Autor Wątek:  Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe  (Przeczytany 288983 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1704
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 137
Skrinszoty nie działają - wstaw ten ostatni progress jako załącznik. ;)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Pewnie domena sie propaguje, albo jakis inny problem techniczny na lisku... Jednak niedokonanie na czas platnosci za domene, wkrotce ponownie bedzie funkcjonowac.
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2016, 18:12:14 wysłana przez queuedEU »

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4014
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1064
Ankieta. 409 odpowiedzi.
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
       
Musze jescze troche pomeczyc sie z tymi rozjazdami, bo czasami sie wysypuje zaraz po rozpoczeciu renderowania. kompletnie nie wiem o co chodzi. Moze byc ze cos nie tak z modelem lewego rozjazdu bo byl mirrorowany.
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2016, 23:52:11 wysłana przez queuedEU »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Jest mały problem. Szyna jest zgodna z profilem. Tylko, że podsypka jest kładziona na 0 a szyna była plus 0,18 i całość taboru jest o tyle podnoszona. Są tylko dwa wyjścia. Albo zaczynamy uwzględniać 0 na wysokości PGS i wtedy większość podsypek zapadnie się w ziemię, albo z każdym modelem będziemy przeliczać rodzaj szyny co spowoduje przeskoki wysokości na łączeniach.

Do tego profil szyny na rozjeździe i na torze jest inny chociaż teoretycznie ten sam.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Dlatego trzeba bedzie odwrocic kolejnosc i zaczac od gory przeliczac to, a ze podsypki te 2 cm bedzie w ziemi to chyba niejest wielkim problemem.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 973
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Bardzo ładnie to wygląda, ciekaw jestem tylko, jak to wpłynie na FPS. Czy rozwiązanie, które przygotowujesz jest wstecznie kompatybilne? W sensie czy będzie można użyć tych rozjazdów na dotychczasowych sceneriach czy też będzie trzeba przerabiać geometrie torów?

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9150
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 669
FPS masz podany w lewym dolnym rogu.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
FPS powinien byc dobry - wszystko bedzie zalezec od modelu podkladu czy rozjazdu i odleglosci renderowania. Wlasine obmyslam sposob zachowania zgodnosci wstecznej czyli ze w konfiguracji scenerii wpisem mozna by wlaczyc renderowanie nowych rozjazdow jednoczesnie wylaczajac stary rozjazd. Jesli cos staine na przeszkodzie to jedynie w nowych sceneriach bedzie sie te rozwiazanie wprowadzac, ewentualnie
wymiana na jakichs malych. Ja chcialbym na EC Dobre zaprezentowac ten ficzer.

  Dodano: 31 Stycznia 2016, 20:23:30
Trzy godziny zeszly na przeniesienie elementow rozjazdu na jedna teksture. Prawy juz prawie gotowy, barkuje tylko optymalizacji submodeli.
     
« Ostatnia zmiana: 31 Stycznia 2016, 20:23:30 wysłana przez queuedEU »

Offline Marcin1992

  • Wiadomości: 327
  • Nokia Modder
    • Zobacz profil
    • Modyfikacje telefonów Nokia - www.NokiaHacking.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Witam. Exe 240116-1 z wgranymi obiema poprawkami crashuje się praktycznie na starcie (program przestał działać). Log w załączniku. Userpid: 2527883363. Poprzednia któraś wersja działała w porządku, niestety nie pamiętam która to była. Bez poprawek (wgrałem na czysto) również to samo. Klucze do rejestru również wprowadziłem.
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2016, 19:54:43 wysłana przez Marcin1992 »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Usun katalog stations, wypakuj nowy z najnowszej paczki i czytaj dokladnie temat, bo bylo powtarzane nie raz. A juz a chwile APDEJT :).
Paczka sprawdzajaca czy wszystko jest na swoim miejscu po tygodniu wywracania kodu na lewa strone ;). Jezeli wszystko bedzie ok, byc moze jescze dzis instrukcje co i jak z podkladami 3D i rozjazdami.

EU07-020216-1
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2016, 22:54:05 wysłana przez queuedEU »

Offline trzecia_bateria

  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Problem z wysypami na starcie niestety nadal obecny. Zarówno przy uruchamianiu z Rainsted jak i z samego EXE. Zauważyłem, że ustawienie sobie w Rainstedzie rozdzielczości natywnej monitora "generuje" zwykły komunikat o zamknięciu aplikacji. Z kolei mniejsza rozdzielczość wyrzuca na pulpit z komunikatem o braku sterowników OpenGL.
Skorzystałem też z wcześniejszej Twojej rady, tj ze zmiany w configu parametru "getscreenb" i wychodzi na to, że ustawienie jej na 0 nie zmienia nic, ustawienie jej na "1" z kolei kończy pracę mojej maszyny pięknym BSOD-em (zdarzyło się dwa razy na dwie próby uruchomienia).

userpid: 875721375

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
O popatrz! Hmm.. a ustawienia rozdzielczosci w config.txt jak masz? Teoretycznie gdy jest 0x0 to powinno ustawiac taka jak w eu07.ini zas inne wartosci maja nadpisywac.

screenresw   :0                 // szerokosc, gdy zero - brane jest z eu07.ini 
screenresh   :0                 // wysokosc, gdy zero - brane jest z eu07.ini 

Potrzebuje osobe ktorej uruchamianie exe konczy sie na  debuglog no : debuglog-> [no][] . Pilnie! Potrzebuje pliki eu07.ini od osob z takim problemem.
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2016, 21:01:49 wysłana przez queuedEU »

Offline trzecia_bateria

  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Obie te wartości mam na zero.
userpid: 875721375

Offline mac310

  • Wiadomości: 473
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 52
U mnie nadal exe z apdejtu EU07-020216-1 kompletnie wykłada system z bluskrinem... czyżby to był tylko mój jednostkowy przypadek?
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
U mnie jest ok. Logi poszły na serwer. Porobiłem trochę screenów z Kaliskiej.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No byl, na szczescie juz nie jest ;-P - bedziemy szukac
Poniewaz wiekszosc nie zglosila bledow, jak i po logach na serwerze mozna tez wnioskowac, tak jak obiecalem daje kompletna paczke, ktora pozwala na uruchomienie na TD2 podkladow 3D oraz modelowanych rozjazdow. Podklady defaultowo sa wylaczone a wlacza sie je opcja rail_ties w config.txt. Opcja tiemaxdist (140.0) ustawia maksymalna odleglosc renderowania (jeden podklad ma 512tri, mozna go by jescze okroic ale to w pozniejszych wydaniach. Aby podklady i rozjazdy byly widoczne nalezy nadpisac stare pliki scenerii (td2.scn oraz katalog scn_td2). Ponadto z nowosci to klucz rail_model ktorym mozemy ustawic typ renderowanej szyny (w przyszlosci bedzie ustawiane z wpisu toru). Na jutro przygotuje rowniez EC Dobre na full z podkladami i rozjazdami.
Nie polecam uruchamiac duzych scenerii z wlaczonym renderowaniem podkladow, chyba ze sie dysponuje mocnym sprzetem, poniewaz podklady sa wstawiane juz po zaladowaniu w czasie renderowania odcinkow toru.

EU07-020216-2
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2016, 23:18:54 wysłana przez Sawi »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
E, tam. Ładnie jest. Zaraz odpalę coś wielkiego.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
wlacz jeszcze podklady...
Tak w ogole to podklad i tekstura dla toru bedzie ustalana w jego wpisie, ale takze bedzie opcjonalne automatyczne wstawianie defaultowego podkladu dla torow ktore nie maja wpisu (teraz automatycznie daje defaultowy tam gdzie nie ma wpisu). Ponadto bedzie mozliwosc zdefiniowania jednej tekstury dla defaultowego podkladu.
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2016, 23:24:50 wysłana przez queuedEU »

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2594
Działa. Modele ładniej na screenach wyglądały. :P
FPS: 95 z wszystkimi torami w zasięgu kamery; 600 z pustynią.
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Bo mam dobry aparat do robiena zdjec a Ty przeplaciles z tym monitorem HD ;-D

Mac310: mozesz mi wylistowac rozdzielczosci jakie Twoja karta obsluguje? Przypisze wybrana przez Ciebie na sztywno i sie zobaczy co sie bedzie dzialo :)
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2016, 23:32:02 wysłana przez queuedEU »

Offline mac310

  • Wiadomości: 473
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 52
Coś widocznie w config.txt przeszkadzało bo jak podmieniłem na domyślny z apdejtu to przestało wywalać bluskrina i wszystko łądnie ruszyło. Teraz tylko nie wiem gdzie szukać FPSów po wprowadzeniu tych licznych nowych paneli. Swoją drogą dla mnie są w wielu miejscach nieczytelne i zajmują sporo miejsca na ekranie.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
CTRL+SHIFT+W lub CTRL+SHIFT+F

Offline mac310

  • Wiadomości: 473
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 52
OK, no to ja mam na td2 dość stabilnie w okolicy 60 i włączonych podkładach. A co robi teraz F7 po po wciśnięciu znika częśc scenerii... może coś mi umknęło, bo nie zawsze śledzę dokładnie całą dyskusję?
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2016, 23:39:32 wysłana przez mac310 »
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
F7 w debugmode od zawsze wlaczalo renderowanie siatki, ja to dalem takze do normalnego trybu. Mac310, z pokeysem wszystko ok?
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2016, 23:55:49 wysłana przez queuedEU »

Offline mac310

  • Wiadomości: 473
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 52
Teraz jestem daleko od pulpitu więc nie wiem czy się coś zmieniło. Na razie uruchamiam na samym laptoku. Pod koniec tygodnia jak wrócę to sprawdzę czy nic się na PoKeysie nie posypało.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Potrzebuje osobe ktorej uruchamianie exe konczy sie na  debuglog no : debuglog-> [no][] . Pilnie! Potrzebuje pliki eu07.ini od osob z takim problemem.

Powyzsze nieaktualne. Wlasnie sobie uswiadomilem ze to nie wysypanie sie exe, a wylaczenie logowania w tym momencie, dlatego bylo to ostatnia linia w plikach na serwerze. BC. Dajta jeskies screeny (PRO) z rozjazdami i podkladami :D.

Offline GOPdriver

  • Deweloper
  • Wiadomości: 88
  • Ten, co wydrukował scenerię
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Ruszylem na odsiecz posiadaczom slabszychkomputerow i zrobilem trojstopniowy LOD podkladow drewnianych. Model bez LOD ma 510 poly (wywalilem dolna scianke), na 1 poziomie lod ma 174 poly, na drugim 30, a na trzecim 10. Zrobie jeszcze strunobetonowy i stosowna paczuszka wyladuje u Q.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Offline Zukow

  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Witam. Niestety, najnowsza wersja u mnie nie działa. Wygląda na to, że log nie poszedł na serwer, więc załączam tutaj.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
To jakis nowy przypadek. na razie mecze sie z przeniesieniem generowania podkladow do fazy wczytywana scenerii, pozniej zobacze co moze byc przyczyna.