Czyli uruchomiać bez ptaszka przy VBO.
VBO jest na chwile obecna nie ruszane, jako ze jest dosc niekompletne. Srednio-dystansowy plan jest taki, ze najpierw zaimplementowana bedzie obsluga materialow (ulatwi docelowo wprowadzenie shaderow, ale przyda sie do kilku rzeczy takze wczesniej), a wtedy zamiast dwoch odrebnych sciezek zrobi sie jedna (na VBO, w oparciu o biezace zmiany w sciezce DL) ale dzialajaca poprawnie.
Na krotka mete przywrocilem w exe ignorowanie przelacznika na VBO, coby falszywych alarmow nie bylo :d
W dzisiejszym uaktualnieniu;
- naprawione aktualizacja/wyswietlanie kabiny, wszystko powinno teraz pracowac z normalna predkoscia/czestotliwoscia
- wstepnie przebudowany system kalkulacji widocznosci; teoretycznie powinno to zakonczyc klopoty ze znikajacymi pojazdami, niewazne czy ogladane patrzac w dol, do gory nogami itp
- w ramach glupich eksperymentow wlaczone jest wygladzanie punktow swietlnych. w rezultacie sa teraz troche mniejsze, ale ladniejsze :P jesli okaze sie, ze pogarsza to widzialnosc zbyt bardzo, to prosze krzyczec