Autor Wątek:  Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe  (Przeczytany 301349 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Słynne oświetlenie w którejś tam pierwotnej wersji SPKS'a.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
I będzie w najbliższym exe, aż Q nie wymyśli czegoś lepszego. :)
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33

Offline danniel

  • Wiadomości: 309
  • Degustator w Lokalnym Centrum Lepienia Pierogów
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 94
Wywala na Player train not exsist. userpid:2964420819
Pierogi lepić! A nie, na szołtbuksach siedzić.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Przez rainsted nie wywala. Jak coś zgłaszasz, to opisz warunki odpalania. W tej formie, Twój post jest mało wartościowy.

Offline danniel

  • Wiadomości: 309
  • Degustator w Lokalnym Centrum Lepienia Pierogów
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 94
Po logach na serwerze wynika, że pierwszy raz użyłem exeka, czyli w myśl info.txt odpalam bezpośrednio.
Pierogi lepić! A nie, na szołtbuksach siedzić.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Elol. Tym razem oferta dla tych, ktorzy lubia uzywac karty graficznej jako grzejnika. Na razie Wam tego nie udostepnie z obawy o spalenie GPU, ale mam nadzieje ze jzu wkrotce gdy uda sie zoptymalizowac :)
   

 

« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2016, 15:16:09 wysłana przez queuedEU »

Offline trzecia_bateria

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Co by nie mówić, wygląda świetnie! :) Aż mnie ciekawi, ile klatek wyciągnę na takim td2 z tym wszystkim. Z ciekawości- jaki FPS jest aktualnie u Ciebie?

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Jest na screenach w lewym dolnym, poza tym t ojest do zoptymalizowania. Generalnie segmentacja w przypadku luku jest za duza (ale potrzebowalem takiej do wyliczenia miejsca podkladu i  obrotu) a na odcinku prostym w ogole nie powinno jej byc...

24876 podkladow renderowanych x 512tri daje 12.736.512 trojkatow
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2016, 23:32:40 wysłana przez queuedEU »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Widzę Igor zaczynasz konkurować z Jeżem. Widziałem na TD2 kilka screenów jego podkładów i fajnie się to prezentuje.
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2016, 23:45:56 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Jez juz sie obrazil, bede musial sam modeowac podklady i tluczen nowy przygotowac ;)

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Nie znam sprawy więc się nie wypowiadam. Spróbujcie się dogadać. Niezły wypas
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2016, 23:58:35 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Takie se. Ratuja ich tylko cienie ;d. Tez se zrobimy... za 10 lat ;d

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Nie mozna zaimplementowac jakiegos prostego slonca do EXE?

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Proste mozna, ale ja wolabym cos na shaderach, wiec lepiej wstrzymac sie i poczekac.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
@Q, a co z silnikiem graficznym? Obawiam się, że mały update by się przydał. Ale co do cieni i oświetlenia, z takim zapałem do pracy dużo szybciej będzie to zaimplementowane myślę.  ;)
Jedna w sumie pierdyłka, ale na przyszłość w sumie by się przydało: zaimplementować powtarzanie ruchu po łuku a nie cały obrót. Wycieraczki by się w końcu przydało uruchomić a i parę innych rzeczy by na tym też zyskało :)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
I deszcz i snieg i wiatr iii... i armageddon? Wszystko zrobimy, ale nie na raz...
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2016, 13:09:29 wysłana przez queuedEU »

Offline TZs

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
@queuedEU

Sorry for the English...

It looks like wonderful.
My old idea, along with this replacing old rail models. Leaving edges rounding poly count is equal, like older, and give edge for rail sole, avoiding the z-playing with the ballast on greater distance. Perhaps possibly give LoD, for example last submodel be, as a simple trapeze.
This is a simple profile a standard UIC60 rail. True, that's height smaller, than original/currently used.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Yes, I know about the current rail is not holding dimensions, therefore last year I added new profiles, which are now being implemented.
Rails profile will be set in the entry of the track. Below pictures with 3 types of rails - S49, tram Ri60N and old square.

Planes Z-fighting will be eliminated by another way, because it is not the reason, but the introduction of function gluPerspective() for FoV changing.

   
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2016, 15:09:19 wysłana przez queuedEU »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Q, możesz zmienić sobie atmo na coś jaśniejszego? Please...
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Koniecznie chcesz zeby mi oczy wypalilo...

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Na czas robienia screenów.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Ooo! to jest mysl, dam ustawianie iso i swiatlosily do screenshota ;)

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Mówisz o przysłonie... ;)
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
   
 

Znajdzie sie ktos chetny do przygotowania aktualnych tekstur podsypki w wersji bez podkladow?
ps. to moze chociaz do testowania ekranow w traxxxie?? ;D
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2016, 17:08:50 wysłana przez queuedEU »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Jedna w sumie pierdyłka, ale na przyszłość w sumie by się przydało: zaimplementować powtarzanie ruchu po łuku a nie cały obrót. Wycieraczki by się w końcu przydało uruchomić a i parę innych rzeczy by na tym też zyskało :)
Wycieraczki mają gotową animację od lat. Tylko muszą być częścią kabiny/lowpoli, bo nie ma wyprowadzenia animacji do modelu zewnętrznego.
Mój kanał youtube

Offline TZs

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
@queuedEU
Thank You for Your answer. It's really good, and new rail models are nice. Textures without sleepers I will try to ask for help from my country. I wish You further success in your work!
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2016, 17:54:22 wysłana przez Sawi »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
It would be great! where are you from? With these textures from your country, may be problem that someone clings to the fact, that the stones are not Polish;)
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2016, 17:54:33 wysłana przez Sawi »

Offline TZs

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
I'm from Hungary, and our railways on main lines use gray basalt (over time, it becomes usually brown-red due to brake shoes dust).
I think, fully same, like on Polish railways.
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2016, 18:47:33 wysłana przez TZs »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
In Poland, sleepers in time take the color of shit, so we have a similar situation. I do not know where you got those brown shoes;). Ok, consider taking the photograph :)

   
     

Pozdro wielkie dla Jezozwierza
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2016, 21:36:51 wysłana przez queuedEU »