Autor Wątek:  Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe  (Przeczytany 298399 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Mac310... Wszystko co jest w logach jest przejsciowe i potrzebne mi do wyciagania wnioskow w czasie dodawania zmian. Nie powinienes sie tym w ogole przejmowac. Dzisiaj beda plusy jutro ich nie bedzie a pojawi sie jescze cos innego co w danej chwili potrzebuje wiedziec i nie tylko u siebie, a przedewszystkim co sie dzieje u Was.

Kolejny apdejt: pousuwane zgloszone przez Was bledy (na pewno nie wszystkie), wsiadanie dziala juz na VBO.

http://eu07.es/EXETEST/EU07-090116-1.rar
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 20:17:13 wysłana przez queuedEU »

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Lauching program from EXE file

READING FILE SYSTEM...
varname: texpath, TEXTURES\\, OK
varname: mdlpath, MODELS\\, OK
varname: scnpath, SCENERY\\, OK
varname: scrpath, SCR\\, OK
varname: sndpath, SOUNDS\\, OK
FILESYS OK.

READING CONFIG FILE... (G:\MaSzyna_15_04\\config.txt)
CONFIG FILE OK.

Registering model file extensions e3d/t3d...

environment informations:
appfile: [G:\MaSzyna_15_04\EU07-090116-1.exe]
apppath: [G:\MaSzyna_15_04\]
shotdir: [SCR\]
aparams: [(null)]
appvers: 15 4 1171 474
appdate: 20160109 193407
release: 20160109 193407, 15.4.1171.474
rundate: 20160109 203504
deskdim: 1024x700
userpid: 1927897964
sysvers: 6.1.7601
sysname: Windows 7
servpak: Service Pack 1


Reading eu07.ini...
Creating Console...
Parsing command line...
.
GLEW Init...
World Init...
LOADING LOADER FONTS...
LOADING LOADER CONFIG...
LOADING LOADER TEXTURES...
G:\MaSzyna_15_04\data\briefs\td2.scn-ep07-424.txt
Loading - texture: data\briefs\briefbackg.tga
Loading - texture: data\menu\menu_xfont.bmp
Loading - texture: data\lbacks\lbackgdef.jpg
Loading - texture: data\menu\menu_point.bmp
Loading - texture: data\gfx\ismouse.bmp

Loading station base...
Retrieving station info from cel_maly.txt
[@station info file ###################################################################][@station info file ###################################################################]
[name][cel_maly]
[info][jakis opis stacji]
[type][js]
[subtype][p]
[platforms][1]
[platformedges][1]
[tracksnum][1]
[{][{]
TAB=0
[track-1][track-1]
[len][250]
[number][1]
[platformav][l]
[electrified][1]
[}][}]
Retrieving station info from wejsciowo.txt
[@station info file ###################################################################][@station info file ###################################################################]
[name][wejsciowo]
[info][jakis opis stacji]
[type][js]
[subtype][p]
[platforms][1]
[platformedges][2]
[tracksnum][4]
[{][{]
TAB=0
[track-1][track-1]
[len][550]
[number][1]
[platformav][l]
[platformlen][450]
[electrified][1]
[}][}]
[{][{]
TAB=1
[track-2][track-2]
[len][750]
[number][2]
[platformav][r]
[platformlen][450]
[electrified][1]
[}][}]
[{][{]
TAB=2
[track-3][track-3]
[len][500]
[number][3]
[platformav][brak]
[platformlen][0]
[electrified][0]
[}][}]
[{][{]
TAB=3
[track-4][track-4]
[len][400]
[number][3a]
[platformav][brak]
[platformlen][0]
[electrified][0]
[}][}]
Retrieving station info from wyjsciowo.txt
[@station info file ###################################################################][@station info file ###################################################################]
[name][wyjsciowo]
[info][jakis opis stacji]
[type][js]
[subtype][p]
[platforms][1]
[platformedges][1]
[tracksnum][1]
[track-1][track-1]
[len][850]
[number][1]
[platformav][l]
Dość szybko padło. Uruchamiane przez dwuklik na pliku oraz Rainsted. Ekran wczytywania nawet się nie załadował ;d
Przy generowaniu e3d nieba dalej magiczne okienko.
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 20:40:41 wysłana przez eu07-001 »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Usuniecie katalogu stations i wypakowanie dzisiejszego powinno rozwiazac problem. Zmienil sie format opisu torow, tez stacja wyjsciowo jest nieaktualna bo zostala przemianowana na wyjsciowo_dolne

Offline trzecia_bateria

  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Witam Forumowiczów!

Dorzucę swoje 3gr odnośnie wsiadających pasażerów. Po pierwsze, to spauzowanie symulacji klawiszem PAUSE zdaje się nie mieć na nich żadnego wpływu- pomimo włączonej pauzy ciągle podążają do "swoich" drzwi. Sprawdziłem także z ciekawości, jak zachowają się gdy skład ruszy zanim wejdą do wagonu. Otóż podążają oni wtedy ciągle do miejsca na peronie, w którym znajdowały się kiedyś przeznaczone dla nich drzwi i tam się "klinują".

Nie wiem też jak u innych, ale u mnie wciśnięcie lewego klawisza ALT podczas symulacji wyświetla pytanie o wyjście z programu, tak jak po wciśnięciu F10.
Wszystkie testy oczywiście na najnowszym EXE 090116-1.

Ps. W razie czego, to moje ID: 875721375
userpid: 875721375

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Podoba mi sie Twoje podejscie do szukania bugow. Zgadza sie wszystko co opisales rowniez u mnie wystepuje. Jesli chodzi o zachowanie sie
pasazerow w czasie zatrzymywania sie czy ruszania skladu to na razie jest to szczatkowo oprogramowane. W wolnej chwili postaram sie opisac dokladnie jak dziala caly mechanizm wyszukiwania swojego pociagu przez pasazera, wtedy byc moze wspolnie bedziemy mogli cos ulepszac.

Za chwile kolejne wydanie, kolejne poprawki mam nadzieje. W config.txt ustawienia rozdzielczosci beda wymuszane tylko gdy screenresw   i screenresh sa wieksze od 0. Doszly pewne zmiany we wczytywaniu tekstur ekranu wczytywania (@Stele mial problem).

http://eu07.es/EXETEST/EU07-090116-2.rar

Czytac ! I N F O ! ;)
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 23:28:38 wysłana przez queuedEU »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2602
Wysyp w tych samych momentach co na rannej kompilacji. Przy jpg od razu z błędem, przy tga przy init sounds bez błędu.
Mój kanał youtube

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 511
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 67
userpid: 1450749348
Sprawdziłem na ostatnim apdejcie i wygląda, że jest OK. Ludziska wsiadają również przy VBO.
Przy pierwszym uruchomieniu wysypywał mi się .exe ale jak było napisane usunięcie katalogu "stations" i skopiowanie go ponownie z apdejtu rozwiązało problem.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wysyp przy próbie wczytania modelu z zewnętrznego folderu.
FILE OK!
Lauching EXE from model file double click (out of habitat)...
C:\Users\kononowicz24\Downloads\priv-druty (1)\sn_slup.t3d
SCENERY= modelpreview.scn

READING FILE SYSTEM...
varname: texpath, TEXTURES\\, OK
varname: mdlpath, MODELS\\, OK
varname: scnpath, SCENERY\\, OK
varname: scrpath, SCR\\, OK
varname: sndpath, SOUNDS\\, OK
FILESYS OK.

READING CONFIG FILE... (G:\MaSzyna_15_04\\config.txt)
CONFIG FILE OK.

Registering model file extensions e3d/t3d...

environment informations:
appfile: [G:\MaSzyna_15_04\EU07-090116-2.exe]
apppath: [G:\MaSzyna_15_04\]
shotdir: [G:\MaSzyna_15_04\SCR\]
aparams: [-vm temp.t3d]

Po umieszczeniu w /models wszystko jest poprawnie, po umieszczeniu w katalogu głównym nic nie wczytuje (Missed file: temp.t3d). Userpid 1927897964, log z 100116-001923.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Oczywiscie po pierwszym odpaleniu exe z nowa nazwa, dodales do rejestru skrypty .reg?

mac310: W stations zmienilo sie formatowanie plikow. a miales stare pliki i to powodowalo wysypke na parsowaniu.

UWAGA! Zanim wypakujecie najnowsza paczke, nalezy usunac katalog stations
« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2016, 00:35:04 wysłana przez queuedEU »

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Ręki sobie uciąć nie dam, wiem, że jakieś dodawałem, ale kurcze czy to od tego.. ;/ Jutro dzisiaj dam znać.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Opis funkcjonowania wsiadania i wysiadania pasazerow.

Po pierwsze w celu rozpoznania kategorii modelu bez potrzeby porownywania kilku parametrow wpisu, wprowadzilem nowy typ include'a, ktory nieco rozni sie formatem. Roznica jest tylko taka, ze jako pierwszy parametr (zaraz po slowie kluczowym incfile) jest podawana kategoria modelu. W przypadku modelu pasazera potrzebne beda jeszcze dwie dodatkowe informacje - numer pociagu na ktory czeka i nazwa stacji do ktorej sie udaje. Te dwa parametry juz sa dane zaraz po parametrach okreslajacych pozycje i rotacje.W parserze rozpoznawane sa po przedrostkach rel-, dst-. Podczas parsowania nastepuje przydzielenie GroundNode'owi liczbowego identyfikatora dla kategorii oraz zapisanie do zmiennych informacji o numerze pociagu i stacji przeznaczenia (w funkcji AddGroundNode()). Ponadto w funkcji TGround::Init() zaraz po wykonaniu funkcji AddGroundNode() przydzielany jest wlasnie identyfikator liczbowy oraz losowo generowane czas opoznienia rozpoczecia podchodzenia do skladu i predkosc poruszania sie pasazera. Druga wazna sprawa jest przechowywanie i pobieranie informacji o nazwie stacji na ktorej znajduje sie sklad. W tym celu dodalem nowa wlasnosc toru (stationnname), w ktorej przechowywana jest nazwa stacji. To by bylo na tyle odnosnie fazy wczytywania danych. Teraz przejdziemy do opisu wykorzystywania ich w czasie symulacji.
    Kazdy pojazd dostaje informacje pobierana z toru na jakiej stacji aktualnie sie znajduje (odcinki torow przechowujace nazwe stacji powinny byc sytuowane przed semaforami wjazdowymi, zas przed nim powinien byc odcinek zawierajacy w tej wlasnosci info o wyjezdzie na szlak zamiast nazwe stacji). Przypisywanie pojazdom aktualnej stacji odbywa sie w funkcji TDynamicObject::Update(). Gdy juz pojazd dostal informacje o stacji, kolejnym krokiem jest sprawdzenie czy jest on wagonem pasazerskim - odbywa sie to sprawdzajac obslugiwany typ ladunku (passengers) i czy czasem nie jest on lokomotywa w oparciu o parametr power. Teraz juz mamy tylko wagony pasazerskie coby przeliczac ich pozycje lokalne drzwi zdefiniowane w pliku .mmd na pozycje globalne w swiecie. Przeliczone pozycje trafiaja do tablicy globalnej PEP[512], a wraz znimi nazwa pojazdu, numerpociagu do jakiego nalezy oraz miejsce przeznaczenia. Nalezy nadmienic ze pozycje drzwi pojazdow liczone i wrzucane do tablicy sa tylko ponizej pewnej predkosci przy zatrzymywaniu sie skladu.

    Obsluga zjawiska wsiadania od strony modelu pasazera realizowana jest w funkcji Global::findpassengerdynamic(pCenter, asName, asTrainNumber, asDest, this) a wywolywana jest w TGroundNode::RenderVBO() lub TGroundNode::RenderDL() w zaleznosci od typu renderingu. W funkcji tej, w petli omiatajacej tablice PEP[512] ktora przechowuje pozycje wszystkich drzwi wagonow na scenerii, pobierane sa z niej numer pociagu, nazwa pojazdu oraz pozycja jednej sztuki drzwi coby obliczyc pomiedzy nimi a modelem pasazera odleglosc.
Mamy juz odleglosc wiec sprawdzamy czy nie jest ona wieksza niz maksymalna odleglosc reakcji na sklad (60m) i jesli pasazer nie jest w pociagu i jego numer pociagu zgadza sie z numerem ktory maja przypisane drzwi (Passenger Entry Point), to nastepuje przeliczenie dystansu pomiedzy wszystkimi PEP a modelem pasazera i posortowanie ich tak aby najblizsze byly na pierwszym miejscu. Kolejnym elementem jest wyszukanie wskaznika na pojazd do ktorego nalezaly najblizsze drzwi. Sprawdzan tutaj bedzie predkosc pojazdu ktory hamuje i jezeli bedzie mniejsza niz 3km/h to rozpoczyna sie naliczanie wczesniej (podczas wczytywania) wygenerowanego czasu zwloki pasazera (aby nie wszyscy w jednym momencie ruszyli do drzwi), po ktorym uda sie w kierunku najblizszych mu drzwi. Wejscie do wagonu bedzie moglo nastapic tylko gdy pojazd bedzie mial predkosc mniejsza niz 0.2km/h i dystans do entry pointu bedzie mniejszy od 30cm. Wtedy nastepuje doliczenie masy do wagonu i ustawienia flagi bINTRAIN pasazerowi. Ostatnia czynnoscia jest zaktualizowanie
listy pojazdow w skladzie.   


incfile;POSERS;posers/cman0001-st.inc;none03;807.439;1.4022;2095.38;-22.6724;rel-LCE87224;dst-wyjsciowo_gorne;end //Passive
incfile;POSERS;posers/cman0009-st.inc;none04;3.94594;1.29938;741.431;0.0;rel-LCE87224;dst-wyjsciowo_dolne;end //Passive
incfile;POSERS;posers/cman0001-st.inc;none05;5.27227;1.29938;739.02;-33.4864;rel-LCE89224;dst-cel_maly;end //Passive
incfile;POSERS;posers/cman0004-st.inc;none06;5.66695;1.29938;746.712;-33.4864;rel-LCE89224;dst-cel_wielki;end //Passive
« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2016, 10:58:28 wysłana przez queuedEU »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6147
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 844
Człony silnikowe zespołów trakcyjnych i wagony motorowe mają Power większy od 0.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline trzecia_bateria

  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Może pierdółka, ale... A więc OIDP przy "zwykłych" exe PPM wciśnięty będąc w kabinie przenosił kamerę do punktu gdzieś w okolicach siedzenia maszynisty, zerując przy okazji jej obrót. Teraz użycie rolki myszy ustawia tylko widok na wprost, na siedzeniu maszynisty trzeba już "usadzić się" ręcznie kursorami i PGUP/ PGDOWN. Może to być trochę irytujące, szczególnie w scenariuszach z dużą ilością manewrów (częsta zmiana kabin) :)

Tak jeszcze przy okazji- mamy zwracać uwagę na wysypujące się scenariusze, czy póki co nowe exeki mamy testować tylko na TD2?
userpid: 875721375

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5918
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 440
Mój userpid 1951237055. Nie wyświetliło karty graficznej, mam GF 9600. Robi poprawne zdjęcia pod F11, Pasażerowie się wymieniają. Z błędów widocznych na pierwszy ogląd to, rozjechanie wskazań haslera i wyświetlacza w debug mode. Przy czym różnica jest 3 krotna. Wyświetlanie na ekranie pokazuje 45 km/h a hasler już 125. Co ciekawe, na pozycji 43 przy i 6 boczniku mamy 90A poboru z sieci przy prędkości 45km/h. Coś tu nie trybi. No i wywaliło mi komunikaty po F10 i Y (program wykonał nieprawidłową operację.

Offline trzecia_bateria

  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Błędu z rozjechaniem wskazań w debugmode nie potwierdzę, u mnie jest i na haslerze i na wyświetlaczu tyle samo +/- kilka kilometrów :) W załączniku screen z TD2 w debugmode. W razie czego to mam Radeona HD 5850 z jakimiś mało świeżymi sterownikami i działam na świeżo wypakowanej PC 15.04 plus patch .26.
userpid: 875721375

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5918
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 440
Ja chyba niedospany wstałem, błąd z haslerem wycofuje. Wyszło na to, że mając tyle pudeł na haku, hehehe, nie zauważyłem poślizgu. Odpaliłem jeszcze raz i jest cacy. F11 robi piękne screeny, ale niestety wszystkie zawierają się od 310 do 390kb, co wykracza po za regulamin forum. Nie wyobrażam sobie, aby je okrajać ręcznie, do wymagań forum.
P.S. Szybki powrót na stanowisko maszynisty - użycie dwa razy F4.
P.S.2 Rewelacyjne ujemny zoom, ogarniam wszystkie wskaźniki i manipulatory w kabinie.

  Dodano: 10 Stycznia 2016, 12:05:09
Rozumiem, że po wycofaniu się z wpisów do rejestru, mogę wyczyścić rejestr z dodanych wpisów?
« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2016, 12:05:09 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Heja. Ja tez mysle ze to mogl byc poslizg, mnie sie czesto zdarza ale nie porownywalem wyswietlen haslera z informacjami.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5918
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 440
Swoją drogą, podgląd tekstu ekranowego w debug mode mógłby nie być uzależniony od zoomu. Zarzucam screena zrobionego przez F11 (wiem, że wykracza po za regulamin) i screena z komunikatem błędu po wciśnięciu F10 i Y (próba wyjścia z programu). Waga załączników zsumowana razem daje nie więcej niż 200kb na screen, moderatorzy nie będą mieli bólu.
« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2016, 12:26:35 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Upewniłem się że dodałem skrypty .reg, i:
Z katalogu Users/<nazwa>/Downloads/priv-druty (1) na dysku C: dalej to samo, wysyp za aparams:.
Z dysku sieciowego X: (webdav) wszystko w porządku, poza modelem t3d. Zmieniane jest rzoszerzenie pliku t3d na /models/temp.e3d, przez co symulator nie potrafi odczytać tego pliku.
Z katalogu Users/<nazwa>/Downloads tak samo jak z X:/.
Z katalogu Users/<nazwa>/Downloads/priv-druty(1)/ (bez spacji) tak zamo jak z X:/.
Z X:/New folder/ tak samo jak z X:/.
Z X:/New folder (2)/ tak samo jak z X:/.

Edit: Zmieniłem nazwę z priv-druty(1) na priv-druty (1), znów ze spacją i problem ustał. Anomalia.
« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2016, 14:10:19 wysłana przez eu07-001 »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No to teraz na spokojnie bede mogl ogarnac na porzadnie te wczytywanie modeli do podgladu, tak aby dla obydwu formatow funkcjonowalo.
A juz za chwile kolejny apdejt.

http://eu07.es/EXETEST/EU07-100116-1.rar

09.01.16 - usuwanie bugow zgloszonych przez uzytkownikow
10.01.16 - przywracam powrot na siedzenie pod PPM, jednoczenie zachowujac klawisz ujmowania FoV.
10.01.16 - dodaje efekt noise ktory mozna wlaczyc kombinacja ctrl+shift+n a przezroczystosc ustawiamy w config.txt (noisealpha)


!UWAGA! Czasami bywa, ze do config.txt dochodza nowe klucze, NIE MUSISZ nadpisywac sobie swoich ustawien, wystarczy ze przekopiujesz tylko to co doszlo.

Rowniez tym, ktorzy wykorzystuja symulator do podgladu modeli przypominam o potrzebie aktualizacji rejestru dla nowego exe.

SPOSOB POSTEPOWANIA Z KAZDYM NOWYM EXE WYPAKOWANYM Z APDEJTU:
1. usuwamy stary, ewentualnie kopiujemy sobie gdzies do folderu
2. zawsze najpierw uruchamiamy bezposrednio exe nowowypakowane aby wygenerowalo nowe skrypty .reg dla skojarzenia modeli z aplikacja
3. dodajemy pliki .reg do rejestru klikajac na nie dwukrotnie i potwierdzajac komunikat
4. mozna juz odpalac exe dowolna wybrana metoda


  Dodano: 10 Stycznia 2016, 22:56:20
Hmmm.. Zastanawiam sie skad u niektorych problem wysypywania sie na Reading eu07.ini...

   
    WriteLog("Reading eu07.ini...");
    Global::LoadIniFile("eu07.ini"); // teraz dopiero można przejrzeć plik z ustawieniami
    Global::InitKeys("keys.ini"); // wczytanie mapowania klawiszy - jest na stałe

void Global::LoadIniFile(AnsiString asFileName)
{
 WriteLog("LoadIniFile() - 1");
    int i;
    for (i = 0; i < 10; ++i)
    { // zerowanie pozycji kamer
        pFreeCameraInit[i] = vector3(0, 0, 0); // współrzędne w scenerii
        pFreeCameraInitAngle[i] = vector3(0, 0, 0); // kąty obrotu w radianach
    }
  WriteLog("LoadIniFile() - 2");
    TFileStream *fs;

    fs = new TFileStream(Trim(QGlobal::asAPPDIR + asFileName), fmOpenRead | fmShareCompat);
    if (!fs)
        return;
  WriteLog("LoadIniFile() - 3");
    AnsiString str = "";
    int size = fs->Size;
    str.SetLength(size);
    fs->Read(str.c_str(), size);
    // str+="";
    delete fs;
  WriteLog("LoadIniFile() - 4");
    TQueryParserComp *Parser;
    Parser = new TQueryParserComp(NULL);
    Parser->TextToParse = str;
    // Parser->LoadStringToParse(asFile);
    Parser->First();
    ConfigParse(Parser);
    delete Parser; // Ra: tego jak zwykle nie było wcześniej :]
  WriteLog("LoadIniFile() - 5");
};
Pozakladalem pulapki, za chwile bedzie patch

http://eu07.es/EXETEST/EU07-100116-1-traps.rar
« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2016, 23:01:24 wysłana przez queuedEU »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2602
Wysypy bez zmian.
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Pozmieinales wymiary elementow grafiki obrazu wczytywania na potengowalne?
Nie to raczej nie to, to musi byc cos z dzwiekami, ale powiesz mi ze brak plikow nie powinien wywalac nic..
Ale to i tak za wczesnie, przec sklady zaczyna duzo pozniej parsowac.
No nic, profilaktycze dam w tym miejscu ustawianie CWD, moze cos szuka w innym katalogu jesli tam cos jest na wzglednych sciezkach operowane.

http://eu07.es/EXETEST/EU07-100116-1-stele.rar

Dizla? D:
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2016, 00:21:18 wysłana przez queuedEU »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2602
Nope. Przeskalowałem ekrany dla td do potęgi dwójki. Nadal to samo. Dla innych gdzie powinno ładować defaulta też.
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Chyba sie poddam, moze sie samo naprawi? ;) NIe masz tam dziur na dysku czasem?
a jakis plik modelu, to samo?
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2016, 00:32:02 wysłana przez queuedEU »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2602
Odpaliłem exeka bez rainsteda (tak, miałem cały czas wyłączone generowanie scenerii tymczasowej) by wygenerować wpisy rejestru i poleciało. Z rainstedem nadal wysyp. Z wiersza poleceń z parametrami wysyp. Podgląd modelu z dwukliku działa. Jeszcze model z wiersza bym sprawdził ale zapomniałem parametrów. :P
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Powinno juz dzialac odpalanie e3d oraz t3d skadkolwiek. Pozostaloby w kwestii modelwiewera zrobic wczytywanie tekstur w przypadku modelu dynamic.

http://eu07.es/EXETEST/EU07-110116-1.rar

Wydzielilem caly system odpalania podgladu modeli do osobnego modulu coby nie bylo balaganu w eu07.cpp. Powinien juz dzialac podglad t3d.
http://eu07.es/EXETEST/EU07-110116-2.rar
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2016, 05:29:01 wysłana przez queuedEU »

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 511
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 67
userpid: 1450749348
Niezależnie jaką rozdzielczość ustawię czy to poprzez config.txt czy w starterze to i tak wielkość okna jest taka sama. Tak jakby nie zwracał uwagi na te parametry. Można zmienić tylko wyświetlanie pełnoekranowe lub w oknie.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Dobra ogarnalem, ale wystawie pozniej. A tez mozesz sprawdzic czy nie masz wlaczonej opcji wymuszania rozdzielczosci takiej jak w systemie
(to ma priorytet)

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 511
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 67
Masz rację. Miałem w configu 1 przy rozdzielczości systemowej. Teraz zmienia rozmiar okna.
Przy okazji czy można jakoś w jakimś .ini na stałe wyłączyć zapis do pliku tymczasowego?
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
A tego to nie wiem :)

youBy youbY brzybywaj...

czy ponizsza funkcja wyciaga z tablicy matrixa translacje lokalna submodelu?
    inline float3 Translation2Get()
    {
        return *(fMatrix->TranslationGet()) + Child->Translation1Get();
    }
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2016, 13:31:45 wysłana przez queuedEU »