Autor Wątek:  Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe  (Przeczytany 301333 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Na potrzeby symulacji podchodzenie pasażerów do drzwi wagonu i ich znikanie jest czymś, co w zupełności wystarczy. Świetnie się to prezentuje.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No nie kreca sie bo nie ma jeszcze obslugi animacji w modelach zewnetrznych wozkow. (wozki sa dolaczane z osobnego pliku - koncepcja modulowej budowy pojazdu)

Offline byczek

  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
A jak mam takie pytanie jak znikanie ludzi mogłoby być połączone z sygnałem odjazdu od kierownika? Byłoby to zwykłe czasowe ustawienie (6 sek. wchodzenia ludzi i po 7 sek. byłby odjazd), czy jakoś bardziej skomplikowane?

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Zazwyczaj wsiada sie do pociagu zaraz jak sie zatrzyma. Nie widze potrzeby powiazywania tego z czym kolwiek, np z eventami.
jedynie moze byc potrzeba wyslania informacji ze wszyscy, ktorzy czekali na te relacje juz sa w srodku. No chyba ze wyskoczy jakis z tunelu
to wtedy bedziemy myslec co znim ;d. Poza tym, na razie jest to koncepcja rozwojowa, ktora tylko dziala ze skladem prowadzonym przez uzytkownika - z AI nie testowalem, prawdopodobnie bedzie trzeba dostosowac.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 21:08:40 wysłana przez Sawi »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Teraz ai zatrzymuje się na W4, otwiera drzwi, czeka na godzinę odjazdu, zamyka drzwi i rusza. Jeśli przyjedzie opóźnione i nie ma drzwi, to rusza zaraz po zatrzymaniu. Ra nie zdążył dorobić opóźnienia, a zawsze jakieś powinno być. Tak samo gdy odjazd nie jest z eventu tylko z W4, to odgrywany jest zaraz po zatrzymaniu jeśli mamy opóźnienie. Wsiadanie ludzików da realistyczne opóźnienie zamiast wartości na sztywno w kodzie.
Mój kanał youtube

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Taki błąd wyrzuca u mnie przy próbie zapisu na ftp:
internet ok, sending log.txt...
FTP: creating directory error. Code:
Wyslano Plik.
shotdir: [SCR\]
aparams: [(null)]
appvers: 15 4 1171 474
appdate: 20160105 221928
release: 20160105 221928, 15.4.1171.474
rundate: 20160107 201813
deskdim: 1280x800
userpid: 1927897964
sysvers: 6.1.7601
sysname: Windows 7
servpak: Service Pack 1

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
A to jest taki malo znaczacy blad, dzieje sie tak gdy juz jest na serwerze utworzony katalog usera dla logow. Poprostu nie ma sprawdzania czy juz istnieje. Nie jest to nic powaznego - u kazdego tak jest.

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Z tym że na http://eu07.es/serwerdomu/ nie ma || nie mogę znaleźć swojego katalogu ;d

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Lal, to juz jest interesujace bardzo, obaczaje to wkrotce. Rozumiem ze zezwoliles na dostep do intenetu aplikacji?
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 21:09:20 wysłana przez Sawi »

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
O nic się nie pytało, więc ręcznie dodałem wyjątek dla publicznych i prywatnych w Windows Firewallu.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Katalog jest, cos nie tak ze skryptem listujacym :)

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Igor powrócisz do sterowania myszką?
Całkiem fajnie to wygląda.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Oczywiscie, wszystko w swoim czasie :)

  Dodano: 07 Stycznia 2016, 21:33:25
Dobra, ogarne se w wolnej chwili ten skrypt - przywracam standardowe listowanie katalogu, bo widze ze jest tam duzo wiecej juz, a inni tez lubia czytac czasami ;).

Tymczasem ogarniam randomowy delay rozpoczecia iścia pasazera do drzwi, byc moze juz nawet beda startowac gdy sklad bedzie mial ponizej 2km/h.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 21:40:01 wysłana przez queuedEU »

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Iścia :) Podchodzenia :D

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
A u mnie na splash screenie nie ma nazwy tylko zawsze wyświetla się znak dolara $ jak na załączonym obrazku
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
U mnie toxsamo, zastanawiałem się co to jest ale teraz wiem. Dobranoc :)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No tak masz gdy w Rainstedzie jest zaznaczone tworzenie pliku tymczasowego. Ja nic na to nie poradze - nie mam pomyslu jak wykrywac jaka scenerie odpala (ja biore z nazwy pliku w parametrze), no chyba ze w tym pliku $ gdzies jakies info jest (nie sprawdzalem), to mozna wtedy stamtad wyciagnac.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 21:56:45 wysłana przez queuedEU »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
linijka z "//$n" to nazwa scenerii.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Gdy wcisnę F8 w trybie podglądu modelu, dostaję crash do systemu "Maszyna has stopped working...". I takie małe pytanko, czy była by możliwość wyprowadzenia do jakiegoś konfigu pozycji początkowej kamery w podglądzie? Może głupi argument, ale nie działa mi PgDn, a obecnie kamera jest dość wysoko.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No tam dalem jakies informacje ktore moga byc pobierane z pojazdu uzytkownika. Zapewne nie zrobilem warunku na brak pojazdu.

Zgadza sie :

        OutText02 = "STATION NAME: " + Controlled->asStation;
        OutText03 = "TRACK NUMBER: " + Controlled->asTrackNum;

    if (Global::iTextMode == VK_F8)
    {
        OutText01 = "";
        OutText02 = "";
        OutText03 = "";
        OutText04 = "";
        OutText05 = "";
        OutText06 = "";
        OutText07 = "";
        OutText08 = "";
        OutText09 = "";
        OutText10 = "";
        OutText11 = "";
        OutText12 = "";
        Global::iViewMode = VK_F8;
        OutText01 = "FPS: ";
        OutText01 += FloatToStrF(GetFPS(), ffFixed, 6, 2);
        if (Global::iSlowMotion)
            OutText01 += " (slowmotion " + AnsiString(Global::iSlowMotion) + ")";
        OutText01 += ", sectors: ";
        OutText01 += AnsiString(Ground.iRendered);
        OutText02 = "STATION NAME: " + Controlled->asStation;
        OutText03 = "TRACK NUMBER: " + Controlled->asTrackNum;

U mnie nie ma problemu z page down/page up. Co do sposobu poruszaina sie kamera, w przyszlosci planuje zastapic ten model
na latanie za pomoca myszy, tam gdzie patrzysz tam lecisz trzymajac klawisz 'do przodu'.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 22:49:48 wysłana przez queuedEU »

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Chodziło mi że po prostu elektronicznie coś u mnie w klawiaturze padło, dlatego nazwałem to głupim argumentem :)
I kolejny crash, nie wiadomo czemu, sypie się przy generowaniu pliku e3d sky_dynamic_stratus. Wygenerowało coś jak w załączniku. Ostatnie linijki loga:New timetable for ep09-035: none
sky_dynamic_stratus.t3d
init
MODEL: 999
Loading - text model: models\sky_dynamic_stratus.t3d
Loading - texture: textures\sky\moon.dds
Loading - texture: textures\sky\stratus.dds
Loading - texture: textures\sky\sun.dds
submodels: 4
FACES=1922
 
Saving E3D binary model.


Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
A coz to za twor, do czego to sluzy?
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 23:08:39 wysłana przez queuedEU »

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Bajeranckie niebo z księżycem, gwiazdami i chmurami obracającymi się zgodnie z porą dnia. Wydaje mi się, że psuje tu konwersja submodelu o typie Stars, ale mogę się mylić. EU07-261215-4.exe wygenerowało plik poprawnie, EU07-050116-1 5 razy z 5 się zawiesiło.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 23:16:07 wysłana przez eu07-001 »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
potwierdzam - to samo. Jakies charakterystyka techniczna tego nieba, czyms sie rozni od pozostalych w budowie?
Sprawdzone na 469 - identyczna sytuacja (wina po stronie pliku).
Hmm...
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 23:20:30 wysłana przez queuedEU »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Dziwne bo nigdy nie było problemu z e3d tego modelu. Zawiera meshe z animacjami automatycznymi i punkty świetlne stars.
470 wygenerowało e3d poprawnie. Twoje 301215-1, ostatnie jakie mam na dysku też.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 23:24:43 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Ale czemu mowicie 'wygenerowalo'? Jak dla mine to wygenerowac sie moze e3d z t3d, a tutaj o co chodzi?

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Właśnie o generowanie e3d mając t3d.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Dobra, to ja poprosze w takim razie poprawnie wygenerowany plik tego nieba.

  Dodano: 07 Stycznia 2016, 23:42:59
A pewnie tez potrzebny jakis tajny wpis atmo do niego....
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 23:42:59 wysłana przez queuedEU »

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Plik z literą a na końcu jest z EXE 010116-1, ostatnim na jakim jest bez błędów, ten bez z EXE 470. (Były różne to daję obydwa)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No wczytalo sie, ale bialo jest, jakies wpisy atmo zapewne musze zmienic ...
Teraz pytanie co popsulem, zapisywanie czy wczytywanie ;[. I tylko w przypadku tego nieba - z innymi plikami jest ok.
Ale na 100 pro zapis skoro poprawny ma ~200kb a ten popsuty mial 1.5...

To ja w takkim razie znikam do krainy ficzerow (stamtad je wyciagam ;)) leece. Do jutra!
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2016, 00:12:20 wysłana przez queuedEU »