Autor Wątek:  Tworzenie Trasy - pare pytan  (Przeczytany 2737 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grand

  • Wiadomości: 382
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Tworzenie Trasy - pare pytan
« dnia: 03 Kwietnia 2005, 13:29:28 »
Szukalem tych informacji ale na forum nie wiele o tym jest...
A wiec :

Pytanie nr 1
Gdzie znajde modele albo pliki inc ze slupkami kilometrazowymi.
Pytanie nr 2
Jak wstawic plik inc wraz z textura, bo po wpisaniu w 3dsmaxowym skrypcie sciezki do textury, program zamienial sciezke na nazwe wlasna obiektu.
Pytanie nr 3
Jak ustawic widocznosc aby nie bylo takiej jakby bialej mgly na trasie.

Czekam na odpowiedzi, z gory Wam dziekuje.
Pozdrowienia
/ \  / \  / \

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Re: Tworzenie Trasy - pare pytan
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Kwietnia 2005, 16:35:05 »
Cytat: "Grand"

Pytanie nr 1
Gdzie znajde modele albo pliki inc ze slupkami kilometrazowymi.

W katalogu scenery. Jeżeli dobrze pamiętam to są to pliki slupek_sredni, slupek_waski, slupek_szeroki oczywiście inc
Cytuj

Pytanie nr 2
Jak wstawic plik inc wraz z textura, bo po wpisaniu w 3dsmaxowym skrypcie sciezki do textury, program zamienial sciezke na nazwe wlasna obiektu.

W każdym incu masz opis na samym początku który parametr odpowiada za teksturę. A ścieżki dostpęu nie podajesz, bo domyślny jest katalog textures więc piszesz tylko np. "asphalt1.bmp" albo "wood\WoodBrown3.bmp"
Cytuj

Pytanie nr 3
Jak ustawic widocznosc aby nie bylo takiej jakby bialej mgly na trasie.

Parametr vis w obiekcie. Czytaj Scenery.doc

Pozdrawiam
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Żabek

  • Wiadomości: 546
  • Gdzie jest guzik rezygnacji?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Re: Tworzenie Trasy - pare pytan
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Kwietnia 2005, 22:21:13 »
Cytat: "Grand"

Pytanie nr 3
Jak ustawic widocznosc aby nie bylo takiej jakby bialej mgly na trasie.

Zwiększenie odległości początku i końca mgły nie ma w zasadzie sensu. Zwiększy to tylko odległość rysowania (przy założeniu, że jest node -1 0... co będzie skutkowało w zmniejszeniu fps, które miejscami już jest "niezadowalające" :P
A poza tym fajnie się jeździ w gęstej mgle tak, że czubka loka nie widać :p
The Frog

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Re: Tworzenie Trasy - pare pytan
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Kwietnia 2005, 23:28:02 »
Cytat: "Żabek"

A poza tym fajnie się jeździ w gęstej mgle tak, że czubka loka nie widać :p

Hehe, ale to już dla wprawionych, żeby "na czucie" wiedzieli jak im ledow mignie za oknem semafor albo inny znak gdzie mają się zatrzymać :p
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t