Na służbowym wiekowym monitorze uwalonym farbą, to widzę jedną wielką czarną plamę i kilka mniejszych jasnych plamek. :D
Znaczy sie, jest jak trzeba ;)
Wstepna wersja uaktualnienia ze zmianami oswietlenia:
- implementowana prawidlowa sciezka slonca w zaleznosci od daty/czasu
- implementowane bardziej wierne oswietlenie nieba
- efektem ubocznym jest nieco inne oswietlenie scen (ambient gra troche mniejsza role, kolor swiatla i mgly jest bazowany bardziej na aktualnym oswietleniu nieba)
- gwiazdy sa standardowym elementem sceny, pojawiaja sie gdy zrobi sie dostatecznie ciemno, nie trzeba wiec ich recznie dokladac do sceny
- ogolny poziom oswietlenia w scenie jest kalkulowany troche inaczej; pod klawiszem F2 w trybie poza pojazdem wyswietlany jest aktualny poziom jasnosci, dla latwiejszego ustawienia parametrow w obiektach itp
- oswietlenie kabiny jest teraz widoczne w widoku zewnetrznym, jesli model ma low poly interior. ograniczeniem jest tutaj jednakowe oswietlenie calego wnetrza, ale to limitacja biezacego podejscia do modeli.
Chwilowo wylaczone:
- renderowanie chmur
- zmiana jasnosci w tunelach itp
Po zmianach oswietlenia czesc scenariuszy rozgrywa sie teraz po zmroku, zamiast jak do tej pory przed. Do pewnego stopnia mozna to "naprawic" zmiana parametru movelight w scenariuszu. Np "calkowo_niebezpieczny_pociag" po przesunieciu z movelight 231 na movelight 191 rozgrywa sie (do pewnego stopnia) jeszcze przed zmierzchem.
edit: oprocz exe w paczce jest tez model gwiazd, ktory wedruje do katalogu "models".
edit2: macku, jesli mozesz zrobic pull request bez solucji VS to bylbym wdzieczny, bo nie bardzo widzi mi sie "upgrade" do wersji, ktorej nie mam :)