No to zlecial miesiac jak wystartowalem z dodawaniem ficzerow do MaSZyny. W tym czasie bywaly momenty w ktorych kolejne wydania u jednych dzialaly bez problemu, zas u drugich cos bylo nie tak. We wszystkich tych przypadkach najtrudniejszym elementem tworzenia bylo szukanie kompromisu - takich funkcji, czy procedur, ktore beda dzialac na roznych systemach identycznie (np. funkcja robiaca screenshota, lub inne problemy z grafika wynikajace z roznych kart graficznych czy systemow). Powoli to wszystko zaczyna sie klarowac - w tej chwili juz jest tylko 8 osob z problemem 'config parsing...' i powoli ich ubywa. Wiele ulepszen, ktore powstaly w przeciagu miesiaca jest zrobione na poziomie podstawowym, wykazujacym jakas funkconalnosc, ktora zawsze mozna w przyszlosci ulepszac, ale staram sie to robic na bierzaco zaraz po raportach od Was. Sa tez takie rzeczy, ktore sa wprowadzone po czesci, a ukoczone beda dopiero gdy przyjdzie odpowiedni, dobry moment na dokonczenie - np tak bylo z progress barem, ktory mogl byc uruchomiony juz w momenci pojawienia sie nowego tla wczytywania, ale poprostu uznalem ze moze to poczekac, coby w tym czasie zajac sie wazniejszymi sprawami do ogarnieca.
W testowaniu tego wszystkiego pomaga mi trzech stalych odbiorcow - @Stele, @Krzysiek626 i nowy zdolny uzyszkodnik @trzecia_bateria. Jest takze kilku, ktorzy testuja troche rzadziej, ale testuja i chwala im za to. Wszystkim Wam dziekuje za zaangazowanie - bez Was nie byloby motywacji i 'coco jumbo i do przodu'. Prognozy na najblizszy miesiac, to przede wszystkim zmniejszenie czestotliwosci pojawiania sie nowych paczek, bedzie to zwiazane z tym ze koncza mi sie ficzery o poziomie zaawansowania easy - zaczna wchodzic grubsze rzeczy jak np lusterka czy sterowanie mysza, a prototypy tych rozwiazan, ktore mam przygotowane trzeba bedzie jeszcze ulepszac. Dzis, mialo byc rano a bedzie moze na kolacje - kolejne wydanie z uruchomionym juz paskiem postepu wczytywania scenerii (progress bar) i panelem z opisem misji.Na te chwile troche statsow z miesiaca, w zasadzie od dnia 15, dzien wczesniej byla awaria systemu i nie moge sie dostac do kosza z usunietymi exekami, ktore mialy byc do zliczenia kompilacji. Tak wiec...
Od 15.01 - teraz 24.01 14:04 - 615 .exe wyciagnietych z kosza, 661 logow wyslanych na serwer po prawidlowym zaladowaniu scenerii
(logow wiecej niz kompilacji, bo niektore odpalane po kilka razy). Ile logow nie wyslalo sie z powodu wysypania podczas wczytywania - nie wiem, ale jest mozliwosc sprawdzenia.
Mam nadzieje ze dokopie sie do kosza, lub jakims cudem odpale ten uszkodzony system - stamtad wygrzebie ok 2000 kompilacji ;d.
Logow do tego czasu (14.01) na serwerze bylo 2220.
4174725880 2016.01.15 191931 2220 Load time: 7.8 seconds Windows 7 GeForce 8600 GT/PCIe/SSE2 3.3.0 238