Autor Wątek:  Exe - konwersja na C++  (Przeczytany 891515 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #990 dnia: 04 Marca 2017, 22:50:53 »
Trax na Drawinowie ruszył i na mój gust jedzie dobrze. Załącznik.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #991 dnia: 04 Marca 2017, 22:55:56 »
W borlandowskich wpis movelight w ogóle włączał dynamiczne niebo. Bez niego było statyczne o parametrach z wpisów light&atmo.

Krzysiu, na screenie to masz wyłączone AI i jesteś przed zatrzymaniem na W4.

Jeszcze detal. Uruchamiam w trybie pełnoekranowym. Jeśli podczas ładowania zmienię okno, okno symulacji nie odświeża się do czasu załadowania. Jest nieaktywne, nie daje się przywrócić na wierzch. We wczesnych c++ chyba to działało, ale nie ma co się babrać, bo w funkcjonalności nie wadzi.
« Ostatnia zmiana: 04 Marca 2017, 23:00:06 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #992 dnia: 04 Marca 2017, 23:10:17 »
To sie chyba wiaze z tym, ze okno symulatora odswieza sie tylko kika razy, kiedy zmieniaja sie napisy o postepie ladowania. Moze kiedys pojawi sie tam normalnie uaktualniany ekran, wtedy powinno byc jak trzeba :)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #993 dnia: 04 Marca 2017, 23:12:00 »
Na potrzeby screena ai wylaczylem, ale to jeszcze sprawdze. W Quarku wywalilem wszystkie wpisy i zaladowalem scenerie, co bym nie zaznaczyl mam ciemnosc. Bezposrednie wpisy nieba i atmo w scenerii nic nie daja, zawsze mam ciemno. To samo z wybieraniem w rainsted. No to odpalilem na tym z paczki, jest widno. Zreszta ta funkcjonalnosc, wybor nieba w rainsted zrobila sie bardziej skomplikowana odkad jest dynamiczne niebo.
Ed:
Potwierdzam, 170304b cos przeszkadza aby trax ruszyl spod w4 w Drawinowie. Wczesniej bylo dobrze, ale nie pamietam na ktorej wersji exe.
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2017, 00:27:05 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 903
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #994 dnia: 05 Marca 2017, 00:52:42 »
Dzisiaj fps nie przekraczał 23
Sprawdz jesli mozesz, czy sytuacja poprawi sie po wpisie do .ini
vsync no
Cos tam jest nie tak na linii glfw/przelaczanie buforow ekranu/byc moze vs2013, i rezultatem jest tego rodzaju spowolnienie gdy czestotliwosc odswiezania spada ponizej czestotliwosci odswiezania ekranu, czyli zazwyczaj 60.

Zubozenie scenografii itp moze byc z tym powiazane -- renderer obniza ilosc detali i/lub zakres widocznosci przy niskim framerate.
Ale vsync tak działa - jak nie wyrobi w czasie odświeżania, to później przycina do f/2, później f/3, itd.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #995 dnia: 05 Marca 2017, 01:53:12 »
Niby tak, ale do tej pory w exe go nie bylo, wiec to latwo zauwazalna zmiana. Byc moze vs2015 optymalizuje troche lepiej, bo z tego samego ujecia w Kaliskiej fps (przy vsync off) jest na poziome 61-62 czyli dosc zeby sie jeszcze wyrobic bez opoznien, ale kompilacja z vs2013 daje 58-59, czyli w efekcie ~30. Wiec majac do wyboru prawie 30 fps wiecej albo vsync, coz ;)

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #996 dnia: 05 Marca 2017, 10:56:42 »
Próbowałem uruchomić dzisiaj najnowszą wersję EP09 klasyczną na najnowszej wersji Drawinowa w misji Drawinowo noc. Pantografy się podnoszą, można uruchomić baterię, ale rozrząd, przetwornica i sprężarka nie działają. Najnowsze exe ze wszystkimi bibliotekami. W załączeniu log oraz errors. Plik crushdump nie generuje się.
T.N

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #997 dnia: 05 Marca 2017, 11:07:54 »
Crashdump jak sama nazwa wskazuje, generuje sie przy nieoczekiwanym zakonczeniu programu.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #998 dnia: 05 Marca 2017, 11:08:57 »
Tomnord: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28159.msg443641.html#msg443641
klika postów wyżej, to samo exe. Podaj numer loka.
OK, 043 podawanie:
Cytuj
Najnowsza
jest mało precyzyjne jak toś nie pamięta która, to po logach trzeba szukać.
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2017, 11:13:01 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #999 dnia: 05 Marca 2017, 11:10:55 »
Numer EP09-043, 104E_4. Najnowsza klasyczna wersja.
T.N

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1000 dnia: 05 Marca 2017, 11:53:24 »
U mnie ona jeździ, sprawdzałem też 046 choć to tylko zmiana tekstury.
ED:
Moim zdaniem nie załączasz WS, za krótko trzymasz [M]. Trzymaj około 5 sekund.
ED2:
Czy istnieje wpis blokujący zapis do pliku $.scn? W Rainsted trzeba to zaznaczać za każdym razem.
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2017, 16:06:20 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1001 dnia: 05 Marca 2017, 15:14:37 »
Wylecialo na probie odczytu parametru z RList, ale trudno tu powiedziec cos wiecej. Byc moze do sprawdzenia jest plik .fiz pojazdu, ktory byl za to odpowiedzialny.
Tylko, jak ustalić, który to pojazd... Oki, zobaczymy, może z czasem samo wyjdzie.

Z innej beczki - da radę zrobić coś z tym niebieskim cieniem? Patrzyłem przed chwilą za okno i nijak nie widzę, żeby cienie przy słonecznej pogodzie jak dzisiaj były niebieskie... Obecnie w symulatorze wygląda to niezbyt realnie.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1002 dnia: 05 Marca 2017, 15:58:54 »
Mozna zmniejszyc efekt, chociaz z drugiej strony zmniejszy sie tez wplyw nieba porannego/wieczornego. Poeksperymentuje i zobaczymy.

W miedzyczasie, uaktualnienie, glownie z poprawkami:

- poprawiona logika zamykania drzwi przy odjezdzie, powinna pomoc na klopoty z traxxem itp.
- poprawiona komunikacja przez copydata, przywrocona wspolpraca z SCS
- uporzadkowana nieco obsluga kamery w kabinie, poziom drgan powinien byc teraz niezalezny od fps, w praktyce znaczy to, ze przy niskim fps bedzie sie mniej rzucac. Tutaj nalezy zwrocic uwage, ze poziom drgan zalezy tez od wpisow w pliku bodajze .mmd  Obecny poziom rzucania dobrany jest glownie na podstawie EU07/EN57, ale niektore lokomotywy maja w swoich konfigurowacjach znacznie silniejszy efekt.
- usuniete pare potencjalnych zrodel wysypow

(zalacznik usuniety, bardziej aktualna wersja ponizej)
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2017, 17:24:31 wysłana przez tmj »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1003 dnia: 05 Marca 2017, 16:13:28 »
- usuniete pare potencjalnych zrodel wysypow
L053 sluzba tlk dalej wywala.
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2017, 16:16:09 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1004 dnia: 05 Marca 2017, 16:23:55 »
Niestety, ten akurat ma miejsce w sterowniku graficznym, na tyle gleboko ze nawet nie wiadomo skad jest wywolany. Ale sprawdz, czy zaladuje ci teraz Drawinowo bez usuwania EU20?

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1005 dnia: 05 Marca 2017, 16:24:50 »
Potwierdzam, załącznik z komunikatem na win XP.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1006 dnia: 05 Marca 2017, 16:30:25 »
Ktory to scenariusz? Bo w starterze sa trzy: l053_calkowo-sluzba-tlk, l053_calkowo-sluzba-tlk-1, l053-day-tlk83202

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1007 dnia: 05 Marca 2017, 16:32:23 »
Mozna zmniejszyc efekt, chociaz z drugiej strony zmniejszy sie tez wplyw nieba porannego/wieczornego. Poeksperymentuje i zobaczymy.
Nie znam się do końca na fizyce atmosfery itp., ale wydaje mi się, że jest tu gdzieś błąd logiczny. Przy świetle dnia jest ono tak mocne, że kolor nieba nie powinien w ogóle mieć na nic wpływu. Z tego co kojarzę z własnych subiektywnych obserwacji ogólna niebieskość świata pojawia się, jeżeli słońce zajdzie za chmury i to też wyłącznie w porze zimowej, gdy jest nisko nad horyzontem. Zatem zanim zaczniemy w to brnąć zastanowiłbym się, czy zastosowana logika ma sens. Może należy to inaczej uzależnić np. właśnie od wysokości słońca nad horyzontem i obecności światła słonecznego (to tak na przyszłość, gdyby słońce zaczęły nam kiedyś chmury przesłaniać)?

Z innej beczki: nowe exe wywala mi trzy dodatkowe błędy. Przykład: "Event wolny_szlak_cal-wila_tor2 missing parameters for conditional_memcompare". Zajrzałem do eventów, a tam:
event wolny_szlak_cal-wilA_tor1 multiple 0.0 zajetosc_mac-wil wolny_szlak_cal-wil_upd condition memcompare * * 901 endevent
event wolny_szlak_cal-wilA_tor2 multiple 0.0 zajetosc_mac-wil wolny_szlak_cal-wil_upd condition memcompare * * 902 endevent
event wolny_szlak_cal-wilA_tor3 multiple 0.0 zajetosc_mac-wil wolny_szlak_cal-wil_upd condition memcompare * * 903 endevent
event wolny_szlak_cal-wilA_tor4 multiple 0.0 zajetosc_mac-wil wolny_szlak_cal-wil_upd condition memcompare * * 904 endevent
event wolny_szlak_cal-wilA_tor5 multiple 0.0 zajetosc_mac-wil wolny_szlak_cal-wil_upd condition memcompare * * 905 endevent
event wolny_szlak_cal-wilA_tor6 multiple 0.0 zajetosc_mac-wil wolny_szlak_cal-wil_upd condition memcompare * * 906 endevent
event wolny_szlak_cal-wilA_tor8 multiple 0.0 zajetosc_mac-wil wolny_szlak_cal-wil_upd condition memcompare * * 908 endevent
Nie widzę tutaj żadnego błędu, więc nasuwa się pytanie, skąd ten błąd się bierze?

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1008 dnia: 05 Marca 2017, 16:32:59 »
Drawinowo się uruchomilo. Natomiast nie wyswietla się pojazd eu20. Uruchomienie pojazdu wraz z wagonami powoduje jakiś tryb freefly i same wagony sa. Uruchamiane na td.

Na drugim screnie powinien być skład et22-001+eu20+chlodnie. Exe pomija tego loka przy ladowaniu.
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2017, 16:40:42 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1009 dnia: 05 Marca 2017, 16:35:16 »
Ewidentnie coś jest skopane z tym nowym komunikatem - jak pisałem tamtego posta miałem w tle włączony symulator i wypluło mi w międzyczasie do errors.txt prawie całą litanię eventów, w tym eventy dżwiękowe czy sterujące semaforami z plików inc. Przykład:
Event dab_zwr6_jea29_sound+ missing parameters for conditional_memcompare
Event dab_zwr3_jea29_sound0 missing parameters for conditional_memcompare
Event dab_zwr2_jea29_sound- missing parameters for conditional_memcompare
Event dab_zwr1_jea29_sound- missing parameters for conditional_memcompare
Event wil_prz1_zamykaj missing parameters for conditional_memcompare
Event cal-wilb missing parameters for conditional_memcompare
Event paszw_toe_sem_od1n missing parameters for conditional_memcompare
Event paszw_e_sem_sr1n missing parameters for conditional_memcompare
Event wil_tm17_sem_m2n missing parameters for conditional_memcompare
Event wil_k_sem_sr3n missing parameters for conditional_memcompare

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1010 dnia: 05 Marca 2017, 16:44:40 »
Ciekaw jestem tego. EU04 się laduje z kabina. EU20 się nie laduje. ET21 mod i zez oraz 3e się nie laduja. Wszystkie lokomotywy laczy kran knorra ale tylko jedna z nich tzn EU04 jest załadowywana i wyswietlana (a tez nie była wcześniej). Może trzeba jakies fizyki przepatrzeć może one cos powodują? Przy okazji nie naprawiles mi działania tej lampki > i-brake_delay_r: zmcis
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2017, 16:49:33 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1011 dnia: 05 Marca 2017, 16:46:24 »
Z innej beczki: nowe exe wywala mi trzy dodatkowe błędy. Przykład: "Event wolny_szlak_cal-wila_tor2 missing parameters for conditional_memcompare".
(..)
Nie widzę tutaj żadnego błędu, więc nasuwa się pytanie, skąd ten błąd się bierze?
To wyszlo podczas naprawiania komunikacji z SCS, na poprzedniej stronie: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28159.msg443558.html#msg443558

W duzym skrocie, komunikat odnotowuje probe porownania z nieistniejaca(?) komorka, na wypadek gdyby byl to blad przy tworzeniu trasy, a nie dzialanie zamierzone. O ile dobrze rozumiem, to w wersji oryginalnej symulator zwyczajnie to olewal, i przyjmowal sukces.

Ciekaw jestem tego. EU04 się laduje z kabina. EU20 się nie laduje. ET21 mod i zez oraz 3e się nie laduja. Wszystkie lokomotywy laczy kran knorra ale tylko jedna z nich tzn EU04 jest załadowywana i wyswietlana. Może trzeba jakies fizyki przepatrzeć może one cos powodują?
EU20 u mnie sie laduje, ale bez kabiny. Myslalem ze to taki model dla AI ktory nie ma mozliwosci prowadzenia przez uzytkownika, ale jesli jest inaczej to sie przyjrze.
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2017, 16:49:19 wysłana przez tmj »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1012 dnia: 05 Marca 2017, 16:59:44 »
Cytuj
EU20 u mnie sie laduje, ale bez kabiny.

Bo jubaj wywalil. Kabina jest w paczce. MMd trzeba by dopasować i będziesz miał. ALe problemem tez sa 3e ze starsza kabina i 3e mod oraz zez. One tez się nie laduja a niebyly unoffami. Zobacz 3e-30.
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2017, 17:01:40 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline maciek001

  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
    • FanPage symulatora ET22
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1013 dnia: 05 Marca 2017, 17:02:13 »
Od exe eu07++170331 nie działa odbieranie informacji przez UART z zewnętrznego mikrokontrolera zrobione przez @maćka001 i dodane od exe eu07++170226, tzn. nie da się sterować nastawnikiem, hebelkami itd.
Nie mam pojęcia na razie ;) Na razie proponowałbym bazować na moich exe - tych nieoficjalnych. Może uda mi się do końca tygodnia poprawić sterowanie (w zasadzie to od początku zaczynam je robić) i dorzucić do głównego repo o ile nikt nie będzie miał zastrzeżeń.
Wszystko da się zrobić tylko jeszcze nie wiem jak.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1014 dnia: 05 Marca 2017, 17:23:46 »
Ewidentnie coś jest skopane z tym nowym komunikatem - jak pisałem tamtego posta miałem w tle włączony symulator i wypluło mi w międzyczasie do errors.txt prawie całą litanię eventów, w tym eventy dżwiękowe czy sterujące semaforami z plików inc.
Przyjrzalem sie dokladniej, i wyszlo ze zrobilem bledne zalozenie co do tego, jak normalne robiony jest ten test, i w rezultacie procedura wylapywala takze eventy jak najbardziej "legalne". Teraz powinno byc ok:

« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2017, 17:24:57 wysłana przez tmj »

Sebol82

  • Gość
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1015 dnia: 05 Marca 2017, 17:31:21 »
Czy jest opcja posprzątania trochę i wystawienia potrzebnych bibliotek w jednej paczce?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1016 dnia: 05 Marca 2017, 17:38:10 »
Kompletna paczka bibliotek itp byla chyba zamieszczona niedawno w watku, sprawdz ostatnie 2-3 strony.

Testujac dalej, @EP, 3E-30 jak najbardziej laduje sie u mnie, lacznie z kabina, i jezdzi normalnie (nawet reczny jej dziala) To jest na 'czystej' paczce calosciowej + patch 16.08 i styczniowe (chyba) uaktualnienie. Jest jakas szansa, ze robiles jakies zmiany w swojej dystrybucji?

edit: ok, watek rusza sie szybko, to bylo wiecej niz 3 strony temu. @sebol, link do paczki calosciowej: http://eu07.pl/userfiles/24014/bugs-170303.rar
exe w srodku jest sprzed paru dni, wiec zlap najnowsze z tej strony, reszta plikow powinna byc w porzadku.
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2017, 17:43:54 wysłana przez tmj »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1017 dnia: 05 Marca 2017, 17:52:19 »
Czy istnieje wpis blokujący zapis do pliku $.scn? W Rainsted trzeba to zaznaczać za każdym razem.
Aż nie wierzę. Krzysiu specjalnie dla ciebie.
Cytuj
Wersja/17.3.125
W pliku RAINSTED.INI, w sekcji [MASZYNA] można wpisać pozycję $.scn=0, której istnienie spowoduje brak załączonego ptaszka przy opcji Zapis pliku tymczasowego. Dla przywrócenia należy zmienić na $.scn=1.
Mój kanał youtube

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1018 dnia: 05 Marca 2017, 18:04:36 »
Antek, dzięki. Tak wyszło, że rozwoju rainsteda nie śledzę i przegapiłem to. Okazuje się, że część wywaleń exeka wyeliminowałem po wykluczeniu zapisu scenerii do $.scn. Niestety nie wszystkie.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #1019 dnia: 05 Marca 2017, 18:20:38 »
Czy możecie mi swoje fizyki i mmd wystawić? na tych z patha ostatniego mi się model nie wyswietla.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015