W załączniku pojazdy które musiałem wywalić. Inaczej L061 się wiesza. Nie mam pojęcia czemu. Nie mam namieszane w pliku, screen mam poprawny.
Odrestaurowalem linie 61 z paczki calosciowej + patch, i teraz laduje sie jak trzeba, a przy tym tez blokuje sie zaraz po starcie. Z tego co widze, to cos jest nie tak albo z ladowaniem/polaczeniem/skanowaniem niektorych drog, albo przeliczaniem ruchu. Na zalacznikach jest przyklad jednego z tych problematycznych samochodow, w exe c++ i oficjalnym: na samym starcie zanim cokolwiek jest liczone, drogi i polozenie pojazdow wyglada tak samo, ale po wylaczeniu pauzy w oficjalnym exe jelczostar jedzie normalnie do przodu, a w c++ teleportuje sie natychmiast na sam poczatek drogi, a exe glupieje. Zeby bylo smieszniej w trybie debug wszytko chodzi jak trzeba, wiec albo cos tam jest nieinicjalizowane albo nadpisywane, trudno powiedziec.
edit: ciekawostka, wycialem ze sceny wszystko oprocz drog, torow i pojazdow, i wszystko jezdzi normalnie, bez dziwnych teleportacji. Czyli jakis inny element sceny sika tu exe do mleka.
edit2: ok, krasnoludkiem okazal sie wpis
camera w jednym z plikow scenariusza. Zeby bylo smieszniej to nawet nie wiadomo czemu, bo na pobiezny rzut oka wszystko w kodzie definicji kamer bylo wpisywane gdzie trzeba, a nie gdzies na zewnatrz. Tak czy inaczej po zmianie tablicy na std::vector przestalo sie sypac.
Nie wiem czy to celowe, ale na exe Tmj 170305b smuga oświetla również podczas symkowego dnia.
W pewnym sensie, tzn sila swiatel pozostaje stala, natomiast efekt na otoczeniu zalezy od oswietlenia, jakie to otoczenie otrzymuje z innych zrodel (slonce + niebo) Na razie nie robilem tego dokladniej bo nie bylem pewien, jak to wyglada w naturze, ale patrzac na youtube to w ciagu dnia efekt jest praktycznie zaden, wiec to jest to poprawienia.
Sprawdzę później, w międzczasie załatwiłem Ci dwa wysypy ;)
Pamietasz moze, w jakich okolicznosciach to sie stalo? Tzn na jakiej trasie, i czy od razu, czy kiedy robiles moze cos specyficznego. Moze sa jakies wpisy w errors.txt (oprocz tradycyjnych o braku tekstur i takich tam ;)