Shadery od @Milek7: Wstępnie mogę napisać, u mnie odpala się prawidłowo. Nie mam różnicy między VBO i DL. Nie mam efektu jak u @CX Maniak. Wyświetlanie jest ładne, trochę inne niż jesteśmy przyzwyczajeni. Światła reflektorów lokomotywy ładnie oświetlają a smuga nie znika całymi trójkątami. Jak to bywa coś za coś. Na tej samej paczce różnica FPS na exe od @tmj a @Milek7 jest 3:1. Na Stacji Łódź Kaliska na starcie w kabinie mam 45 FPS, albo 15 FPS. Dodatkowo przy 15 fpsach okazało się, że pudło ET22 wraz z wycieraczką i lusterkiem wykonuje ruchy osobno w stosunku do kabiny. Wygląda tak, jakby zepsuł się "banan". Wiele obiektów ma błędne oświetlenie nocne, są za jasne mimo że stoją w ciemnościach, ale to wiadomo i znana jest przyczyna, wszystko przed nami.
@tmj, mgła się znalazła a punkty świetlne wydają się bardziej wiarygodnie wyglądać niż dotychczas. Na razie nie stwierdziłem czy coś się zepsuło.
Wysyp na scenariuszu linia61_towarowy1, wystarczy trochę polatać po scenerii. Logi i crashdump w załącznikach.
Nie stwierdziłem, dojechałem do końca i zwiedziłem scn latając w różne miejsca, nie wywaliło.
Prawie działa ;) Światła w kabinie nie palą, i po wyjściu na zewnątrz zauważyłem dziwną smugę światła ciągnącą się po horyzont i zależną od tego gdzie patrzę. Jakby trochę poruszała się z kamerą. Na światłach z aureolami są jakieś czarne plamki w środku. Na linii 054 noc zauważyłem mocne trzęsienie się kabiny i obrazu za oknem, nawet po włączeniu pauzy.
Szkoda, że nie ma załączników obrazkowych. To któryś z rzędu wpis o błędach mimo posiadania dość mocnego modelu karty graficznej. Dla mnie to zaskoczenie, posiadając GF9600GT chłodzonego pasywnie mam jedynie kłopot ze spadającymi FPS-ami na Kaliskiej.