Tablice juz prawie ogarniete. Pozostaje pewien problem, bo nie ustawia tekstury silnikowemu gdy sklad ma rozklad przypisany (tylko ra/rb).
No znalazlem pewna zaleznosc, kiedy nie wyswietla na srodkowym...
Dodano: 19 Stycznia 2016, 15:09:51
...
if (test == "texture01:") textur[1] = strl.SubString(12, 255);
if (test == "texture02:") textur[2] = strl.SubString(12, 255);
if (test == "texture03:") textur[3] = strl.SubString(12, 255);
if (test == "texture04:") textur[4] = strl.SubString(12, 255);
}
if (M != NULL) RELATION = M->Relation();
if (textur[4] == "") // jezeli nie ma w pliku .add...
if (M != NULL) textur[4] = RELATION; // to bierze z rozkladu jezeli jest
if (!FEX(QGlobal::asAPPDIR + D->asBaseDir + textur[4] +".tga")) textur[4] = "nowhere"; //gdyi nie ma pliku o nazwie jak docelowa to nowhere
for (int j = 1; j<=4; j++)
if (textur[j] != "") D->ReplacableSkinID[j] = TTexturesManager::GetTextureID(0, 0, AS(D->asBaseDir + textur[j]).c_str(), Global::iDynamicFiltering);
if (D->ReplacableSkinID[1]) if (TTexturesManager::GetAlpha(D->ReplacableSkinID[1])) D->iAlpha = 0x31310031; // tekstura -1
if (D->ReplacableSkinID[2]) if (TTexturesManager::GetAlpha(D->ReplacableSkinID[2])) D->iAlpha |= 0x02020002; // tekstura -2
if (D->ReplacableSkinID[3]) if (TTexturesManager::GetAlpha(D->ReplacableSkinID[3])) D->iAlpha |= 0x04040004; // tekstura -3
if (D->ReplacableSkinID[4]) if (TTexturesManager::GetAlpha(D->ReplacableSkinID[4])) D->iAlpha |= 0x08080008; // tekstura -4
Dziekuje, dobranoc ;)
Jak to dziala? Hmmm.. Tutaj troche na odwrot jest, bo priorytet ma tekstura zdefiniowana w pliku ustawien dodatkowych modelu i jezeli
tam znajdzie wpis to juz nie bedzie szukac w rozkladzie jazdy. Ale jakos tak wlasnie mi sie to widzi, bo mozna definiowac pragotrony pojazdom ktore nie koniecznie musza miec rozklad. Natomiast jezeli texture04 bedzie puste wtedy pod warunkiem ze trainset mial podany
rozklad i pojazd jest headdriver lub reardriver to tekstura bedzie szukana w pliku o takiej nazwie jak stacja koncowa a jesli nie znajdzie,
to wtedy z nowhere - czyli pusta tablica.