Autor Wątek:  Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe  (Przeczytany 261294 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline meril

  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Chciałbym zgłosić, że również mam problem z buescreenem. Od razu wywala. Pomogło gdy wgrałem defaultowy config. Coś z funkcją getscreenb jest nie tak, bo zmieniłem tylko ją na "1" i aspectratio na 169. Czy na td2 wszystkie podkłady nie powinny być nowe? bo U mnie są tak pół na pół i dodatkowo coś takiego się zrobiło jak na screenie.
« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2016, 22:02:41 wysłana przez Sawi »

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2233
  • maszynista spal. i elektr. pojazdów trakcyjnych
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Igor, popraw literówkę. Odpalając LPM+7 jest napisane "INDYWIDUALNY ROSKŁAD JAZDY". Zmień S na Z.
Izabela Łęcka była...

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Meril: do zrobienia jest usuwanie podsypki pod rozjazdami tej z inca gdy wlaczona jest opcja wstawiania modelu rozjazdu. Ja sobie pokomentowalem te podsypki w incach rozjazdow. To wkrotce.

Offline meril

  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Nie chcą mi chłopki do pociągu wsiadać. Czyżbym coś źle zainstalował? Albo źle skonfigurował? Na czystą maszyne (z patchem 15.04coś tam) wypakowałem najnowszą paczke. Uruchamiam przez ransted, zapis pliku tymczasowego odklikany, nic innego nie ruszałem. PS i offtop, ta siódemka na td2 to ma moc, rozpędziłem ją aż skali brakło (tak na oko 180km/h) ;)
Edit:
Dodaje loga.
« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2016, 22:52:53 wysłana przez meril »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Dziwne ze nie wsiadaja. Siodemka bierze fizyke z katalogu dynstats z dedykowanego pliku fiz. Gdy go usuniesz bedzie  normalnie ze swojego bazowego brac.

       
     

Linia61 - 272 tys podkladow. Na innych sceneriach wykrzacza sie podczas tworzenia, czasami tez na mniejszych, wiec raczej ilosc podkladow nie ma tu znaczenia.
« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2016, 23:26:30 wysłana przez queuedEU »

Offline łuki94

  • Wiadomości: 33
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Postanowiłem pomóc przy testowaniu. W tym celu stworzyłem osobny folder z czystą MaSzyną i patchami. Przy próbach uruchomienia td2 przez Rainsted dzieją się takie cuda, jakie widać na załączonych zrzutach. Sterowniki od karty graficznej mam aktualne. Mój userpid: 2899448786, jeżeli chodzi o kartę graficzną, to jest to NVDIA GeForce 9800GT. Logi posłane automatycznie na serwer.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
To jest na renderowaniu z VBO? Hmmm.. Patrze po logach i widze ze DisplayListy, dziwne bardzo...
« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2016, 23:41:37 wysłana przez queuedEU »

Offline łuki94

  • Wiadomości: 33
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Mam tak zarówno przy zaznaczeniu VBO, jak i bez.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Igor, popraw literówkę. Odpalając LPM+7 jest napisane "INDYWIDUALNY ROSKŁAD JAZDY". Zmień S na Z.

Indywidualny powiadasz? Pierwsze slysze takie okreslenie.

  Dodano: 03 Lutego 2016, 23:50:25
Mam tak zarówno przy zaznaczeniu VBO, jak i bez.
Wyglada na to ze nie odznaczyles 'Zapis pliku trymczasowego' w Rainstedzie.
« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2016, 23:50:25 wysłana przez queuedEU »

Offline łuki94

  • Wiadomości: 33
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
No tak... Skleroza mnie dopada, teraz wszystko gra i buczy ;)

Offline meril

  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Mała poprawka, jednak ludziki wchodzą... Tylko że robią to w takim tempie że myślałem że stoją :D Jedna płyta chodnikowa na peronie w 5s. Zaraz wejdą w nadświetną!
EDIT:
Jeszcze kosmetyka ze skalowaniem ekranu wczytywania, ucina mi kawałek (rozdz. 1600x900). Screen w załączniku.
« Ostatnia zmiana: 04 Lutego 2016, 00:27:51 wysłana przez meril »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No tam wypadaloby dopisac zaleznosci w przypadku gdy ludek jest z 60m od wagonu, to zeby sie posuwal szybciej a nie sie czai. Jaki masz FPS? Wychodzi na to ze jednak predkossc porusznai sie jest zalezna od deltatime, a nie powinna.

TODO:

Zglaszajacy                problem
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Max_EN_57                znikajace niebo
meril                         pasek postepu wczytywania wylazi za obraz
meril                         predkosc poruszania ludzikow uniwzaleznic od deltatime
meril, mac310 , t_b    problem z ustawianiem rozdzielczosci (BSOD)       
zukov                        problem z parsowaniem eu07.ini
milek                         parsowanie eu07.ini, wine
« Ostatnia zmiana: 05 Lutego 2016, 13:06:49 wysłana przez queuedEU »

Offline meril

  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Nie wiem jak u Was, ale u mnie tak pędzą, że przejście przez szerokość peronu pół minuty im zajmuje. Nie wiem gdzie sprawdzić w nowych panelach... ale mam tak z 20-30... Tak wiem, mój laptop ma małe problemy z wydajnością, pomimo dobrych bebechów, ale to długa i nie na temat historia ;)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Cos tam jescze powaznego sie dzialo ostatnio co warto na liste TODO wrzucic?

  Dodano: 04 Lutego 2016, 00:47:26
Ja sie zawijam, listujcie tylko nie zasypcie mnie bo sie ne odkopie xd.
« Ostatnia zmiana: 04 Lutego 2016, 00:47:26 wysłana przez queuedEU »

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Panowie, czy nie lepiej wygladaloby swiatlo z swiatlo a raczej latarnia z poswiata? Robimy i dodajemy do modelu CONE z 25% przezroczystosci i to co jest teraz czyli placek swiatla. Teraz te same placki wygladaja bardzo spartansko itd.
« Ostatnia zmiana: 04 Lutego 2016, 09:18:30 wysłana przez Sawi »

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 39
Witam.
 Udało mi się w końcu uruchomić wyświetlanie podkładów 3D, oraz nowych szyn. Niestety nie wczytuję się tekstura nieba, oraz przeświecają na obie strony pasy świetlne na semaforach. Jest jeszcze problem z podsypką rozjazdów, która to wczytuje się wraz z podkładami 2D, oraz 3D. Powoduje to migotanie tekstur. Nie mam tez napisów na górze ekranu (albo nie umiem włączyć na obecnym exe). Mój userpid: 407710690. Poniżej screeny ze scenerii TD2, oraz Bałtyk.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Hej.  Niebo zapewne jest, tyle ze zakrywa je mgla. To byl eksperyment sprawdzajacy czy takie rozwiazanie bedzie lepsze, bo w zasadzie gdy jest mgla to nieba nie widac, no chyba ze jej gestosc jest mala. Pasy swietlne to jest jeden z powazniejszycyh efektow ubocznych, ktore powstaly wraz z wprowadzeniem plynnie pulsujacych swiatel (bedzie to naprawiane wkrotce). Natomiast jesli chodzi o podsypke, u mnie wszystko jest ok poniewaz wywalilem stara z incow rozjazdow, ale bedzie utworzone automatyczne wylaczanie renderowania ich gdy do toru jest podlaczony model rozjazdu. Panele informacyjne sie wlacza kombinacja lewego myszy z cyfra od 1-9 a pozniej beda jeszcze litery.
« Ostatnia zmiana: 05 Lutego 2016, 15:37:34 wysłana przez Sawi »

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2233
  • maszynista spal. i elektr. pojazdów trakcyjnych
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Igor, popraw literówkę. Odpalając LPM+7 jest napisane "INDYWIDUALNY ROSKŁAD JAZDY". Zmień S na Z.

Indywidualny powiadasz? Pierwsze slysze takie okreslenie.
Jak pierwszy raz słyszysz takie określenie? A rozkład, który się nam wyświetla to jest jaki rozkład, jak nie indywidualny?
Izabela Łęcka była...

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No to jest kolejny apdejt. W zasadzie traktuje to jako patch. Mam nadzieje ze zlikwiduje kilka zgloszonych problemow. Generalnie patch jest skierowany do osob z listy ponizej.
EU07-050216-1


TODO:

Zglaszajacy                problem
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Max_EN_57                znikajace niebo
meril                         pasek postepu wczytywania wylazi za obraz
meril                         predkosc poruszania ludzikow uniwzaleznic od deltatime
meril, mac310 , t_b    problem z ustawianiem rozdzielczosci (BSOD)       
zukov                        problem z parsowaniem eu07.ini
milek                         parsowanie konfigu loadera
« Ostatnia zmiana: 05 Lutego 2016, 20:55:47 wysłana przez queuedEU »

Offline meril

  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Poprawka działa. Pasek postępu jest cały i nie ma blue screena :)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Rozumiem ze sprawdziles rozne opcje ustawienia rozdzielczosci w config.txt oraz wymuszenia takiej jak w systemie?
« Ostatnia zmiana: 05 Lutego 2016, 19:57:35 wysłana przez Sawi »

Offline Zukow

  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Działa. Na razie tylko uruchomiłem, nie zagłębiałem się w nowe opcje.

Offline meril

  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Tak, gdy opcja włączona zawsze bierze ustawienia z windowsa, a nie eu07.ini bez jakichkolwiek błędów.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Przed chwila na ircu jeszcze @stappox zglaszal problem ze sterownikami OpenGL 1.3. U niego powodowalo to ustawianie pelnego ekranu z config.txt.

Offline trzecia_bateria

  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Zassałem nowego patcha. Mojego problemu niestety nie naprawił (choć już nie sypie BSOD-ami :) , ale mam dla Ciebie małą wskazówkę. Wywalenie (kulturalne, do Windowsa ze zwykłym komunikatem o zakończeniu działania exeka) następuje na 99% tylko przy ładowaniu td2. Na 99%, bo sprawdziłem kilka innych scenerii i tam było wszystko ok, niezależnie od ustawień rozdzielczości, pełnego ekranu itd. Co więcej, gdy przypadkowo zostawiłem włączone generowanie pliku tymczasowego, td2 się załadowało aczkolwiek bez składu gracza. Idąc tym tropem, zacząłem grzebać w samej scenerii- zakomentowałem wpierw Twój wagon doczepiony do siódemki, potem wszystkie bilbordy, potem i to i to. Nie pomogło, ale może to jakiś trop?
Oczywiście przed wrzuceniem nowej paczki wywaliłem folder "stations".

Ps. Wszystkie logi z nieudanego ładowania td2 kończą się na:
glHint(GL_LINE_SMOOTH_HINT, GL_NICEST);
glHint(GL_POLYGON_SMOOTH_HINT, GL_NICEST);
userpid: 875721375

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
T_B: wyglada na to ze wysypuje Ci siena splash screenie. Wylacz go :).

splashscrn   :1                 // splashscreen przy uruchamianiu ,

Offline trzecia_bateria

  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Dzięki za radę, ale to nie to:) Splashscreen w moim configu był domyślnie wyłączony, jego włączenie też w sumie nie zmienia sytuacji z wysypami.
userpid: 875721375

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Ogarnianie bugow idzie pelna para - wczoraj poprawianie przejscia ze splashscreena na ekran wczytywania (czasami ekran migal w tym mmomencie na bialo) oraz szukanie przyczyny wysypywania sie na wczytywaniu niektorych scenerii z wlaczonym generowaniem podkladow. Natomiast dzisiaj zrobilem podmiane tekstur podsypki gdy wlaczoana jest opcja podkladow modelowanych. Kilka screenow, miedzyinnymi z krzyzowej, ktora wczesniej sie wysypywala na tworzeniu podkladow. Jak widac przeszlo 300tys podkladow a powstawianie ich zajelo 300s.

     
« Ostatnia zmiana: 07 Lutego 2016, 17:25:37 wysłana przez queuedEU »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
To masz jeszcze bug-a na generowaniu podkładu przy łączeniu bezierów.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Moze to malo istotne, ale zwrotnice i angliki tez tak beda wygladac?