Udalo sie prowizorycznie uruchomic EZT -- w kodzie ustawiajacym aktywna kabine byl blad, po usunieciu AI radzi sobie calkiem niezle. Oprocz tego, nie jestem pewien ale wyglada na to, ze domyslnie AI jest ustawione zeby nie ruszac niczego dopoki nie otrzyma rozkazow, a skanowanie/rozkazy nie zaczynaja byc wysylane dopoki pociag nie wlaczy przynajmniej baterii... wiec zdarzaja sie sytuacje typu kiedy AI czeka na sygnal I odwrotnie, I nic sie nie dzieje. Tymczasowo wylaczylem dla AI to oczekiwanie, I teraz zawsze sprawdza/uruchamia silnik, co popycha troche wszystko do przodu. Jesli to zly pomysl, to zawsze mozna cofnac ;)
Wyglada na to, ze jest klopot z SM42 -- sama jeszcze jezdzi, ale wydaje sie, ze nie ma zadnej sily pociagowej, I z przyczepionym wagonem stoi w miejscu (albo wchodzi w poslizg na zbyt wysokich obrotach) Nie wiem czy to przez zmiany w ladowaniu .fiz czy cos innego, przyjrze sie. Nie pamietam, czy wczesniej jezdzila lepiej.
Sklady AI czasami hamuja tez z duzym opoznieniem, ale to chyba tez ma zwiazek ze skanowaniem, wiec na razie nie ruszam.
Z innych rzeczy zrobilem przy okazji male przesuniecia w funkcji renderujacej, tak ze wszytkie uaktualnienia sceny sa teraz wykonane najpierw, a rysowanie na ekranie nastepuje potem. Samo w sobie nie robi to zadnej roznicy, ale otwiera pewne... mozliwosci.
(palpatine.jpg)
uaktualnione .exe w zalaczniku, dla sprawdzenia EZT, i co tam kto chce ;d