Autor Wątek:  Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe  (Przeczytany 261297 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mac310

  • Wiadomości: 420
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 38
@Sawi wiem, że to można ustawić dlatego napisałem, że nie zaglądałem jeszcze do .scn :)
Tak czy inaczej jak już wrzuciłem wszystkie potrzebne pliki to nie było jeszcze żadnych problemów z uruchamianiem scenerii.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No wiecie, nie ma czasu za kazdym razem odpalac maszyny od zera, odhamowywac 40 wagonowy sklad. Exe jest kompilowane srednio
2x na minute i testy, stad ta predkosc poczatkowa.


// *****************************************************************************
// Wolane z ground.cpp w TGroundNode::RenderDL()
// *****************************************************************************
int Global::findpassengerdynamic(vector3 PPos, AnsiString asName, AnsiString REL, AnsiString DST, TGroundNode *GN)
{
 AnsiString drel, ddst, dnam;
 vector3 dpnt;

 for (int l = 0; l<255-1; l++)    // Jedziemy po tablicy entrypointow...
     {
      drel = QGlobal::PEP[l].dyntrainnumber;
      ddst = QGlobal::PEP[l].dyndestination;
      dpnt = QGlobal::PEP[l].point;
      dnam = QGlobal::PEP[l].dynname;

      float fSquareDist = SquareMagnitude(dpnt - vector3(PPos)); // porownywanie pozycji aktualnego posera z pozycjami wszystkich pojazdow

      // Wyszukuje drzwi po drugiej stronie wqagonu prawdopodobnie dlatego, ze akurat ostatnii widziany wpis na liscie tego najblizszego mu
      // wagonu byl drzwiami po drugiej stronie
      // Powinno byc wyliczenie dystansow do wszystkich drzwi i wybraine najkrotszego?

      if ((!GN->bINTRAIN) && (fSquareDist < 200))   // Jezeli odleglosc pasazera do pojadu mniejsza niz 300...
        {
          if (REL == drel) // Gdy relacja pasazera zgadza sie z numerem pociagu...
           {
            WriteLog("POSER " + asName + ": " + REL + ", " + DST + ", train: " + drel + " wagon: " + dnam);
            GN->bINTRAIN = false; // Wlazi do pociagu

            glEnable(GL_LINE_SMOOTH);
            glLineWidth(2.02);
            glColor3ub(150,10,10);
            glBegin(GL_LINES);
              glVertex3f(dpnt.x, dpnt.y+0.2, dpnt.z);
              glVertex3f(PPos.x, PPos.y+0.2, PPos.z);
            glEnd();

            return 0;
           }
        }
     }
 return 0;
}
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 04:17:56 wysłana przez queuedEU »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q
« Odpowiedź #242 dnia: 07 Stycznia 2016, 12:22:32 »
No to wystawiajcie od czasu do czasu kompletny zestaw plikow a nie pojedynczo. Puki co TD2 nie laduje się bo exe nie wczytuje nowych typow includow. Jak ma tak wspolpraca wygladac to sory. Nie może być tak ze wystarczy przeoczyć jakiegoś jednego updata i nagle cos nie działa. Wystawiajcie co np. 3 paczke komplet z plikami z opisem ze to kompletna paczka.

mac310 u mnie nie działa, u Sawiego tez nie działa a nie jesteśmy obaj pierwszymi lepszymi lajkami wiec prosimy o komplet. Q mogles do tego wagonu dozucic wnętrze jakies. No i wozki zmien :)
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 12:32:04 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Gdzie QSawi napisal ze u niego nie dziala? Czytaj ze zrozumieniem Epek. Jak bys uwaznie czytal, to bys wiedzial czemu sa takie wozki anie inne. O wagonie tez pisalem dlaczego jest w takim stanie. Niestety ale wina lezy po twojej stronie - pomijasz posty a pozniej jest jaki jest efekt.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od
« Odpowiedź #244 dnia: 07 Stycznia 2016, 13:06:26 »
Ok nie musi mi nic dzialac. No to czesc. Było fajnie. Szkoda czasu tracic.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Pomylilem warunek dla odsiania lokomotyw dla pasazedrow. Dalem if(MoverParameters->Power > 0) zamiast == 0 - wszyscy sie zaladowali do lokomtywy ;d. Chyba czas nagrac film :)

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 3955
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 883
Cytuj
Chyba czas nagrac film :)
Byłbym wdzięczny :)
Cytuj
wszyscy sie zaladowali do lokomtywy ;d
Coś jak passenger_define=mikol.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Taa, albo 7 sokistow w kabinie B ;d

https://www.youtube.com/watch?v=SUvnzU7YHXc
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 16:18:54 wysłana przez queuedEU »

Offline Kacper9

  • Wiadomości: 94
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
I mnie tyle do szczęścia potrzeba :D. Druga sprawa animacje i będzie cud miód :).

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
To sie biore za optymalizacje tego, troche posprzatam w kodzie, pozniej pomysle o wwysadzaniu ich na stacjach docelowych.
Trzeba jeszcze im dac radomowa zwloke i coby predkosc poruszania nie myla zalezna od fps'u.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3896
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 222
Ladnie. Jeszcze trzeba rotacje dodac, aby szli przodem, jesli nie sa odwroceni w strone pociagu.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No wlasnie, na razie nie mam pomyslu na obrocenie ich odpowiednio, jakies propozycje?

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3896
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 222
Obrot da sie wyliczyc z toru lub jesli to mozliwe z wagonow. Byc moze trzeba tez jakis parametr w inc dla kazdego ludzika lub jakas tabela ludzikow lub definicja cos na wzor mmd, jaka wartosc nalezy dodac/odjac od wyliczonego kata, aby byl odpowiednio odwrocony. Albo ustandaryzowac modele, aby nie bylo dowolnosci w tym wzgledzie.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 17:48:53 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline mac310

  • Wiadomości: 420
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 38
Mam rozumieć, że na apdejcie z 5. stycznia nie wsiadają jeszcze? Bo u mnie się nikt nie rusza po zatrzymaniu składu przy peronie.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Mam pytanie; bo chciałem tego użyć. Wypakowuję do obecnej MaSzyny czy tworzę nową? I czy muszę pobierać wszystko od początku?

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No nie, byloby napisane na pierwszej stronie, i w momencie dodania.
To wszystko jest tak przemyslane, ze nie trzeba nic podmieniac, bynajmniej na razie. Ja testuje to na 15.04. Po to wlasnie zrobilem np. oddzielny plik konfiguracyjny w ktorym daje wpisy do konfiguracji rzeczy, ktore dodaje coby w orginalnym nie smiecic Wam, przynajmniej
na czas mojego ulepszania MaSZyny.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 21:05:19 wysłana przez Sawi »

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Wszystko jasne; wypakowuję do starej MaSzyny :) I pobieram tylko ostatnie. Tak?
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 21:04:03 wysłana przez Sawi »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No zazwyczaj daje paczki ze wszystkim, chyba tylko 2 razy gdy nic  w katalogach sie nie zmienialo, dalem samo exe i cfg.

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Z innej beczki; jak zmienić rozdzielczość; bo tej mój monitor nie zdzierżył. Pisze Maximum resolution 1280x1024, 60Hz. EDIT: Nie było pytania; po prosty wyłączyłem synchronizację z częstotliwością monitora i działa ;)
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 18:33:02 wysłana przez lukasn26 »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Tez mialem cos takiego na kompie z xp. Nie wiem gdzie lezy problem, bo raczej ustawienia z config.txt nie wymuszaja jakiejs dziwnej rozdzielczosci. Mnie pomoglo przeinstalowanie sterownikow.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 21:05:49 wysłana przez Sawi »

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
A to że wywala na początku 2 errory to normalne?

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
To jest na szybko przerabiane TD.scn, pewnie wina braku semaforow do ktorych zostaly eventy.

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Na każdej sceneri; FILE SYSTEM READ ERROR, CHECK FILE 'FSYS.TXT a następny: CONFIG READ ERROR, CHECK FILE CONFIG.TXT. BE APPLY DEAFULT SETS... . A twoje TD się nie uruchamia bo brakuje wagonów, potem zmienię. Jeszcze jedno, esc wyłącza ładowanie.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 18:40:40 wysłana przez lukasn26 »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Jakie pliki byly w ostatniej paczce? Inaczej, ktora paczke sciagnales, 050116-1?

Offline GOPdriver

  • Deweloper
  • Wiadomości: 88
  • Ten, co wydrukował scenerię
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Nie bylo tych 2 configow w najnowszej paczce. Sciagnij jakas starsza.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Tą ostatnią. Dlaczego jak ustawiłem pociąg to od razu po załadowaniu jechał 50km/h? Jeszcze jedno; jak przestawić zwr? I co oznacza F11 (jakiś dziwny dźwięk). Edit; to mi nie przeszkadza ;)
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 21:06:47 wysłana przez Sawi »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No, od 301215 sciagnij wszystkie paczki, po kolei aplikuj. F11 robi zdjecie ;D, takze PrntScr.

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Zrobione, błędów nie ma. O kurde; 111a z wnętrzem!
EDIT: Pasażerowie mają wsiadać czy co?
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 18:51:05 wysłana przez lukasn26 »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No i to mi sie podoba, tak powinno byc z kazdym uzyszkodnikiem ;), a nie - 'odpalilem, nie dziala mi, wysypalo sie' i zadnych konkretow ani loga. I wez pomagaj takiemu ;)

Apdejt z pasazerami prawdopodobnie dzisiaj jeszcze, pewnie kolo 23. Na razie testuj inne rzeczy dodane, ktore sa wylistowane na pierwszej stronie watku.

To jest prototypowa, rozwojowa wersja 111a. Docelowo ma miec otwierane drzwi i pelne wnetrze.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 21:07:50 wysłana przez Sawi »

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Ja nie widzę specjalnie rzeczy tam do testów ;) Co do zoom to da się go zrobić poza kulką (uszkodzona) i co z tymi zwr? EDIT; To że w 11a nie kręcą się koła to normalne (narazie)? I da się je wstawić na inne scenerie?
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2016, 19:05:41 wysłana przez lukasn26 »