Autor Wątek:  Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting exe  (Przeczytany 301557 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
To to maly problem bo tego duzo nie ma, ale np logi powinny miec taki format nazewnictwa. Takie moje niedopatrzenie.
Uprzedze pytanie 'czy wsiadanie pasazerow bedzie zwiekszac mase wagonow'... Tak, pasazerowie beda wplywac na wage brutto pojazdu.
Lista pasazerow tez bedzie dostepna ;d

ps. Mac310, Pokeys dziala?

Reg. obowiązki 2.
Proszę zmniejszyć wagę załączników do <= 250KiB.
Benek
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2016, 18:41:49 wysłana przez Benek »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Będą zmieniać stan ładunku pojazdu czy jakoś po swojemu to planujesz?
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
NIe czaje.. :). Moze na ircu coby tu nie smiecic...
Jezeli pasazerowie beda uchodzcami to na pewno beda wynosic z wagonow co sie da, natomiast watpie aby cokolwiek zostawiali w nich ;)
Zas jezeli chodzi o  ich wplyw na mase pojazdu, to bedzie sie to odbywalo bezewentowo ;p
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2016, 15:57:22 wysłana przez queuedEU »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Chodzi mi o to, że pasażerowie (ich reprezentacja graficzna też) do tej pory były ładunkiem wagonu. Tak samo jak wungiel. We wpisie trainset miałeś podaną ilość ludzików i na każdego ludka przypadało 75 czy ileśtam kg brutta. Te wartości można testować eventami, więc warto by się zmieniały.
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Wpisy w trainsetach zostana, bo pewnie wg tego jest liczona masa pojazdow na starcie, reprezentacja graficzna jak najbardziej, ale wszystko w swoim czasie.

Jak widac zarzucam zajawke nowych paneli informacyjnych. Na razie nie beda one zastepstwem starych i beda ukryte pod klawiszami cyfr.
Aby sie przelaczac pomiedzy nimi nalezy trzymajac lewy myszy wcisnac wybrana cyfre. Jezeli ktos ma lepszy pomysl na przelaczanie tych paneli, to chetnie poslucham propozycji i rowniez odnosnie tego czy stare informacje dostepne pod funkcyjnymi, bedziemy przenosic na nowy system dajac im przyciemnione tlo w celu zwiekszenia czytelnosci. Tymczasem zajme sie przygotowaniem paczki do apdejtu...

Reg. obowiązki 2.
Proszę zmniejszyć wagę załącznika.
Benek


A juz za pare chwil kolejny apdejt. Tym razem dochodzi sceneria testowa wraz z prototypowym wagonem 111a.

03.01.16 - wprowadzono ubsluge kompleksowych informacji o stacji na ktorej aktualnie jestesmy (baza w katalogu stations). Informacje
           o parametrach stacji beda dostepne do operowania nimi juz na wjezdzie w strefe oslonieta semaforami wjazdowymi, czyli w tym
           momencie bedziemy mieli dostepny zbior informacji o torach, peronach, ile krawedzi peronowych przy torze, numery torow i wiele innych.
04.01.16 - popraiono zasade dzialania konfirmacji wyjscia z symulatora. Wczeniej podczas wyswietlania zapytania i potwierdzenia lub nie,
               mozna bylo wcisnac dowolny inny klawisz niz Y i nastapil powrot do symulacji. Teraz wszystkie klawisze procz Y i N sa blokowane.
04.01.16 - tworzenie listy pojazdow dolaczonych do pojazdu ktorym sterujemy - lista pojazdow z przodu i z tylu + info o dlugosci i masie.
04.01.16 - cos jescze, nie pamietam
05.01.16 - rozpoczeto wprowadzanie nowych paneli informacyjnych, przelaczamy cyframi trzymajac lewy myszy
05.01.16 - dodano dwa panele informacyjne - informacje o stacji i o skladzie pociagu

I juz. Mam nadzieje ze nie bedzie jakiejs wpadki z brakujacymi plikami.

http://eu07.es/EXETEST/EU07-050116-1.rar
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2016, 21:50:52 wysłana przez queuedEU »

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Mimo tego, że ostatni apdejt zawiera chyba wsystko co trzeba to na td2 brakuje mi miniaturek wagonów 111A. Po uruchomieniu symulacji jest wszystko OK.
No i sprawa powrotu do zapisanego widoku z kabiny. Kiedyś prawym klawiszem myszy się wracało, a teraz jest on nieaktywny. Jakaś nowa metoda?
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
CHyba pod srodkowym dalem powrot. To jest wagon prototypowy, nie mam czasu na bawienie sie w miniatury :). Pokeys bangla?

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4095
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1231
Cytuj
No i sprawa powrotu do zapisanego widoku z kabiny. Kiedyś prawym klawiszem myszy się wracało, a teraz jest on nieaktywny. Jakaś nowa metoda?
Trzeba wcisnąć "środek" kółka w myszy.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
u mnie tylko to http://eu07.es/EXETEST/EU07-281215-1.rar

sie odpala, cala reszta kompilacji niestety nie.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Ja nie ma juz sily na Ciebie :D. Wez postaw teamviewera to Ci to ogarne ;d
Komu sie jescze nie odpala, przyznawac sie...
Bo wiem z logow ze sa tacy, ale na forum nie napisza ze maja problem.

Uzytkownik z numerem PID 1994579 proszony jest o kontakt przez PW :)
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2016, 23:58:23 wysłana przez queuedEU »

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Sprawdzałem na szybko ostatni apdeit na td2 i td i jak na razie chyba wszystko mi z pulpitem działa jak trzeba. Na td2 przez to, że od startu skład jest w ruchu to słabo to wygląda bo na pulpicie wszystko wyłączone, a on jedzie ;) Ze starszymi sceneriami wygląda, że będzie OK.
Środkowe kółko działa, choć to trochę mniej wygodne.
Z tymi miniaturkami 111A to nie ma problemu tylko na początku myślałem, że czegoś mi znowu brakuje i nie uruchomię scenerii, ale jak działa to mnie to nie przeszkadza.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Backupy i commity porobione. Czas na przedostatni element ukladanki - generowanie listy punktow wejsc dla pasazerow :).
Teoria jest taka, ze kazdy wagon ma miec przeliczane pozycje wzgledne umiejscowienia drzwi na bezwzgledne w swiecie (pozycje definiowane w mmd - patrz 111a z katalogu dynamic/pro/11a/). Po zatrzymaniu skladu na stacji powinny te pozycje zostac zebrane do jednej listy, by
nastepnie pasazerowie sobie szukali w niej najblizszego wejscia do pociagu i po linii prostej nastapilo jego podejscie do drzwi - to tak na poczatek - pozniej moznaby to ulepszac. Po podejciu powinno nastapic otwarcie drzwi (chyba ze ktos wysiadal juz tymi to nie musi :D)
i w koncu wejscie do wagonu (na poczatek proponuje plynne znikanie). Teoretycznie mozna zrobic ze model fizycznie bedzie sie podlaczal w
wybranym miejscu w pojezdzie i jechal gdzie ma jechac, tyle ze trzeba byloby przygotowac nowe modele pasazerow. Model taki skladalby sie z dwoch submodeli - stojacy i siedzacy, ale to tez na kiedys misja.
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2016, 03:39:05 wysłana przez queuedEU »

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Czy tylko ja zauwazylem ze drzewa/trawa bujaja sie na wietrze?

W testowej SCN tego nie zobaczymy, bo tam poprostu zieleni brak, natomiast jak odpalilem sobie plik testowy z duza iloscia zielska to bylem zachwycony :)

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Bohun, od minimum dwóch lat się bujają, to jeszcze Ra zrobił.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4338
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow
« Odpowiedź #224 dnia: 06 Stycznia 2016, 09:55:15 »
Scene parse error. Nie wczytuje td2.

FirstInit is done



Missed track: dynamic placed on ""
Scene parse error near node
Missed track: dynamic placed on ""
Scene parse error near node


Nic się nie includuje bo widać po załadowaniu same niebo.

Sprawdzilem - mam wszystkie pliki do includa.
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2016, 10:02:28 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
zapuscicie teamviewera, udziele suportu. Wrozyc z kuli nie mysle :).

Offline danniel

  • Wiadomości: 309
  • Degustator w Lokalnym Centrum Lepienia Pierogów
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 94
Odp: Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do głównej gałęzi, lifting e
« Odpowiedź #226 dnia: 06 Stycznia 2016, 10:46:52 »
Dwuklik na exeka - "Player train not exsist", oraz szary ekran. Przez rainsted, td2 "scene parse error near node" i w/w.
Pierogi lepić! A nie, na szołtbuksach siedzić.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Moze logi jakies wypadaloby dac, albo przynajmniej wlaczyc wysylanie na serwer... (nie blokowac dostepu do internetu) skoro sie nie chce recznie wyslac gdzies loga...

Hmmm... Zastanawiam sie kto kogo powinien szukac pasazery wagonow czy wagony pasazerow :). Ta druga opcja jakas taka bardziej na czasie mi sie wydaje :)...
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2016, 11:29:32 wysłana przez queuedEU »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
U mnie działa. Jedyne co wywala to dwa okienka, ale wczytuje potem bez problemu.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Czyli na bank ewidentnie wina lezy po stronie uzytkownikow kocowych, albo cos kiedys wczesniej przeoczyli albo teraz cos namieszali :).
Z logow na FTP widze ze wiekszosci wszystko sie wczytuje, zas osoby ktore maja problemy mozna na jednej rece naliczyc.
No coz nie chca pomocy, nie bede na sile prosil - niech sie mecza :D

UWAGA!. Sprawdzam liste osob ktorym wszystko dziala - lapki do gory :)
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2016, 11:33:31 wysłana przez queuedEU »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4338
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
U mnie inne scenerię wczytuje tylko tej td2 niechce. Tak jakby nie widział tych nowych includow. Teraz pisze z komy. Na kompa wejde około 20 stej.
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2016, 12:06:12 wysłana przez Sawi »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No to trzeba bylo tak od razu, hmmm... niech ja pomysle (idzie myslec;))

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4338
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Jak zamiennie nowy na standardowy wpis typu include costam.inc end to wczyta wszystko bez błędu. Może mam jakiś nie aktualny plik konfiguracji. Niewiem.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
No ja tez nie wiem o co chodzi, bede badal.
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2016, 13:32:19 wysłana przez Sawi »

Offline loko

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 226
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
U mnie też td2 nie działa, inne scenerie wczytuje.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4338
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q
« Odpowiedź #235 dnia: 06 Stycznia 2016, 20:21:06 »
Po prostu exe nie rozpoznaje lub nie laduje tych nowych typow includow.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4095
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1231
td2.scn będzie działać tylko na exe Q ponieważ "stare" exe470 nie potrafi odczytać składni, jak wspomniał @EP08_015.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
U mnie, na ostatnim .exe, td2 jak wspomniałem wcześniej uruchamia się bez żadnych problemów tylko skład jest od początku w ruchu. Nie zaglądałem do pliku .scn ale jak podejrzewam to jest celowy zabieg.
Poza td2 przejechałem td, bałtyk i uruchamiałem l61. Na razie bez problemów.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4338
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Ratowanie MaSZyny, implementacja ficzerow od Q do
« Odpowiedź #238 dnia: 06 Stycznia 2016, 20:36:37 »
Ale u mnie nie laduje się na tym exe od Q. Exe q nie laduje nowej składni.
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2016, 20:43:30 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
U mnie, na ostatnim .exe, td2 jak wspomniałem wcześniej uruchamia się bez żadnych problemów tylko skład jest od początku w ruchu. Nie zaglądałem do pliku .scn ale jak podejrzewam to jest celowy zabieg.
U mnie jest podobnie. A co do składu by nie był w ruchu wystarczy jemu zzerować jego prędkość początkową. W tym przypadku ma podaną 50. Otwierasz plik td2.scn i szukasz wpisu tego składu. W transecie
zamieniasz z:
trainset LCE87224 start 6.0 50.0na :
trainset LCE87224 start 6.0 0.0i posłusznie będzie stał :).
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2016, 21:08:26 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".