pod F3. Nawet wyłączenie AI na starcie symulacji nie zmienia tego faktu. Kwestią oceny pozostaje, czy w trybie debugmode, powinniśmy dostawać na starcie włączone AI. Miałem już wcześniej na ten fakt zwrócić uwagę, często ten fakt przeszkadza. Szkoda, że nie podano okoliczności włączania/uruchamiania EP08.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2396 dnia: 13 Maja 2017, 23:00:27 »
Farfocle zniknęły. Zapytam jeszcze, czy usunięta funkcja mogła mieć wpływ na źle rysujące się rozjazdy angielskie. Miałem taki przypadek, ale był jednorazowy więc nie zgłaszałem. Kilka rozjazdów było kompletnie rozjechanych.
Dosc trudno powiedziec, bo o ile siatki torow rowniez podpadaja pod "wpisywanie gdzie tylko okazja" to akurat rozjazdy sa odswiezane dosc czesto wiec wpisane smieci teoretycznie "poprawilyby sie". Natomiast swoja droga jakies bledy przy generowaniu anglikow faktycznie byly w starszych wersjach (najlatwiejsze do wylapania na Baltyku, idac w strone przeciwna do normalnego kierunku jazdy EP08 jest ich tam kilka niedaleko od punktu startu) ale po ostatnich ujednoliceniach/poprawkach to rowniez wydaje sie byc teraz w porzadku (jesli nie jest to prosze zglosic)

Jesli AI na starcie debugmode "ustawi" pantograf do podniesienia, to istotnie podniesie sie on nawet po przejeciu kontroli, bo stan przelacznikow nie jest zmieniany przy zmianie prowadzacego. Samego automatycznego uruchamiania AI nie ruszalem bo w Borlandowym "tak juz bylo" wiec zalozylem ze byl ku temu jakis sensowny powod ;>
« Ostatnia zmiana: 13 Maja 2017, 23:01:37 wysłana przez tmj »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2397 dnia: 14 Maja 2017, 07:17:00 »
Proponuje dopisac do ini.txt mozliwosc odlaczenia AI na starcie w debugmode. Domyslnie nalezy pozostawic wlaczone. Taka konfiguracja nie zmieni dotychczasowego uruchamiania, jednoczesnie doda mozliwosc wyboru.
Uszkodzone angliki pojawily sie na Kaliskiej idac w kierunku petli za torami postojowymi  dworca kaliskiego. Zniknelo tam kilka zwrotnic a w Ostrowie kawalek terenu. Wybryk byl jednorazowy przed usunieciem farfocli ze exe. Teraz po kilku jazdach nie stwierdzam dzialalnosci zlomiarzy.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2398 dnia: 14 Maja 2017, 09:05:11 »
U mnie swinka zachowuje się identycznie jak u Ciebie Krzysiu wiec nic więcej nie będę tu dopisywal. Jedyne co zauważam niekiedy na starcie to to, ze swinki jakby miały mniej powietrza a pszczolki więcej. Jeśli zbyt szybko damy kran hamulca w jazde i wciśniemy odluzniacz to na swince zaskutkuje tym ze będziemy zmuszeni uzyc malej sprężarki i dobic powietrza do podnoszenia patyków. Na pszczolce tego nie ma (303e). Przy okazji dopisałem sobie na każdej scn gdzie startujemy z szopy z hali uruchamianie bez powietrza. Dodaje to klimatu. Proponuje to uaktualnić w paczce. Tylko loki z torow postojowych spod chmurki zostawiłem sobie po staremu.
« Ostatnia zmiana: 14 Maja 2017, 09:07:02 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 279
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #2399 dnia: 14 Maja 2017, 18:38:41 »
Dziś znów przetestowałem świnkę, tylko na innej scenerii i problem zniknął, natomiast mam uwagę do włączników pantografów, gdyż dziwnie odskakują w czasie podnoszenia patyków i dzieje się tak tylko na śwince.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.