EDIT: Po różnych walkach mam wrażenie, że symulator sobie nie radzi z tak dużą scenerią.
No widzisz, ale gdyby tak rzeczywiscie bylo, to te same efekty bylyby tez obserwowane przez innych. A tymczasem na roznych innych komputerach, w tym moim, sceneria obslugiwana jest normalnie. Z tym ze rzeczywiscie Kaliska /jest/ duza -- to jest ~1.2-1.3 gb zajetej pamieci na sam simulator wiec mozliwe ze na slabszych konfiguracjach i/lub przy zaladowanych innych programach moga zaczac pojawiac sie klopoty. Podobne ograniczenie dotyczy karty graficznej -- przepisany symulator zuzywa wiecej pamieci na kazda teksture, wiec moze jej zaczac brakowac szybciej niz na starym exe (zobacze czy da sie tutaj wprowadzic jakies ulepszenia, ale na razie jest jak jest)
Niestety, te crashdumpy generowane przy wymuszonym zamknieciu okna raczej nie pomoga, bo wyskakuja wtedy z innej przyczyny -- aplikacja jest zmuszona by sie zamknac i robi to troche "nie po kolei", probujac np zwalniac zasoby ktorych juz nie ma. Czyli to akurat nie pomoze w dojsciu, co tam u ciebie idzie nie tak :/
edit:
OK, w dzisiejszym uaktualnieniu mamy:
- poprawiony blad ciaglego syczenia w sytuacji, gdy symulator byl uruchamiany z zalaczona pauza.
- przywrocone roznicowanie oswietlenia w tunelach, wykopach itp. Tutaj uwaga, efektem ubocznym jest ponowne dzialanie swiatel 'zawsze', by prowizorycznie umozliwic oswietlanie tuneli itp bez skomplikowanej zabawy w skanowanie torow naprzod by sprawdzic, czy jest tam tunel itp.
- nie pamietam czy naprawa falownikow zmiescila sie w poprzednim uaktualnieniu, czy jest w tym, ale tak czy owak tez powinny dzialac
W sumie oznacza to, ze stan uzywalnosci jest teraz z grubsza taki jak starego exe. Oprocz kierowcow-samobojcow, ale zeby wyciac tamten krzak potrzebny jest tor testowy. Wiec ten blad bedzie usuniety kiedy tor sie pojawi (albo kiedy zaimplementujemy w symulatorze edycje z poziomu exe, bo raczej nie widze mozliwosci ze sobie sam taki tor inaczej wyprodukuje :d