W dzisiejszym/wczorajszym uaktualnieniu:
- doprowadzona w wiekszosci do konca unifikacja sciezek renderowania, tzn zarowno wersja VBO jak i DL uzywa tego samego kodu. Efektem ubocznym jest drobny (~10%) spadek wydajnosci w trybie DL, i podobny wzrost wydajnosci w trybie VBO. Wymiana nie jest calkowicie ukonczona, pozostaly:
-- wyrzucanie z pamieci nieuzywanych zasobow (sektorow ktore przejechalismy i nie sa juz wyswietlane itp) w zwiazku z czym tymczasowo moze miec miejsce wieksze zapotrzebowanie na pamiec
-- eksport modeli w formacie t3d do format binarnego e3d
-- optymalizacja danych terenu, konwersja binarnego modelu terenu do schematu niezaleznego od wspolrzednych 'geograficznych'
powyzsza wymiana, jesli wszystko poszlo dobrze, powinna byc niezauwazalna. Zeby wiec nie bylo calkiem nudno...
- usuniety zostal stary limit zasiegu rysowania -- do tej pory mimo 'mnoznika zasiegu' zakres widocznosci ograniczony byl "na sztywno" do okregu o promieniu 2km. Po usunieciu tego limitu teren i obiekty maja teoretyczny zasieg widzialnosci 7.5 km (z tym, ze uwzgledniane sa tez limity definiowane przez pliki .scn i pliki modeli; jesli model ma zdefiniowana widocznosc do 1km to przy maksymalnym mnozniku widzialny bedzie do 3km, nie 7.5)
- drobne poprawki w obsludze przezroczystosci przy wczytywaniu plikow e3d i t3d. powinny pomoc przy zgloszonych ostatnio bledach, ale rownie dobrze cos moglo sie przy okazji zepsuc co wyjdzie dopiero w praniu