Autor Wątek:  Dyskusja na temat RAMU itp  (Przeczytany 3886 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3926
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 279
Dyskusja na temat RAMU itp
« dnia: 16 Kwietnia 2016, 19:04:25 »
Ja sie odnioslem do tego:
Też miałem raz wysyp ale po wyłączeniu nadmiaru programów w tle wczytało kilkukrotnie już bez problemów, więc uznałem, że to braki pamięci. Masz tak zawsze? Ile ramu symek łyka podczas ładowania?
czyli do sugestii braku pamieci. Drawionowo mam bez ruchu samochodowego, ale przeliczajac pamiec wzgledna, czyli pamiec symka/calkowita wolna pamiec Ramu, wychodzicie i tak mocno do przodu wzgledem mnie. Reasumujac, obalam mit o pamieci :)
« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2016, 19:13:03 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Dyskusja na temat RAMU itp
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Kwietnia 2016, 19:24:02 »
Mi paczka TGA na najcięższych scenariuszach przekracza 2GB i wysypuje się. Całkowo trochę gratów dostało, to kto wie...
Mój kanał youtube

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3926
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 279
Odp: Dyskusja na temat RAMU itp
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Kwietnia 2016, 19:50:31 »
Kiedys symek fochal sie, gdy bylo za duzo obiektow, czy to torow, dynamicow, triangle. To motywowalo o ile pamietam Ra do zajecia sie grzebaniem w ogole w exe. Na ogol wtedy bardzo czesto nastepowal wysyp i niezaleznie kto ile mial RAMu. Ta obecna sytuacja jest troche sliska, wiec niebardzo wierze w wysypy z powodow braku pamieci. Byc moze jest jakis bug w exe, ale nie wiazalbym to z mala dostepna ilosc RAMu. Jak ktos sie upiera, metoda prob, mozna dojsc, co powoduje wysypy.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Dyskusja na temat RAMU itp
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Kwietnia 2016, 20:11:26 »
Ja się upieram przy ramie. Występuje tylko na sceneriach używających >2GB na wczytanie, usunięcie części taboru dekoracyjnego/obiektów pomaga i na wersji dds z identycznymi wpisami leci. Ale do autosana ma się to nijak. :P
Mój kanał youtube

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3926
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 279
Odp: Dyskusja na temat RAMU itp
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Kwietnia 2016, 20:17:02 »
Jesli mi przeslesz na penie, cd jakas testowa scenerie, to ja u siebie na gracie ja uruchomie bez wysypu. Moge sie nawet zalozyc :)

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Dyskusja na temat RAMU itp
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Kwietnia 2016, 20:55:32 »
Na gracie z 32 bitowym systemem i ogranicznikiem pamięci na aplikacje. O co się zakładamy? ;) Spakowana paczka TGA ma 4 GB. DVD może być?
Mój kanał youtube

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3926
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 279
Odp: Dyskusja na temat RAMU itp
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Kwietnia 2016, 20:59:36 »
No DVD moze byc, o co nie wiem, chlopy na ogol zakladaja sie o flache, ale nie wiem, czy pijasz :)
Adres podam na pw.
Kwestia formalna (dla zakladu juz niewazna), jak Ty obliczasz pamiec dla danej scenerii?
« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2016, 21:07:22 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Dyskusja na temat RAMU itp
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Kwietnia 2016, 21:12:09 »
Gdy wysypuje to patrzę w menadżera zadań podczas wczytywania.
Mój kanał youtube