« Odpowiedź #3 dnia: 23 Czerwca 2016, 16:03:46 »
lub w miejscach gdzie mamy oznaczenia do opuszczenia pantografów.
Najczęściej połamanie pantografu. Choć raz widziałem jak na granicy PL/UA maszynista nie opuścił pantografów i wjechał na uszyniony odcinek sieci trakcyjnej. Było widać tylko kulę ognia i zanik napięcia w sieci ;) Po odprawie pojechał dalej ;) W Zawierciu np wyjeżdżając w kierunku Łaz jest opuszczenie. W zeszłym roku maszynista CTLa zapomniał się i połamał pantografy.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76