Nie PG z atmosferą, tylko odetnie zasilanie zaworu rozrządczego i połączy cylinder ze zbiornikiem pomocniczym :) Wyluzować wagon możemy za pomocą Num6, natomiast wyłączyć/włączyć hamulec poprzez Ctrl+Num6. Hamulec ręczny w wagonie kręcimy OIDP za pomocą Ctrl+Num1 / Ctrl+Num7.
Ctrl+Num6 działa idealnie. Nawet jak jadą ciut za szybko, to można hamować kolejne mijające i skład zatrzymuje się aż miło. Już rozpracowałem o co chodzi z ukrotnieniem. Lok kontroluje tylko te pojazdy, które znajdują się za jej tyłem. Czyli:
- <--1--*<--2-- z loka 1 możemy sterować lokiem 2, a z 2 nie ruszymy 1.
- <--1--*--2--> z obu loków możemy sterować składem
- <--1--*<--2--*--3--> składem możemy sterować z loków 1 i 3, a z 2 tylko lokami 2 i 3 (1 jest przed czołem 2)
Czyli jak chcemy ukrotnić SM-42, to trzeba je połączyć tyłami i sprzęg 55 (jeden headdriver i jeden nobody) i wszystko chodzi idealnie.
Podejrzewam, że to spinanie tyłami jest gdzieś zaszyte w kodzie i się zmienić prosto nie da. Czy można zdefiniować, jakie
sprzęgi posiada pojazd? Np. towarowe mają tylko mech. i PG, pasażerskie mech., PG i 8atm, loki dodatkowo ukrotnienie. A ja bym chciał
jeszcze lokom podorabiać przejście, bo jak się loki zepnie 55 na starcie, to można po nich biegać. Jak się je rozprzęgnie i sprzęgnie, to już ten sprzęg przestaje działać. Dodam, że do loka "nobody" przez F5 nie wleziemy.
To jest gdzieś w pliku fiz, czy coś?