Autor Wątek:  Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe  (Przeczytany 301315 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Najwazniejsze jest zeby miec powyzej 25, wyzszy mozna miec tylko dla lansu.
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 09:14:55 wysłana przez Sawi »

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
O i teraz czuję się doinformowany ;)
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33

UWAGA! Aby wszystko poprawnie funkcjonowalo, nalezy odznaczyc 'Zapis pliku tymczasowego' w Rainstedzie - Rainsted nie przepisuje numeru pociagu. Widocznie tak ma byc, do jakiego celu - nie wiem.

Wsiadanie pasazerow w tej chwili dziala tylko na renderowaniu z DisplayList

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Jak nie przepisuje numeru? Ze niby zeruje nazwę rozkładu w trainsecie w $.scn?
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No, none daje. Byc moze to jest do czegos innego potrzebne a moze ja cos popsulem - nie mam pojecia.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Coś popsułeś. L61 odpalane na unoffie yB bazującym na 471. Nazwa rozkładu w trainsecie jest. Jakby zawsze zerowało to żadne quarki by nie działały odpalane z rainsteda.
----------
Jak próbowałem odpalić na twoim, nadal wysyp. Czegoś mi brakuje?
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 01:31:06 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Hmmm, to sie dzieje tylko na tej mojej scenerii, inne sa ok :D

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Winy szukałbym w mało elastycznym parserze Rainsteda, a niestety Q, Twoje dodatki są "pozasystemowe" :D

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
To jest jakas popierdolka pol. Ja nie wiem, wyzerowalem predkosc, przesuniecie, bo myslalem ze moze wplyw bedzie miala na to predkosc poczatkowa, a tu nadal brak rozkladu.
Klatwa RY.
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 09:16:11 wysłana przez Sawi »

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Pamiętasz, jak to jest z parsowaniem plików tekstowych? Albo sztywna 'rama' albo milion problemów. Twoje dodatkowe ince wprowadzają chaos.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Tez myslisz ze to te nowe wpisy include?  Ja nie sprawdze :D
Jesli tak, to bede musial swoj QinstED napisac?
To jednak nie wina incfile, szukam dalej ;/
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 09:16:47 wysłana przez Sawi »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Mam dziada. To kwestia tego, że rozkład scenery/LCE87224.txt nie istnieje.
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No to juz odkrylem i utworzylem plik, ale teraz mi sie wysypuje. Wysypuje sie tylko gdy przez plik tymczasowy odpalam z komunikatem, ze nie ma toru do ustawienia skladu. I faktycznie cos na rzeczy jest z typem incfile. (odpalilo sie gdy dolaczylem moduly wpisem include)
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 09:17:32 wysłana przez Sawi »

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Winy szukałbym w mało elastycznym parserze Rainsteda[...]

  Dodano: 09 Stycznia 2016, 02:45:10
Przypomnij sobie jak @Ra pisał TO... parser był wrażliwy na odchyłki. Bardzo.
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 02:45:10 wysłana przez pol102 »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No po czesci masz racje. Druga sprawa to nie przewidzial ze beda powstawac nowe typy includow w celu zwiekszenia mozliwosci silnika.

tak jest ok:
incfile module scn_td2/switches.inc end
incfile module scn_td2/trwires.inc end
incfile module scn_td2/terrain.inc end
incfile module scn_td2/insceneobj.inc end
incfile module scn_td2/trpoles.inc end
incfile module scn_td2/objects.inc end
incfile module scn_td2/posers2.inc end
include scn_td2/tracks.inc end

A jednak nie, po restarcie Rainsteda wczytalo tylko tory - do $.scn wszedl tylko ten z torami... Ja to olewam - nie musze odpalac przez plik tymczasowy.

Problem @surgeona ze spacja naprawiony
Problem z generowaniem e3d prawdopodobnie tez naprawiony

Co robimy z problemem nietrawienia przez Rainsted nowego typu wpisow include?
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 05:34:24 wysłana przez queuedEU »

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Dokładnie ten sam problem ma mój kolega na swoim lapku, ja tego nie mam. Pisze że nie ma toru do ustawienia składu i tyle. WSZYSTKIE inne scenerie działają.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
A co to za problem zamiast wprowadzać incfile zostać dalej przy wpisach include hmmm?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe
« Odpowiedź #347 dnia: 09 Stycznia 2016, 10:04:28 »
Ale na co tak? Uzasadnij, a nie ze wolalbym i zadowolony.
1. Zmienna mass to masa pojazdu próżnego.
2. Masa ładunku jest liczona w innym miejscu.
3. Wartość zmiennej mass jest wykorzystywana do ustawienia przystawki ważącej.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Sugerujesz ze jest osobna zmienna od masy netto w klasie TDynamicObject lub TMoverParameters?

  Dodano: 09 Stycznia 2016, 15:03:20
@Sawi: Jest problem ze standardowym wpisem inc - skladnia i brak podstawowego parametru na stalej pozycji okreslajacego typ - pisalem juz o tym jakie sa mozliwosci tego rozwiazania, ale lepiej oczywiscie pozostac, tylko dla pasazerow tak? Ewentualnie po to by dalej sie w przyszlosci meczyc z parsowaniem scenerii w innych programach porownujac parametry, tworzac jakies slowniki slow w celu okreslenia typu?
Nie tedy droga do rozwoju.
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 15:09:34 wysłana przez queuedEU »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Męczarnia nie jest wyjściem, ale z tego co ja kojarzę obecny parser jest zbyt czuły. Nie raz nie dwa potrafił mi się wysypać na nazwie tekstury. Fajnie by było to zmienić tylko z tego co ja obserwuje kod to jedna wielka sklejka i raczej wątpię by było to proste do zrobienia.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Sawi... :). To juz jest zrobione. Kwestia czy szanowny @Ra wprowadzi do swojego launchera parsowanie tego. Moze i tak bo ponoc wraca na nastepna kadencje.

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
U mojego kolegi poznikały wózki w wagonach... Nie wsiadają pasażerowie. Nie znaleziono również rozkładu. Reszta w załącznikach.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Ze rozklad jest potrzebny to w nocy odkrylem, w nastepnej paczce juz bedzie. A z wozkami co, jak to poznikaly? Nie wczytaly sie, czy w trakcie symulacji?

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Normalnie,po prostu nie ma w żadnych wagonach, nawet na bocznicy.
A zauważyłem tylko że u mnie jakoś ludziki działają. I dodałem loga (zapisanego :) )
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 16:04:09 wysłana przez lukasn26 »

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odnosnie include, to dla zewnetrznych programow, rozroznienie tych 2 typow nie jest to znowu az tak duzym problemem. Wiekszy problem bedzie, gdy twoje zamierzenie wejdzie w zycie, a Rainsted nie bedzie do tego przygotowany (zamieszanie dla uzytkownikow startera).
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 16:10:29 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Kacper9

  • Wiadomości: 94
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Potwierdzam błąd z ludzikami.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Dokladnie Mariusz, wiec teraz trzeba szukac rozwiazania/ry/kompromisu lub pisac nowy starter :)

Lukasn: tak patrze po twoich logach i widze ze jeszcze do wczoraj miales problem z wysypywaniem sie na Reading eu07.ini...
Jak go rozwiazales?
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2016, 16:15:13 wysłana przez queuedEU »

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
No pobrałem paczkę i odzanczyłem uruchamianie z pliku tymczasowego. I nie u mnie tylko u kolegi ;) U mnie wszystko poprawnie działa :)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Juz za 15min, kolejne exe - tym razem pozbywanie sie bugow zglaszanych przez uzytkownikow, nic nowego nie dochodzi.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
W związku z tym: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,27587.msg414237.html#msg414237
należy jasno określić, że exe publikowane w tym wątku (publikacje Igora) nie może być używane do testowania innych dodatków takich jak przykładowo sceneria mosty. Do testowania Igorowej pracy (exeka) powinna wystarczyć ostatnia paczka 1504 z paczem. Testy powinny odbywać się na stabilnej podstawie (paczce), lub dedykowanej scenerii od majstra Q.
No nie mogę się doczekać.