Autor Wątek:  Exe - konwersja na C++  (Przeczytany 1161894 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #390 dnia: 09 Lutego 2017, 00:13:53 »
Witam.
Na nowej wersji (exe++ 170208) rolowanie ustało, lokomotywy wykazują normalną przyczepność. Bujanie jest na dość przyjemnym poziomie. Ażeby nie było tak słodko, hamulec zespolony działa coś nie tak. Testuje exe na Kaliskiej. AI prowadząc ET22-293 plus puste węglarki w Sędzicach przerżnęło S1 wyjeżdżając częściowo na szlak. Sprawdziłem, i okazało się że przy ciśnieniu 2,1 atm na wagonach, one prawie nie hamują. Dopiero przestawienie kranu na pełne hamowanie służbowe daje jakiś skutek. Może problem z zależnością hamowania od masy ładunku?
Pozdrawiam.
 Edit: Przetestowałem jeszcze inaczej. Zahamowałem skład hamulcem zespolonym, wyluzowałem samą lokomotywę i... ruszyłem bez problemu ze sznurkiem węglarek na haku ( zahamowanych).
 Wniosek: wagony nie hamują, pomimo wzrostu ciśnienia w cylindrach hamulcowych.
  Jeszcze jedno, w jadącym z naprzeciwka składzie światła nagle "przygasają" w odległości ok 400m od nas. Jakby maszynista go prowadzący, zgasił reflektory.
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2017, 00:32:59 wysłana przez CX MANIAK »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #391 dnia: 09 Lutego 2017, 14:51:55 »
Glupie pytanie, ale jak wlasciwie sa organizowane (zakladam ze na poziomie plikow scenerii) takie rzeczy jak przelaczanie zwrotnic przez T, albo eventy z klawisza W? Bo domyslnie te klawisze robia zupelnie cos innego, i jesli to mozliwe przydalby sie jakis punkt zaczepienia, zanim zaczne przegrzebywac cale .exe...
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2017, 14:54:29 wysłana przez tmj »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #392 dnia: 09 Lutego 2017, 14:54:19 »
Jest to typ eventlauchera wyzwalany klawiszem w danym promieniu.
http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/Scenery.doc#node_.E2.80.A6_eventlauncher
Zwrotnice hardkodowane kiedyś były, ale zostały usunięte dawno temu.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #393 dnia: 09 Lutego 2017, 15:37:04 »
Dzieki, znalazlo sie. Tradycyjnie juz zrodlem byla roznica w kodowaniu stringow w Borlandzie (gdzie znaki numerowane sa od 1) i w stl (gdzie numerowane sa od 0). W rezultacie eventy nie dostawaly swojego klawisza sterujacego. Teraz jest ok, bedzie w nastepnej wersji .exe

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #394 dnia: 09 Lutego 2017, 15:37:27 »
Witam ponownie.
Nie dam spokoju z tymi hamulcami. Sprawdziłem teraz na TD, wagony pasażerskie hamują normalnie, natomiast towarowe wcale, niezależnie od lokomotywy. Moim zdaniem ma to związek z nastawą hamulca w wagonach G, P, R. Na R hamuje normalnie. Sprawdzał ktoś ten błąd? Exe C++ 170208.
Pozdrawiam.
Edit: Można by jeszcze sprawdzić co da przestawienie hamulca w kabinie. Zaraz przetestuje.
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2017, 15:49:50 wysłana przez CX MANIAK »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #395 dnia: 09 Lutego 2017, 16:04:34 »
To by odpowiadało temu, że zaobserwowałem przerżnięcie składów towarowych na kaliskiej przez S1. Sprawdzę czy efekt powtórzę na zwykłym exe, jeśli pójdzie dobrze, to z hamulcami wagonów jest słabo. ET42 urwało mi się od składu, ale tu nie mam jakiegoś konkretnego punktu zaczepienia.

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #396 dnia: 09 Lutego 2017, 16:37:57 »
Witam.
Sprawdziłem teraz ponownie na TD. Przestawienie hamulca na R w lokomotywie, ani na P w wagonach nic nie dało. Zdecydowanie z hamulcami w towarowych jest problem. Nastawa R w pasażerskich działa, G oraz P w towarowych już nie. Skład nie hamuje wcale.
Edit: Sprawdziłem na oficjalnym exe z paczki. Wagony towarowe w stanie zahamowanym trzymają jak przyspawane.
Pozdrawiam.
Ps. Wczoraj na Kaliskiej u mnie też urwało byka od talbotów w Błaszkach. Nie wiem czemu.
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2017, 16:43:44 wysłana przez CX MANIAK »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #397 dnia: 09 Lutego 2017, 17:06:07 »
Czy moglbys jeszcze sprawdzic, czy po przestawieniu wagonow pasazerskich z R na cos innego dalej zachowuja sie normalnie, czy ida w maliny?

Ze z hamulcami jest cos na rzeczy bylo raczej pewne od momentu gdy SN61 jezdzil sobie, kompletnie je ignorujac, ale ten system jest tak rozlegly, ze dobrze byloby znalezc punkt startu. Na chwile obecna nie wiem czy sa to nastawy, czy tez moze blad siedzi w kodzie jakiegos konkretnego typu/rodziny hamulcow.

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #398 dnia: 09 Lutego 2017, 17:15:27 »
 Chciałem to właśnie sprawdzić przestawiając z R na P, tyle że nie mogę za nic zmienić nastawy z R na coś innego. Kombinacja klawiszy dla towarowych nie powoduje żadnej reakcji w pasażerskich. Bo byłby wtedy jak piszesz, punkt zaczepienia czego szukać. Zna ktoś sposób? Nawet z poziomu startera się nie udaje.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #399 dnia: 09 Lutego 2017, 17:20:56 »
Musisz chyba zmienic wpis dla wagonu w pliku .fiz -- np dla 1xxa jest:
Cntrl. BrakeSystem=Pneumatic LocalBrake=ManualBrake BrakeDelays=R ASB=Yes MCPN=1
co, o ile sie nie myle oznacza, ze wagon przyjmie tylko nastawienie R.

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #400 dnia: 09 Lutego 2017, 17:36:48 »
A o tym nie pomyślałem. Zmieniłem nastawę dla wagonu 111A na P, a następnie G. I niestety to zły trop, są zahamowane przy spadku ciśnienia w PG jak trzeba. Szkoda...
Edit: W ramach eksperymentu dodałem linijkę " ASB=Yes " w nastawie losowego wagonu towarowego ( 412z), która występuje w fiz. 111A, niestety dalej to samo.
A może podmienić zawory rozrządcze? - " tonący brzytwy się chwyta"
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2017, 17:55:49 wysłana przez CX MANIAK »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #401 dnia: 09 Lutego 2017, 17:55:47 »
Jesli udalo sie to wykluczyc, to akurat nie jest zla wiadomosc. W takim razie potencjalnym kandydatem bylyby hamulce z rodziny ESt3 (a konkretnie TNESt3) bo wystepuje on chyba we wszystkich problematycznych wagonach... chociaz takze chyba w bhp_v1 ktore zdaje sie nie jezdza normalnie? Warto by je moze tez sprawdzic.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #402 dnia: 09 Lutego 2017, 17:58:12 »
Jeździłem z wagonami BHP, nie miałem problemów z hamulcami. Ale niech jeszcze ktoś to sprawdzi.

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #403 dnia: 09 Lutego 2017, 18:00:40 »
Bingo. Podmieniłem zawory rozrządcze pomiędzy 111A i 412Z wagony towarowe teraz hamują. Ale tylko gdy wkleiłem cały wpis hamulca, gdy podmieniony sam zawór-to samo:-(
Czyli to: Brake: BrakeValve=ESt3 Size=16 MBF=144 MaxBP=3.8 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.14 BCMlo=3.43 BCMHi=12.00 NBpA=4 BM=P10-Bg BCS=2.7 BSA=16.00 BVV=88 BRE=0.8Na to:Brake: BrakeValve=ESt4 Size=200 NBpA=4 MBF=90 MaxBP=4.0 BCN=2 BCR=0.1778 BCD=0.150 BCM=8.44 BCS=1.4 BSA=8.0 BM=P10-Bgu BVV=200
BRE=0.87
Bipy zaraz sprawdzę.
  No i Bipa niestety hamuje jak trzeba. Ja już głupi jestem...
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2017, 18:17:58 wysłana przez CX MANIAK »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #404 dnia: 09 Lutego 2017, 18:36:13 »
Hmm a robi jakas roznice jak sie wymieni BhP BrakeValve z ESt3AL2 na zwykle Est3 ?

(w kodzie powoduje to wymiane jednego z elementow na zwykla rure. ale w pascalowym oryginale jest to samo, wiec nie wiem czy ma to jakies znaczenie. Tutaj by sie musial przyjrzec ktos, kto sie zna jak hamulce w ogole dzialaja)
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2017, 18:40:16 wysłana przez tmj »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #405 dnia: 09 Lutego 2017, 18:57:12 »
Na hamulcach jak nikt zna tylko królik. Można by powiedzieć, że spędził nad nimi pod nimi (Stele ;)) 1/3 życia. @YouBy przybywaj!
Grześ, wybacz mi;)
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2017, 18:58:04 wysłana przez Stele »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #406 dnia: 09 Lutego 2017, 21:52:27 »
Tak, wagony 111A mają tylko nastawienie R. W 120A (Bh) powinny być dostępne obie nastawy przy pozostałych parametrach właściwie takich samych.

Jeśli ciśnienie w cylindrach rośnie prawidłowo, to problemu należy szukać w układzie siłowym (między cylindrem a klockami). Stawiam na to, że problemem jest określanie właściwej wartości P2FTrans. Wagony towarowe proste mają dwie wartości BCM (zmieniane).
Przy okazji - czy coś się zmienia po zmianie nastawy próżny/ładowny (h/H w widoku freefly)?
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2017, 21:56:40 wysłana przez youBy »
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #407 dnia: 09 Lutego 2017, 22:05:03 »
Na C++ 170208 dwa razy z rzędu wywaliło mnie do windowsa z logiem kończącym się jak w załączniku. Zrobiłem screen komunikatu, ale się nie zapisał, więc dodam tylko, że czegoś program nie znalazł po czym się zwiesił i zamknął. Były to dwa różne scenariusze. Skład ET42+ beczki, hamowanie miałem normalne, to skład który wcześniej urwał się od loka i zablokował ukończenie jazdy.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #408 dnia: 09 Lutego 2017, 22:19:30 »
Jeśli ciśnienie w cylindrach rośnie prawidłowo, to problemu należy szukać w układzie siłowym (między cylindrem a klockami). Stawiam na to, że problemem jest określanie właściwej wartości P2FTrans. Wagony towarowe proste mają dwie wartości BCM (zmieniane).
Z tego co moge znalezc, funkcja BrakeForce zwraca wartosc 0 poniewaz wyliczona wartosc u jest mnozona przez K, ktore w przypadku ManualBrake ma wartosc 0, poniewaz ManualBrakePos ma wartosc 0, i nie wyglada zeby cokolwiek ja zmienialo. Z tym, ze Bhp ktore rowniez maja hamulec lokalny ManualBrake jakos hamuja, wiec chyba dzieje sie tutaj cos jeszcze... no i akurat ten kod jest identyczny z tym co jest w Pascalu, wiec za bardzo to nie pomaga. Trzeba grzebac dalej.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #409 dnia: 09 Lutego 2017, 22:21:19 »
Na C++ 170208 dwa razy z rzędu wywaliło mnie do windowsa z logiem kończącym się jak w załączniku. Zrobiłem screen komunikatu, ale się nie zapisał, więc dodam tylko, że czegoś program nie znalazł po czym się zwiesił i zamknął.
Jesli to nie problem, mozesz sprawdzic czy w katalogu symulatora znajduje sie plik z eu07 z 'crashdump' w nazwie, i jesli jest, to czy moglbys go tutaj dolaczyc?

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #410 dnia: 09 Lutego 2017, 22:31:58 »
W katalogu głównym nie znalazłem takiego pliku, odpaliłem jeszcze raz ten sam scenariusz z ET42, chwilę jeszcze mam do odjazdu. Za każdym razem jest podobny odcinek czasu od uruchomienia scenerii do wysypu. Wyłączyłem w konsoli zapis jakichkolwiek logów, za to przygotowałem się na zarejestrowanie komunikatu na ekranie. W momencie jego pojawienia niestety printscreen nie zadziała.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #411 dnia: 09 Lutego 2017, 22:47:10 »
W katalogu głównym nie znalazłem takiego pliku
Hmm sprawdzilem na szybko u siebie, i tutaj crashdump dziala normalnie... nie trzymasz chyba symulatora w podkatalogu Program Files, albo cos takiego?

Czy to jest na Kaliskiej, czy gdzie indziej? W ostatecznosci moge sprobowac odpalic u siebie, moze tez mi wyleci.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #412 dnia: 09 Lutego 2017, 23:09:20 »
Maszyna trzymam w katalogu z zamienioną nazwą EU07, na "czysta paczka". Katalog jest na dysku C winXP. Wyłączyłem zapis wszelkich logów i zamknąłem konsolę, moment wysypu dawno minąłem. Wygląda, że zapisywanie ma z tym związek. Zamienię, ale to już jutro, nazwę katalogu na EU07 i odpalę jeszcze raz, ale z włączonymi zapisami logów i plików. Czy nazwa katalogu głównego z plikami maszyny jest w tym przypadku krytyczna? Niestety nie zauważyłem wcześniej, hamulce w beczkach są żadne, sam nie wiem jak to przeoczyłem. Natomiast sprawdziłem w trybie freefly, że w cylindrach jest ciśnienie. Jadę dokąd się nie wywalę z braku hamulca...
Tak, Kaliska ET42-024.
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2017, 23:10:52 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #413 dnia: 09 Lutego 2017, 23:14:51 »
Jeśli ciśnienie w cylindrach rośnie prawidłowo, to problemu należy szukać w układzie siłowym (między cylindrem a klockami).
Tak ciśnienie rośnie normalnie do nominalnej wartości. Ale jest jeszcze inna dziwna rzecz. Wagony momentalnie luzują, tak jakby miały nastawę R, mają przecież G. Widać to doskonale po naciśnięciu F2 i przeleceniu nad składem. Ostatnio zresztą to nawet nim nie ruszam w celu sprawdzenia, gdyż wystarczy uruchomić lokomotywę i nacisnąć num6. Potem nastawnik do przodu i już wiadomo czy jest dobrze czy nie. Taki przykład: EU07 z załadowanymi podkładami 24 platformami sgs, masa ładunku ustawiona na 20 ton. Ciśnienie w cylindrach hamulcowych ok 2 atm, a pociąg rusza bez zająknięcia, po wyluzowaniu samej lokomotywy.
Cytuj
Przy okazji - czy coś się zmienia po zmianie nastawy próżny/ładowny (h/H w widoku freefly)?
Tego nie sprawdzałem.

  @Tmj, czy przypadkiem każdy typ zaworu nie jest w exe osobno opisany. Bo bipa ma jednak trochę inny typ-ESt3AL2. Może gdzieś jakaś literówka się wkradła przy tym nieszczęsnym ESt3?
Pozdrawiam.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #414 dnia: 09 Lutego 2017, 23:24:51 »
A ja w sprawie wysypu. Tym razem złapałem komunikat w załączniku, logu nie mam bo wyłączyłem opcję.Kurcze, czy tylko ja mam taki wysyp? Jutro sprawdzę na exe z 6 lutego, nie miałem tam takich zapaści.
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2017, 23:27:59 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #415 dnia: 09 Lutego 2017, 23:40:36 »
Nazwa katalogu raczej nie ma znaczenia, o Program Files zapytalem bo na nowszych wersjach Windows zapis w tym katalogu jest wylaczony, ale wtedy nie dzialalo by tez tworzenie logow, wiec nie wiem czemu nie wyprodukowal crashdump.

Jesli wylaczenie logu pomoglo, to najprawdopodobniej wywala sie, gdy probuje zapisac dane jakiegos eventu albo czegos, ktory w rzeczywistosci nie istnieje. Jeden taki blad wycialem wczesniej, ale widac jest wiecej.

Co do hamulcow, znalazlem (kolejnego) potencjalnego kandydata -- IncBrakeMult() nie zwieksza ustawienia BrakeCylMult[0] poniewaz zalezy to (miedzy innymi) od wartosci parametru MaxBPMass, ktory jest domyslnie ustawiony na 1 * 1000, a test oczekuje wartosci nie wiekszej niz 2. @youBy, czy to mnozenie ma tam byc, czy jest to jakas pomylka? Po usunieciu mnoznika IncBrakeMult() zalacza sie, i wagony towarowe hamuja jak trzeba, ale nie wiem czy to nie psuje czegos gdzie indziej..?

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #416 dnia: 09 Lutego 2017, 23:46:28 »
Tylko że, do poprzednich wersji C++ nie miałem wysypów, dla mnie to nowa sytuacja. Wysypało mnie, mimo wyłączenia komunikatów, tyle że sporo później. Nic nie dodawałem do paczki, prócz następnego exe. Jest dziś zbyt późno aby jeszcze raz inicjować przejazd, ale jutro to zrobię. No i nikt inny nie zgłasza problemu, ten komunikat coś wyjaśnia?
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2017, 23:47:43 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #417 dnia: 10 Lutego 2017, 00:00:37 »
Nie bardzo, tzn wyjasnia, dlaczego sie wysypal (nie znalazl potrzebnej funkcji) ale nie wyjasnia dlaczego nagle zaczeloby mu tej funkcji brakowac. Sprobuj zainstalowac ponownie VC2013 runtime ( ze strony Microsoftu, https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=40784 ) ale szczerze mowiac nie wiem, czy to pomoze.

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #418 dnia: 10 Lutego 2017, 01:38:21 »
Witam ponownie.
Jeszcze taka drobnostka, która mnie osobiście razi. Gdy zbliża się skład z naprzeciwka jego czoło na początku wygląda normalnie. Czyli widoczne z oddali trzy wyraźne punkty świetlne ( pierwszy screen), a po paru metrach wszystko "gaśnie" i wygląda jak na drugim obrazku.
 I kolejna sprawa związana z oświetleniem. Czynne w danej chwili komory semaforów jak dla mnie są zbyt słabo widoczne. Trzeba mocno się wpatrzeć, aby dostrzec co semafor wyświetla w danej chwili.
  Wiem że są dużo poważniejsze problemy obecnie, ale zgłaszam jak coś znajdę:-)
 
« Ostatnia zmiana: 10 Lutego 2017, 01:48:43 wysłana przez CX MANIAK »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« Odpowiedź #419 dnia: 10 Lutego 2017, 02:25:06 »
Doinstalowalem biblioteki do systemu i pomoglo. Zaznaczylem zapis wszystkich logow i nie wysypalo. Co prawda nie ukonczylem calej trasy ze wzgledu na hamulce w towarach, ktore nie daja rady zatrzymac sie przed semaforem  z S1. Potwierdzam znikanie trojkata swiatel, z semaforami nie zauwazylem, ale mialem inne klopoty to moglo mi uciec. A mialem spac...
Do znalezienia i naprawy hamulca w towarach, nie ma co meczyc przejezdnosci.